Sektion jälkeen maha

Onko mahanne palannut koskaan "ennalleen" sektion jälkeen? Ja kuinka kauan siihen on mennyt? Ei mene mitkään vaatteet päälle, kun vatsa on vieläkin pallona tuossa edessä. Ylihuomenna tulee kuukausi sektiosta. Jotenkin tuntuu että tuolla vatsassa ei kaikki lihakset ole ihan kuin pitäisi ja pelottaa ettei ne palaudukaan. :/

Mulla on sektiosta aikaa nyt 3,5kk ja pikkuhiljaa alkaa "pallo" pienentyä.Sama ongelma mullakin et housut ei taho mahtua jalkaan.
Edellisen sektion jälkeen tais mennä vajaa puol vuotta palautumiseen.

hyvin on palautunut
mulla kaks sektiota takana ja palauduin todella vikkelään. Parin viikon jälkeen käytin jo vanhoja vaatteita. Eihän se vatsa ihan samanlainen enää ollut kuin ennen raskauksia mutta vaate koko ei ole suurentunut.

Saa nähdä miten asianlaita on tän kolmannen sektion jälkeen, se tehdää n 6vk kuluttua. Niin ja painoa on tullut jokaisessa raskadessa n 8kg. Nyt n 6kg ja viikkoja tietty vielä jäljellä sen 6vk.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 21:24 hyvin on palautunut kirjoitti:
mulla kaks sektiota takana ja palauduin todella vikkelään. Parin viikon jälkeen käytin jo vanhoja vaatteita. Eihän se vatsa ihan samanlainen enää ollut kuin ennen raskauksia mutta vaate koko ei ole suurentunut.

Saa nähdä miten asianlaita on tän kolmannen sektion jälkeen, se tehdää n 6vk kuluttua. Niin ja painoa on tullut jokaisessa raskadessa n 8kg. Nyt n 6kg ja viikkoja tietty vielä jäljellä sen 6vk.

Sama juttu. Kaksi sektiota takana.

Yhteistyössä