Selittäkää mulle, tuumakoko 32/32, onko se pieni vai iso??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaahy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no vyötärö 32 on kyllä aika iso. ja 32 on sitte pienin lahkeen pituus. eli lyhyt ja tanakka.

30 on pienin jollei muistaakseni Leviksellä ollut peräti 28, siis lahkeen pituus.
Tää on aika varmaa tietoo, kun oon sentään parikymmentä vuotta myynyt farkkujakin.

Varmaan riippuu henkilöstä. Eka numero on vyötärö ja toka on lahkeenpituus.

Tuolla voit muuttaa oman vyötärösi sentit tuumiksi http://www.dhl.fi/publish/fi/fi/tools/conversion.high.html Mutta toki tuo riippuu myös vaatteen mallista.

Mulle muka menisi 32 mutta en ihan usko. Vyötärö 78cm. Käytän 40-42 koon vaatteita (extra long lahkeet). kaupassa pitäisi kokeilla sekä 32/34 tai 33/34 housuja. Riippuu onko reilua kokoa vai ei, matala vyötärö, tms. Ukon 32/34 levikset menevät muistaakseni just ja just jalkaan :laugh: Mutta ne eivät ole suunniteltu tälle takapuolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja AnniTanni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no vyötärö 32 on kyllä aika iso. ja 32 on sitte pienin lahkeen pituus. eli lyhyt ja tanakka.

30 on pienin jollei muistaakseni Leviksellä ollut peräti 28, siis lahkeen pituus.
Tää on aika varmaa tietoo, kun oon sentään parikymmentä vuotta myynyt farkkujakin.

30 on lyhyt lahkeenpituus, mutta tosiaan on niitä lyhyempiäkin lahkeita. 32 on regular ja 34 long.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Riippuu onko ap pitkäjalkainen. Muuten koko 32/32 varmaan on aikalailla koko 40, mutta jos on yli 168 cm pitkä, niin usein lahjepituus voi olla 33 tai 34.

Lahkeiden pituudet menee useimmissa housuissa 30, 32, 34, 36 ja 38 tuumaa. Ite olen 168 pitkä ja jos laittaisin 34 pituuden niin kengän alle menis ja reilusti.

Riippuu onko ap pitkäjalkainen. Muuten koko 32/32 varmaan on aikalailla koko 40, mutta jos on yli 168 cm pitkä, niin usein lahjepituus voi olla 33 tai 34.

Lahkeiden pituudet menee useimmissa housuissa 30, 32, 34, 36 ja 38 tuumaa. Ite olen 168 pitkä ja jos laittaisin 34 pituuden niin kengän alle menis ja reilusti.

Millä merkillä on 38" pitkiä?

Riippuu tietty, onko pitkä- vai lyhytjalkainen. Mulla 33 pituus sopivin, sitä ei tosiaan jokapaikasta saa.

Yhteistyössä