Selasin keskustelujen 20 viimeisintä sivua

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja en tiedä olenko itse jotenkin poikkeava, kohderyhmän ulkopuolella vai kenellä tämä palsta on tarkoitettu, kun en itse löytänyt yhtään keskustelua, joka olisi saanut vastaamaan. Ja minähän tykkään keskustella. Ovatko nämä aiheita, joista normaalit ihmiset haluavat juuri nyt puhua?
 
vierailija
Ja en tiedä olenko itse jotenkin poikkeava, kohderyhmän ulkopuolella vai kenellä tämä palsta on tarkoitettu, kun en itse löytänyt yhtään keskustelua, joka olisi saanut vastaamaan. Ja minähän tykkään keskustella. Ovatko nämä aiheita, joista normaalit ihmiset haluavat juuri nyt puhua?
Sit sun pitää avata oma ketju mieleisestäsi aiheesta.
 
vierailija
Tätä mietinkin. Mutta onko se järkevää, jos siihen ei tule yhtään vastausta?
Viestisi on silloin hyvä ja kaikenkattava.
Tällä palstalla ei ole lukijalaskuria kuten oli kuopatulla Anna-palstalla.
Minä en edes kaipaa hyökkääviä ja mitätöiviä kommentteja.
Kaikesta voit keskustella maan ja taivaan välillä.
Harmittelen tässä muiden katsojien kanssa, kun kukaan ei ole viitsinyt linkittää Youtubeen amerikkalaista saippuasarjaa.
En enää viitsi seurata sitä maikkarin sivulta.
Luen muutaman sivun Vaiti-kirjaa ja käyn sitten ulkona.
 
vierailija
Ja en tiedä olenko itse jotenkin poikkeava, kohderyhmän ulkopuolella vai kenellä tämä palsta on tarkoitettu, kun en itse löytänyt yhtään keskustelua, joka olisi saanut vastaamaan. Ja minähän tykkään keskustella. Ovatko nämä aiheita, joista normaalit ihmiset haluavat juuri nyt puhua?
Oliko kaikki keskustelut yhtä etäisiä vai oliko jokin keskustelu lähempänä vastaamista kuin toiset.
 
vierailija
Viestisi on silloin hyvä ja kaikenkattava.
Tällä palstalla ei ole lukijalaskuria kuten oli kuopatulla Anna-palstalla.
Minä en edes kaipaa hyökkääviä ja mitätöiviä kommentteja.
Kaikesta voit keskustella maan ja taivaan välillä.
Harmittelen tässä muiden katsojien kanssa, kun kukaan ei ole viitsinyt linkittää Youtubeen amerikkalaista saippuasarjaa.
En enää viitsi seurata sitä maikkarin sivulta.
Luen muutaman sivun Vaiti-kirjaa ja käyn sitten ulkona.
vaikka tuo?
 
vierailija
Ja en tiedä olenko itse jotenkin poikkeava, kohderyhmän ulkopuolella vai kenellä tämä palsta on tarkoitettu, kun en itse löytänyt yhtään keskustelua, joka olisi saanut vastaamaan. Ja minähän tykkään keskustella. Ovatko nämä aiheita, joista normaalit ihmiset haluavat juuri nyt puhua?
Tämä on pääosin negatiivisella tavalla poikkeavien ja syrjäytyneiden palsta. Tämän foorumin aiheista et voi paljoakaan päätellä. Täällä lähinnä on trolleja ja sitten muutama hassu vakkari. Siis suurin osa entisistä lähtenyt pois. Jäljellä olevat edustaa aika samansuuntaisia näkemyksiä ja paasaavat sitten sitä täällä.

Mä itse kaipaan sitä vanhaa keskustelua tai sitten Anna-palstan keskusteluja. Siellä olin rekisteröitynyt. Mistä sinä haluaisit keskustella?
 
vierailija
Ainahan nää foorumit on mitä on. Mutta täällä ehkä homma mennyt niin,. että se alkuperäinen porukka on kaikonnut pikkuhiljaa kun lapset kasvaneet. Niin mullekkin kävi. Sitten aina välillä tullut käytyä täällä, mutta silloin se taantumus iskee pahemmin vasten kasvoja.

Ikuna en oo ollut "musta". Kivoja keskusteluja ennen oli ihan harmaankin. Ja kyllä silloinkin pyöri sitä tiettyä provo/trollijengiä.

Mut olihan tää silloin pääosin ÄITIEN palsta. Nykyään pyörii aika paljon sellaisia harmaita naisviha-miehiä täällä.Mutta se taitaakin olla netin yleisen otus.
 
Ainahan nää foorumit on mitä on. Mutta täällä ehkä homma mennyt niin,. että se alkuperäinen porukka on kaikonnut pikkuhiljaa kun lapset kasvaneet. Niin mullekkin kävi. Sitten aina välillä tullut käytyä täällä, mutta silloin se taantumus iskee pahemmin vasten kasvoja.

Ikuna en oo ollut "musta". Kivoja keskusteluja ennen oli ihan harmaankin. Ja kyllä silloinkin pyöri sitä tiettyä provo/trollijengiä.

Mut olihan tää silloin pääosin ÄITIEN palsta. Nykyään pyörii aika paljon sellaisia harmaita naisviha-miehiä täällä.Mutta se taitaakin olla netin yleisen otus.
Ei ole kaikki alkuperäiset hävinneet täältä.
 
vierailija
vaikka tuo?
Katsoin aikoinaan sarjaa, kun sitä kauan sitten esitettiin Suomessa.
Nostalgian takia katsoin muutaman jakson YouTubesta.
En halua kirjautua CBS-sivulle ja siksi suosikkisarjani seuraaminen on onnenkauppaa.
Jäin ko. sarjan koukkuun 1990-luvun alussa.
En koskaan kirjautunut Anna-palstalle. Vaihdoin usein nimimerkkejä ja myöhemmin siellä pystyi kirjoittamaan pelkällä vierailija-nimimerkillä.
Oli raskasta saada riesakseen perässähiihtäjiä.
Kävin ruokakaupassa ja kotona vilkaisin kansakuittia. Yksi tuote ole laskutettu kaksi kertaa ja kävin heti oikaisemaan asian asiakaspalvelussa. Sain rahani takaisin.
Nettikirjoituksista en saa palkakseni muuta kuin hyvän mielen tai en sitäkään.
Luen parhaillaan kirjaa (yksi monista luvun alla olevista) Totuushaaste. Pidän kirjan kutkuttavasta huumorista.
Tällä palstalla on viestiketju Helsingin asuntotilanteesta. En tykkää siitä miten helsinkiläisiä mollataan tällä palstalla. En osaa kuvitella elämääni jossain pikkupitäjässä, jossa elämä pyörii uuden tai jo ehtoopuolella olevan Volvon varassa. Jos huonolla tuurilla mies on vielä viinaan menevä tai muuten tuulella käypä, niin olisiko elämä siellä herkkua?
Kun korona hellittää, moni maaseudulle tautia karkuun lähtenyt hipsii vähin äänin ihmisten ilmoille. Täällä voi liikkua ympäristöystävällisesti. Bensaa nielevä vanha autonrottelo on minulle kauhistus.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja m.e.k.t: 33883079:
Ei ole kaikki alkuperäiset hävinneet täältä.
Ei oo mut tuo haavi on sellainen et joku varmaan tekee vielä muistelmat aiheista, jotka se keräsi. Sehän on sananvapauden nurja puoli. Sitä ei oikeasti ole olemassa ja siksi nämä ei ole mitään keskusteluita edes.
 
vierailija
Ei ole kaikki alkuperäiset hävinneet täältä.
Harvassa on ne mustat, jotka täällä eivät edusta enemmän tai vähemmän tuota minun mielestä TYMPEÄÄ enemmistöä. Kaikki ei oo juu mitään persuja, mutta yleensö sitten vielä oikeistolaisempaa meininkiä. ENkä tarkota ny etteikö sais olla mitä mieltä vaan, mutta onhan se kumma kun niin vahvasti porukka edustaa samasta arvopohjasta kumpuavaa settiä.
 
vierailija
Katsoin aikoinaan sarjaa, kun sitä kauan sitten esitettiin Suomessa.
Nostalgian takia katsoin muutaman jakson YouTubesta.
En halua kirjautua CBS-sivulle ja siksi suosikkisarjani seuraaminen on onnenkauppaa.
Jäin ko. sarjan koukkuun 1990-luvun alussa.
En koskaan kirjautunut Anna-palstalle. Vaihdoin usein nimimerkkejä ja myöhemmin siellä pystyi kirjoittamaan pelkällä vierailija-nimimerkillä.
Oli raskasta saada riesakseen perässähiihtäjiä.
Kävin ruokakaupassa ja kotona vilkaisin kansakuittia. Yksi tuote oli laskutettu kaksi kertaa ja kävin heti oikaisemaan asian asiakaspalvelussa. Sain rahani takaisin.
Nettikirjoituksista en saa palkakseni muuta kuin hyvän mielen tai en sitäkään.
Luen parhaillaan kirjaa (yksi monista luvun alla olevista) Totuushaaste. Pidän kirjan kutkuttavasta huumorista.
Tällä palstalla on viestiketju Helsingin asuntotilanteesta. En tykkää siitä miten helsinkiläisiä mollataan tällä palstalla. En osaa kuvitella elämääni jossain pikkupitäjässä, jossa elämä pyörii uuden tai jo ehtoopuolella olevan Volvon varassa. Jos huonolla tuurilla mies on vielä viinaan menevä tai muuten tuulella käypä, niin olisiko elämä siellä herkkua?
Kun korona hellittää, moni maaseudulle tautia karkuun lähtenyt hipsii vähin äänin ihmisten ilmoille. Täällä voi liikkua ympäristöystävällisesti. Bensaa nielevä vanha autonrottelo on minulle kauhistus.
Sain katsottua suosikkisarjani viimeisimmän jakson. Luen myöhemmin kommentit.
Entinen Anna-palstalainen kysyy viestissään mistä sinä haluat keskustella tällä palstalla?
En ole vielä lukenut tai kuunnellut päivän uutisia.
Illalla katsoin Yle Areenalta dokumentin Helsingin historiasta.
Kai olen kuin ohjelmassa näytetty Juurakon Hulda Espan puistossa. Tulin nuorena kaupunkiin ja
täällä olen edelleen.
Perhepalstalla haluan lukea ja kirjoittaa tavallisesta elämästä.
Kaksi vuotta korona-aikaa on takana. Katson seuraavaksi Ylelta Krista Kiurun haastattelun.
Sitten jatkan kirjapinon lukemista.
 
Alla olevissa ketjuissakin voi höpötellä ihan mistä vain ja saippuasarjaketjukin löytyi helposti.
Itse suosittelen tuota ensimmästä ketjua, siellä on keskustelijoita AINA.❤




En löytänyt Diogenes 57:n ketjua (”jatketaan keskustelua”) - se on tosi hyvä!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ja en tiedä olenko itse jotenkin poikkeava, kohderyhmän ulkopuolella vai kenellä tämä palsta on tarkoitettu, kun en itse löytänyt yhtään keskustelua, joka olisi saanut vastaamaan. Ja minähän tykkään keskustella. Ovatko nämä aiheita, joista normaalit ihmiset haluavat juuri nyt puhua?
Menehän Vauva fiihin jutustelemaan, siellä kaikki asiaketjut poistetaan ja saat silmillesi vain haluamaasi helppoa hömppää. *issisten nami-namia ja pusi-pusia joka ei uhkaa narratiivia.
 
vierailija
Alla olevissa ketjuissakin voi höpötellä ihan mistä vain ja saippuasarjaketjukin löytyi helposti.
Itse suosittelen tuota ensimmästä ketjua, siellä on keskustelijoita AINA.




En löytänyt Diogenes 57:n ketjua (”jatketaan keskustelua”) - se on tosi hyvä!
Diogenes kirjoittaa (ja kirjoitti Annan palstalla samalla otsikolla) Jutellaanko.
Löytyy helposti Hae: Jutellaanko
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä