Selittämätön tyytymättömyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tympii itseänikin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tympii itseänikin

Vieras
Tuli tässä todettua, että tuo otsikon tunnetila on eräs kaikkein ärsyttävimmistä, mitä voi olla.

Ja sehän on siis sitä, että sitä kokee jonkinlaista tyytymättömyyttä ja negatiivisuutta koskien nyt vaikka omaa itseä, elämäänsä ylipäänsä, töitään tai vaikka nyt parisuhdettaan. Mutta sitten ei kuitenkaan pysty edes itselleen (saati muille) tarkalleen osoittamaan, että mikä oikeastaan on vialla, saati sitten että voisi saada perustelut sille että olisi "oikeutettu" tekemään muutoksia asioihin, joissa ei periaatteessa ole mitään vialla, muuta kuin tuo selittämätön tyytymättömyyden tunne koskien kyseistä asiaa.

Olisi voinut ola mun näppikseltä tuo. Syksyn tultua kaikki risoo (paitsi hyvä työpaikka), tuntuu toivottomalta ja masentavalta vaikka periaatteessa kaikki on hyvin ja kivoja juttujakin tulossa marras-joulukuussa. Ajattelin ensiavuksi ostaa kirkasvalolampun, ruveta liikkumaan ja tarkistA ruokavaliota. Pimeys tuntuu kamalalta, luulen että mulla jihtuu siitä.Keväällä /kesällä ei tälläistä ollenkaan. Lisäksi vaivaa pms-oireisto, lyhyt kierto joten jika 3. Viikko masis ihan siitä.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Liian vähän "oikeita" ongelmia, kun on aikaa pohtia sellaista. Tää varmaan omalla kohdallani näin. Sitten kun esim. lapsi kipeänä, mietin että voi kun kaikki olis tavallisen tylsästi.. No ehkei se nyt niin yksinkertaistakaan oo. Muttun ainakin pitää vaan tää syksyn ankeus hyväksyä, että sääkin vaikuttaa mielialaan. Kirkasvalo vois auttaa jos pimeys tympii.

Yhteistyössä