Sekstailin exän kaverin (ja kaverin exän) kanssa, pitäisikö olla morkkis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huåra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huåra

Vieras
Huh, oli hurja viikonloppu, ja nyt vähän tunteet taas sekaisin. Olen pidempään ollut tähän mieheen ihastunut, ja niin oli minun paras ystävänikin aikoinaan. Heidän tunteet ovat kuitenkin jo viilentyneet, kaverilla on ihan eri mies mielessä nykyään.

Ollaan kaikki siis sinkkuja ja pieneltä paikkakunnalta (sisäsiittosta kansaa prkl :D ).

Jotenkin vain on hankalaa kun tää kyseinen herra on exäni hyvä ystävä, ja samalla siis parhaan ystäväni exä. Pitäisikö vain pistää hänet kielletty-listalle?

Sanokaa että EI KANNATA yrittää mitään tän tyypin kanssa, vaikka hän onkin hauska, hyvännäköinen, ja mielettömän hyvä sängyssä!! Aaaaargh!!!

Kai tuo riippuu siitä, mitä kaverisi on mieltä. Joillekin ihan sama, jos kaveri iskee exän, toiset taas katkaisee heti ystävyyden. Mutta eikö ole vähän myöhäistä miettiä, mitä toiset ajattelee asiasta.

Höh, mä luulin, että sulla oli kaksi miestä sängyssä ja petyin.
Mutta jossain pikkukaupungissahan kaikki on väkisikin exän kavereita ja nyxän exiä jne. Se on vaan hyväksyttävä, tai sitten etsittävä ne kumppanit muualta.

Voihan se olla, että teidät onkin tarkoitettu yhteen eikä kaverias ja exää. Puhu kaverilles. Voihan sitä kismittää, mutta siitä pitää päästä yli, kun on uusi mies jo kehissä ja aikuisia pitäisi olla. ;)

[QUOTE="vieras";26697866]Kai tuo riippuu siitä, mitä kaverisi on mieltä. Joillekin ihan sama, jos kaveri iskee exän, toiset taas katkaisee heti ystävyyden. Mutta eikö ole vähän myöhäistä miettiä, mitä toiset ajattelee asiasta.[/QUOTE]

Näinpä. Kaverin kanssa ollaan onneksi vähän semmosia ettei erikoisemmin haittaa kuka panee ja ketä (kunhan ei nyt varattuja, mutta täällä melkein kaikki on jonkun tutun tutun exiä ym. Piiri pieni pyörii jne...). Enemmän tuo erittäin mustasukkainen ja omistushaluinen exä mietityttää...

Apua, juu kunnon teinimeininkiähän tää on!! Mutta oli vain pakko kokeilla kun niin kauan olen miettinyt että onkohan tuo komea mies hyvä sängyssä. Ja ikävä kyllä oli. Nyt tulee väkisinkin mietittyä jotain fuckbuddy-juttuja vaikka minä TIEDÄN ettei ne toimi.

Voi hiton hitto että pitikin käydä näin :D

ps. miten niin myöhäistä? Ei kukaan tuosta tiedä muuta kuin myö 2. Ja todellakin aijotaan pitää salaisuutena, ainakin jonkin aikaa. Riippuen siitä mitä tästä nyt kehkeytyy...

Yhteistyössä