seksuaalinen väkivalta??

• Viestiketjun aloittaja riipiväää
  • Ensimmäinen viesti
riipiväää
Kumppanini painoi koko painonsa minua vasten ja aloitti vimmatun hankaamisen, joka sai limaklvot verille ja virtsatieinfektion aikaiseksi.
Sanoin tästä kumppanilleni ja totesin, että näin ei saa minulle tehdä, se tuottaa kipua ja kärsimystä.
Sanoistani, jotka todella olivat erittäin selviä, huolimatta kumppani päätyi toistuvasti yhdynnän aikana tekemään näin.
Yhdyntä lopetettiin siihen ja asiasta tietysti tule hirveä riitä usein.
Hän ei kuulemma tiedostanut mitä tekee?? Hän ei kuulemma vaan hallinnut liikkeitään?? Hän teki tätä helvetillistä hankausta eikä näyttänyt siitä itse kuitenkaan fyysisesti saavan mitään, koska potenssinsa petti melkein heti, silti sitä pakkomielteisesti aina päätyi tekemään.
Järkyttäviä riitoja asiasta käytiin. Pelkäsin koko sänkyyn menoa. Mieheni mielestä hän vain rakastelee näin tehdessään, siitäkin huolimatta, että tietää tasan, että se aiheuttaa minulle kipua. Miten voi väittää rakastelevansa, kun kerta tiedossa on että se tuottaa haavaumia ja tulehduksia enkä pääse itseäni 25 kiloa painavamman miehen alta poiskaan??
Nyt hän on sitä mieltä, että ei tällainen toiminta väkivaltaa ole ollut, hän on vaan rakastellut, hän ei vaan hallitse ja hillitse itseään.
Minä en enää hänen lähelleen halua, mielestäni tuo on seksuaalista väkivaltaa.
Mitä tehdä??

Yhteistyössä