SEKTION jälkeen alapää hellä ja "kivulias"????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä kummaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä kummaa?

Vieras
Mulle tehtiin 8kk sitten suunniteltu sektio ja sen jälkeen alapää on ollut aina yhdynnän jälkeen hellä ja kivulias. Tuntuu, ettei penis mene sisään, vaan vastaan tulee "seinä". Ja jos yrittää työntää, niin sattuu. Sitten pitää nytkyttää milli milliltä sisään. Yhdynnän jälkeen alapäätä kirvelee pissatessa ja pyyhkiessä sattuu.

Kävin vasta papassa ja myös papan otto oli vähän kivulias. Ennen sektiota ei yhdyntä eikä papan otto sattunut. Kävin vain labrassa, joten en voinut tarkemmin kysellä. Labra ei ainakaan sanonut, että näkyisi mitään kummaa. Pitää mennä gynelle myöhemmin. Myös jälkitarkastus oli ok.

Eikö sektiossa alapää pitäisi pysyä suht samanlaisena kuin ennenkin? Vai mitäköhän siellä on tapahtunut? Vai onko kyseessä vain kuivat limakalvot?? Imetys loppu jo 2,5kk sitten ja liukkarikin käytössä yhdynnöissä.

Muilla samaa????

Raskaushan sitä alapäätä suurimmaksi muuttaa, ei todellakaan synnytys, mutta itse tapahtuneesta on jo niin pitkä aika, että ei kyllä pitäisi enään johtua siittäkään..

Onko papa tulokset jo tulleet?

Joku joskus puhui jotain et sektiosta alapää vois mennä jopa huonompaan kuntoon kuin synnytyksestä...siis eri tavalla, mut just et ois kovia kipuja siellä ym. Itsellä eka raskaus niin ei henk.koht. kokemusta.

Papa kokeen vastaukset ei ole tullut. Mutta jos siellä jotain kummaa olisi, niin kai nyt olisi jälkitarkastuksessakin siitä sanottu. Sano, että siistin näköistä ja kaikki ok. Siksi en kiirehtinyt papaankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Aiheuttaako kuivuus tollasia vaivoja?

En ole Leijona76, mutta vastaan silti.

Kyse ei välttämättä ole pelkästä kuivuudesta vaan limakalvot ovat muuten voineet ärtyä esim. hiivatulehduksen tai bakteeriepätasapainon seurauksena. Näistä vaivoista ja niiden oireista löytää aika hyvin tietoa ihan netistäkin.

Mä kyl ehdottaisin kokeileen liukkaria.. Mul ollu joskus tommosta ja kovaa pähkäilin mikä mulla on, ja olin vaan kuiva.. Limakalvot ei vaan ollu syystä tai toisesta kunnos, mut liukuvoiteen kanssa ei oo koskaan tullu ongelmia..