selkäkipuisia vauvakuumeilijoita?

Kovasti olisi halua laittaa pikkukakkonen alulle, mutta mietityttää kun on selkä niin huonossa kunnossa... Esikoinen syntyi tammikuussa sektiolla ja sen jälkeen selkä oireillut todella pahasti kahden suuren pullistuman takia. Nyt selkä jo parempi, mutta mitenkähän kestää uuden raskauden..? Ylipainoakin on jonkin verran, mikä ei tosiaankaan helpota tilannetta. :( Onko ketään samassa tilanteessa olevaa/ollutta? Miten selkä kestää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja SaKriTo:
Kovasti olisi halua laittaa pikkukakkonen alulle, mutta mietityttää kun on selkä niin huonossa kunnossa... Esikoinen syntyi tammikuussa sektiolla ja sen jälkeen selkä oireillut todella pahasti kahden suuren pullistuman takia. Nyt selkä jo parempi, mutta mitenkähän kestää uuden raskauden..? Ylipainoakin on jonkin verran, mikä ei tosiaankaan helpota tilannetta. :( Onko ketään samassa tilanteessa olevaa/ollutta? Miten selkä kestää?

Mulla on noita selkävaivoja ollut enemmän ja vähemmän. Kaksi lasta oon silti pyöräyttänyt tähän maailmaan. :heart: :heart: Kovasti oon joutunut tekee töitä että selkä pysyisi kuta kuin kunnossa. Ts. mulla ei olisi edes sairastaa. :/ Suosittelisin, että hoitaisit selkäsi edes tyydyttävään kuntoon. Kannattaisi käydä kysymässä joltain fysioterapeutilta mielipidettä miten selkä kestäisi uuden raskauden. Ei sulla ihan hirveetä kiirettä ole, jos esikoinen syntyi vasta tammikuussa. Ehdit kyllä saada itsesi kuntoon, jos vain jaksat aktiivisesti treenata. =)

Mä oon ihan hullu, kun oon taas ollut enemmän ja vähemmän vauvakuumeinen. En osaa sanoa kestäisikö mun selkä uutta raskautta. Inhoon koko raskausaikaa mm. tuon takia, mutta silti haaveilen 3. lapsesta. :ashamed: :heart: Yritän jumpata joka päivä. Pitäisi saada syvät vatsa- ja selkälihakset kuntoon. Mun hieroja neuvon hyvän keinon siihen treeniin: hanki tasapainolauta. Sillä sitten treenaa 5min/pv pyöritystä siten että jalat on "tönkkönä", vain lantio liikkuu. Vaikeaa se on aluksi, mutta kyllä se siitä. Itse aloitin se treenin ihan hiljan ja vielä on hakusessa. :D Mulla ei ole ylipainoa, normaalipainoinen toistaiseksi.
 

Yhteistyössä