Sektiohaavasta?

Poika syntyi kiireellisellä sektiolla 7 kk sitten. Nyt minua on ruvennut mietityttämään haava ja uusi raskaus. Haavahan on navasta alas päin ja aika leveä arpi. Onko kokemuksia, kuinka pian raskaaksi sektion jälkeen ja miten haava reagoi uuteen raskauteen ja miten haava palautuu raskaudesta? Joskus tunnen vieläkin arvessa pientä nipistelyä.
 
ÄISKÄ01ja04
Hei! Meillä kans esikoinen syntyi hätäsektiolla 3 vuotta sitten ja kuopus "normaalisti" heinäkuussa. Mäkin pelkäsin, että kuinkahan arven käy, mutta ei se mitenkään reagoinu. Ihan samannäköinen se on kun ennen toista raskauttakin. Ihan hyvillä mielin voit haaveilla toisesta lapsesta. =)
 
alannah
Mulla on kolme lasta syntyny sektion kautta. Ihan suunniteltu on...
Omalle kohalle on menny ainakin se yli vuosi ku oon vasta uskaltanu aloittaa uutta raskautta. Ja nyt ku kolmas sektio oli tehty viime kuun alussa, jälki seuraukset eivät olleet kovin kauniit. Pari sektiota kyll parani hyvin ja nätisti mutta kolmas jätti todella rumat arvet. Haavasta alkoi vuotamaan verta ja tuli märkää...Aika kuitenki parantaa haavat. Neljäs sektio saattaisi olla jo jonkulainen riskialtis mulle.
 

Yhteistyössä