Selkäkipu ja oxycontin lääkitys siihen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Selkävaivainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Selkävaivainen

Vieras
Minulla on selkä venähtänyt ja sain oxycontin nimistä lääkettä siihen. Lääke tekee ihan kamalan olon ja pää on ihan tokkurainen. Onko jollain kokemusta ? Vai eikö lääke sovi vain minulle?

Tuo on morfiinijohdannainen lääke eli tujua on. Käytetään myös saattohoidossa laastarimuodossa samaa vaikuttavaa ainetta. Mä sain tota muutaman tabun sektion jälkeisiin kipuihin sairaalassa enkä meinannu hereillä pysyä.

[QUOTE="vieras";22894217]Mä nukahdan aiva sen lääkken oton jälkeen, on niin vahvaa.[/QUOTE]

Jos saan kysyä,mihin vaivaan sinulle on sitä kirjoitettu? Mua ei nukuta vaan olo on kuin humalaisella. Se nyt ei ole tarkoituksena, jos yritän vain tulla selkäni kanssa toimeen. Vaikka selkä ei ole lääkkeen jälkeen kipeä,en todellakaan ole kunnossa,jotta voisin ihmisten ilmoille lähteä. Siltä musta ainakin tuntuu.

[QUOTE="hep";22894246]Tuo on morfiinijohdannainen lääke eli tujua on. Käytetään myös saattohoidossa laastarimuodossa samaa vaikuttavaa ainetta. Mä sain tota muutaman tabun sektion jälkeisiin kipuihin sairaalassa enkä meinannu hereillä pysyä.[/QUOTE]

Hyi kauheaa,eiköhän selkäkipu nyt jollakin muullakin lääkkeellä tasoitu. En myös ole elämässäni paljon lääkkeitä käyttänyt, mitä nyt buranaa ja raskausaikoina panadolia. Tuntuu nyt kyllä hirvittävältä tämä lääke.

Yhteistyössä