Seksuaalinen ahdistelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ucceli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ucceli

Vieras
Tarttee ny naisilta oikein kysyä, että miksi se on näin. Mies A:lla on työpaikalla jonkunnäköistä peliä naisen kanssa. Lopulta jossain tilanteessa mies koskettaa naista takapuolesta. Nainen hyväksyy tämän ja lopulta hommat etenee mihin etenee...

Mies B toisella työpaikalla on ihastunut naistyökaveriinsa. Ymmärtänyt kenties merkkejä väärin naisen puolelta ja jossain vaiheessa koskettaa naista takapuolesta: IIK !!! Seksuaalinen ahdistelu!

Niin tökeröä ja väärinymmärryksestä johtuvaa touhua MR. B:ltä. Mutta näitä Mr. A:n tapauksia sitten piisaa paljon kanssa. Eikö voisi ajatella, että tuo fyysinen lähestyminen on "viimeinen testi"... Vai olisiko pitänyt ensin koskettaa jonnekkin muualle, esim. selkään?

Kysyy ukko, joka ei ole tarrannut kenenkään takapuolesta vuosiin...

Jotkut urpot ymmärtää ystävällisyyden jonain ihan muuna kuin se on tarkoitettu. ei kannata missän tilanteessa tarrata mihinkään ellei ole päivän selvä, että tunne on molemmin puoleinen.
Mua on tarrattu ahteriin ja kyllä siitä esimiehelle valitin, kun ei mun kielto riittänyt. En pidä siitä, että mua koskee ihminen jota en voi sietää.

Ei ole ollut niinkään vakavaa, mutta Annie on kertonut että yksi hieman jälkeenjäänyt Kössin tuttava aina haluaa halata häntä kun joskus harvoin tapaavat. Ja tämä ”Uolevi” sanoo aina kesällä hänelle, että ”bikini, bikini” kun hän osaa tasan tarkkaan vaan yhtä kieltä.

No eräs toinen ikuinen poikamies tuli tänään autolla vastaan, A kertoi että hän oli tosi härski aina kylässä käydessään. Kun Kössi meni kaljoittelun aikana lyhyeksi aikaa (liikuntakykyisenä silloin vielä) vessaan niin tämä Untamo alkoi lähennellä Annieta 😤

Hänellä on kyllä ollut naisia useitakin mutta eivät luonnollisestikaan ole kestäneet tuota rapajuoppoa kovinkaan pitkään.

Onneksi ei sentään A ei ole joutunut kokemaan mitään sen pahempaa. Pari muuta miestä ovat olleet ihan asiallisia kuskatessaan Annieta asioille (ennen Setiksen aikaa siis) kun Kössi ei aina ole pystynyt.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä