Selibaatti: hyötyä /haittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko sitä aina pakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onko sitä aina pakko

Vieras
Sattuneesta syystä olen muun kuin raskauden vuoksi ollut ainakin 3 vuotta ilman seksiä kunnes tänä keväänä tuli sellainen tunne :p .

Onko niin että ihmispololla täytyy saada olla myös sitä seksitöntäkin aikaa jotta voi taas toista ihmistä lähestyä ja koskettaa?

Koettelemus se on puolisolle, jonka tietää nauttivan kaikesta siinä. Mutta onneksi, on hänkin kyennyt luottamaan siihen että vielä se aika tulee kun vaimo itsensä herättää.

Ainakin tiedän nyt mistä nautin.
:saint:

Olen ollut aikoinaan 2 vuotta selibaatissa! Syykin lopulta selvisi, eli hormoninen ehkäisy vei halut, en kyllä sitä silloin tiennyt. Ajattelin vaan, että miksihän ne ihmiset siitä seksistä niin vouhkaa kun hyvinhän tässä ilmankin pärjätään.

Vaan sitten ne pillerit alkoivat aiheuttaa mulle migreeniä (siis söin niitä siksi, että muuten mulla on tolkuttoman epäsäännöllinen kierto) ja ne piti lopettaa. Ajattelin, että en ota uusia pillereitä tilalle kun en kerran tarvitse.

Ja miten kävikään; sellaista himoa en ole ennen tuntenut kuin se VAPAUTUMINEN sen 2 vuoden hormoni-vankilan jälkeen! Onneksi siihen saumaan tapasin tuon nykyisen mieheni, joka sattumoisin oli vielä parasta seksiä ikinä meikäläisen elämässä. Arvaatte varmaan nautinko, hih...

Hyvin pystynyt olemaan (joskus)yli2 kuukautta oli mulla max
(vaatii luonnetta).

Muuten kyllä monta kertaa päivässä,riippuu tämän hetksestä elämäntilanteestani..että milloin ..ja milloin..
Miesystäväni asuu eri paikkakunnalla..

Mutta soololla sillä välin pärjää mainiosti.

Hyötyä/haittaa:

Hyötyä ainakin minulle,sillä hyvää odotan mielelläni ja sitä maukkaammalta se sitten tuntuu. =)

Selibaattia tullut harrastettua muutamista syistä aikoinaan.
Mutta se jos mikä- vahvistaa ! Samaa mieltä edellisen kanssa,
on aikoja jolloin selibaatti on vain ns.elintapa välillä. Ei kuitenkaan
muutamaa kuukautta kauempaa.Vuosi olisi jo ehkä tuskaa.
Mutta senkin kestäsisi , jos olisi pakko (esim.sairaus).

En näe selibaatissa mitään haittoja ainakaan.

Yhteistyössä