?
******
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja *******:Alkuperäinen kirjoittaja höpsiäinen harmaana:Minulla yksi alatiesynnytys ja viimeinen raskaus päättyi sektioon. Tästä aikaa 8kk, enkä todellakaan koe synnyttäneeni. Lapsi tuntui todella pitkään vieraalta...
Huh huh, ja vain siksi, että syntyi sektiolla?!? Hei haloo, EI oo todellista![]()
Tästä aiheestahan on tehty ihan tutkimuksiakin, että sektio voi vaikuttaa äiti-lapsisuhteeseen.
Mutta kukapa sitä täällä kehtaisi myöntää...
Varmasti. Alatiesynnytyskin VOI vaikuttaa äiti-lapsisuhteeseen.