A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no vyötärö 32 on kyllä aika iso. ja 32 on sitte pienin lahkeen pituus. eli lyhyt ja tanakka.
Alkuperäinen kirjoittaja AnniTanni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no vyötärö 32 on kyllä aika iso. ja 32 on sitte pienin lahkeen pituus. eli lyhyt ja tanakka.
30 on pienin jollei muistaakseni Leviksellä ollut peräti 28, siis lahkeen pituus.
Tää on aika varmaa tietoo, kun oon sentään parikymmentä vuotta myynyt farkkujakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Riippuu onko ap pitkäjalkainen. Muuten koko 32/32 varmaan on aikalailla koko 40, mutta jos on yli 168 cm pitkä, niin usein lahjepituus voi olla 33 tai 34.
Alkuperäinen kirjoittaja AnniTanni:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Riippuu onko ap pitkäjalkainen. Muuten koko 32/32 varmaan on aikalailla koko 40, mutta jos on yli 168 cm pitkä, niin usein lahjepituus voi olla 33 tai 34.
Lahkeiden pituudet menee useimmissa housuissa 30, 32, 34, 36 ja 38 tuumaa. Ite olen 168 pitkä ja jos laittaisin 34 pituuden niin kengän alle menis ja reilusti.
Alkuperäinen kirjoittaja AnniTanni:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Riippuu onko ap pitkäjalkainen. Muuten koko 32/32 varmaan on aikalailla koko 40, mutta jos on yli 168 cm pitkä, niin usein lahjepituus voi olla 33 tai 34.
Lahkeiden pituudet menee useimmissa housuissa 30, 32, 34, 36 ja 38 tuumaa. Ite olen 168 pitkä ja jos laittaisin 34 pituuden niin kengän alle menis ja reilusti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niissä on vy jotain 78-86cm, ei se riitä mulleOmissa sopivissa farkuissa on 90cm, toisissa kireämmissä 86cm, nappi menee just kiinni...
blaah, en mä osaa