Sellanen olo, että meidän 1 v 7 kk poika ei pidä minusta eli äidistään.

• Viestiketjun aloittaja miuku
  • Ensimmäinen viesti
miuku
Harvemmin nauraa mulle, kiukuttelee ja läpsii vaan. Oli mummulas pari yötä hoidossa, kun oli talviloma hoitopaikassa. Siellä oli iloinen ja naurava, kun käytiin katsomassa töiden jälkeen. Nyt taas kotona koko vko itkua vaan yms =o(
Olis varmaan mieluummin mummulas koko ajan. =o( Ei se tykkää äidistänsä =ó(

juuh
meillä taas 4v. eilen oikein sanoi, ettei tykkää äidistä! Vähän aikaa neuvotteli ja tinttaili iskän kanssa. Sitten tuli pyytämään anteeksi ja sanomaan, että tykkää.

Sipi&Tylvesteri
Mulle taas poika helpoin, tyttölasten kanssa tahtoo mennä hermot molemminpuolisesti. Ei se suhde lapseen aina mene ristiriidattomasti ja tunteen palolla, joskus on niitä vähemmän kivoja tunteita mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Totta kai tykkää =)
Tykkää niin paljon, että äidille on "helppo" kiukutella ;)

Meilläkin pojat kiukuttelee vain mulle.
ihanaa, että muillakin lapset kiukuttelee vain äidille.... mä olen kanssa jo miettinyt, että eikö minun pikku taapero prinsessa tykkää minusta enää ollenkaan, kun aina kiukkuaa vain minulle... =) Mutta taitaapa tuo olla juuri sitä, että äidistä tykkää niin paljon, että uskaltaa kiukutella. :heart:

Meillä
on neidin 2v 5kk kanssa ihan sama tilanne. On kaikkien muiden kanssa aina hirveen iloinen ja aurinkoinen ja helppo - minä kun tulen kotiin, alkaa kiukku ja mökötys ja itku ja taistelu. On se kyllä kauheen raskasta vaikka kuinka järjellä tietää, että toinen tykkää :/

hei
sillä sun pojallas on ollu ikävä sua ja se näyttää sen tolla tavalla! ei se mummuloille uskalla kiukutella, mut sua se rakastaa ja oot turvallinen aikuinen, niin sulle se uskaltaa näyttää kaikki puolet itestään!

vieras
totta kai tykkää. Lapsi luottaa sinuun niin paljon että uskaltaa kiukutella. Meillä kanssa muksut mulle ja isälleen kiukkuaa muille ollaankin sitten niin aurinkoista.

vieras
Meillä aivan samanlaista!

Plus lisäksi vielä se, että jos lapsi on esim. mummolassa ollut muutaman tunnin, niin ei vaikuta mitenkään erityisen iloiselta minut nähdessään.. Ei siis tyyliin tule välttämättä erikseen tervehtimään. Onkohan tuo ihan "normaalia"? Olisiko kellään mielipidettä?

Lapsi on nyt 2v ja kotihoidossa.

Yhteistyössä