Seksitön suhde

  • Viestiketjun aloittaja Idiootti
  • Ensimmäinen viesti
Idiootti
Pakko avautua, en tosin tiedä miksi, mutta avaudun silti.

Olen, tai no olin, seksuaalinen nainen. Mielestäni seksi oli kivaa siitä pystyi puhumaan, nauraa, kokeilemaan kaikkea ja ennen kaikkea pystyi tuntemaan himoa ja olla haluttu. Nykyisin haaveilen vain himosta.

Miten pahalta tuntuu kun et ole minkään arvoinen? En osaa kuvailla sitä tunnetta, kun pyydät ,ehdotat ja vastaus on päätä särkee, ei huvita, on turn off jos ehdottaa....enää en halua vongata en ehdottaa en koskettaa kun aina sama, ei. Hauskinta tässä on tässä se että hän haluaa kyllä, mutta ei minua. Hän tyrmää minut joka kerta ja menee tämän jälkeen joko suihkuun tai vessaan harrastamaan omaa kivaa.

Miten ihmisen itsetunto, seksuaalinen itsetunto voidaan viedä näin, en ymmärrä.

Ja kyllä tiedän pitäisi vaan lähteä, mutta kun olen pässi en vain halua antaa periksi. Olen vittumainen ihminen ja voisin helposti kertoa hänelle miksi kaikki hänen parisuhteensa ovat johtaneet pettämiseen ja miksi ne ovat päättyneet, mutta en halua loukata enkä halua että hän myöskään onnistu tulevaisuudessa, sitten kun olen lähtenyt.
 
Osavastuullinen
hän haluaa kyllä, mutta ei minua. Hän tyrmää minut joka kerta ja menee tämän jälkeen joko suihkuun tai vessaan harrastamaan omaa kivaa.

voisin helposti kertoa hänelle miksi kaikki hänen parisuhteensa ovat johtaneet pettämiseen ja miksi ne ovat päättyneet
Jos toi aiemmin mainitsemasi on syy siihen pettämiseen, niin siihen voin ihan hyvin kyllä sanoa, että miehiä pelkästään ei käy syyttäminen epäonnistuneista parisuhteista.

Televisio-ohjelmat, netti, lehdet ynnä muut pee-askat iskostaa/maalaa miesten mieliin jotain ihme naiskuvaa, että millainen on ihanne-nainen vartaloltaan. Ja sit miehet himojensa orjina haluu just sellasii naisia, eikä "vähempi" millään kelpaa, vaikka naisten vartaloiden todellisuus on enimmäkseen ihan toista kuin se, millaista ihannekuvaa naisista maalataan.

Miehet ovat siis vain osavastuussa; heidän asiansa olisi olla uskomatta televisio-ohjelmien, lehtien tms valheisiin. Oikeesti "vähempi" nainen voi kelvata! Minä olen siitä todiste: minä - onnettomassa avioliitossani - haluan enemmän sellaista kauniimman sukupuolen edustajaa, joka on vähemmän seksikäs kuin oma vaimoni! Eli ei se naisen ulkonäkö voi millään olla ainoa mahdollinen syy seks. haluttomuuteen, ei pettämiseen eikä myöskään parisuhteiden epäonnistumisiin.
 
vierailija
Jos toi aiemmin mainitsemasi on syy siihen pettämiseen, niin siihen voin ihan hyvin kyllä sanoa, että miehiä pelkästään ei käy syyttäminen epäonnistuneista parisuhteista.

Televisio-ohjelmat, netti, lehdet ynnä muut pee-askat iskostaa/maalaa miesten mieliin jotain ihme naiskuvaa, että millainen on ihanne-nainen vartaloltaan. Ja sit miehet himojensa orjina haluu just sellasii naisia, eikä "vähempi" millään kelpaa, vaikka naisten vartaloiden todellisuus on enimmäkseen ihan toista kuin se, millaista ihannekuvaa naisista maalataan.

Miehet ovat siis vain osavastuussa; heidän asiansa olisi olla uskomatta televisio-ohjelmien, lehtien tms valheisiin. Oikeesti "vähempi" nainen voi kelvata! Minä olen siitä todiste: minä - onnettomassa avioliitossani - haluan enemmän sellaista kauniimman sukupuolen edustajaa, joka on vähemmän seksikäs kuin oma vaimoni! Eli ei se naisen ulkonäkö voi millään olla ainoa mahdollinen syy seks. haluttomuuteen, ei pettämiseen eikä myöskään parisuhteiden epäonnistumisiin.
Eli ymmärsinkö oikein, miehet haluavat sitä mitä eivät saa? Eikä parisuhde voi olla koskaan sellainen missä rakastetaan intohimoisesti? Miehet sekoittavat rakkauden himosta ja sitä ei vaan kertakaikkiaan voi tuntea...eli on vaimot ja sitten ne mitä halutaan?

Eli koska olen mieheni mielestä ruma minun kanssani voi olla parisuhteessa? Naisena tai no " oliona " voin sanoa etten ymmärrä teitä. En uskonut tätä kun exäni kertoi minulle aina ettei kukaan koskaan rakasta minua, no hän näki minut vain seksiä ja näin ollen olikin ihan oikeassa...jos rakastaa ei voi haluta ja päinvastoin.
 
vierailija
Eli ymmärsinkö oikein, miehet haluavat sitä mitä eivät saa? Eikä parisuhde voi olla koskaan sellainen missä rakastetaan intohimoisesti? Miehet sekoittavat rakkauden himosta ja sitä ei vaan kertakaikkiaan voi tuntea...eli on vaimot ja sitten ne mitä halutaan?

Eli koska olen mieheni mielestä ruma minun kanssani voi olla parisuhteessa? Naisena tai no " oliona " voin sanoa etten ymmärrä teitä. En uskonut tätä kun exäni kertoi minulle aina ettei kukaan koskaan rakasta minua, no hän näki minut vain seksiä ja näin ollen olikin ihan oikeassa...jos rakastaa ei voi haluta ja päinvastoin.
EI miehiäkään voi samaan nippuun laittaa. Eikä suhteita. Kyllä varmaan on jonkun verran suhteita, joissa tuo jonkintason intohimo säilyy pitkään. Kaikissa se varmaan vähenee, joissakin tapauksissa loppuu tyystin (joko molmepien tai toisen suunnalta.).

Kuinka pitkään olet ollut nykyisen kanssa ja kuinka kauan seksi oli hyvää tai edes kohtuullista?
 
Pakko avautua, en tosin tiedä miksi, mutta avaudun silti.

Olen, tai no olin, seksuaalinen nainen. Mielestäni seksi oli kivaa siitä pystyi puhumaan, nauraa, kokeilemaan kaikkea ja ennen kaikkea pystyi tuntemaan himoa ja olla haluttu. Nykyisin haaveilen vain himosta.

Miten pahalta tuntuu kun et ole minkään arvoinen? En osaa kuvailla sitä tunnetta, kun pyydät ,ehdotat ja vastaus on päätä särkee, ei huvita, on turn off jos ehdottaa....enää en halua vongata en ehdottaa en koskettaa kun aina sama, ei. Hauskinta tässä on tässä se että hän haluaa kyllä, mutta ei minua. Hän tyrmää minut joka kerta ja menee tämän jälkeen joko suihkuun tai vessaan harrastamaan omaa kivaa.

Miten ihmisen itsetunto, seksuaalinen itsetunto voidaan viedä näin, en ymmärrä.

Ja kyllä tiedän pitäisi vaan lähteä, mutta kun olen pässi en vain halua antaa periksi. Olen vittumainen ihminen ja voisin helposti kertoa hänelle miksi kaikki hänen parisuhteensa ovat johtaneet pettämiseen ja miksi ne ovat päättyneet, mutta en halua loukata enkä halua että hän myöskään onnistu tulevaisuudessa, sitten kun olen lähtenyt.
Moi.Täällä 50v mies joka ei saa kotona myöskään.Ratkaistaan yhdessä pulma.Kiinnostaisiko vaihtaa sanaa?Kik on paparouc uusimaapp@gmail.com
 
Osavastuullinen
Eli ymmärsinkö oikein, miehet haluavat sitä mitä eivät saa? Eikä parisuhde voi olla koskaan sellainen missä rakastetaan intohimoisesti?

Miehet sekoittavat rakkauden himosta ja sitä ei vaan kertakaikkiaan voi tuntea...eli on vaimot ja sitten ne mitä halutaan?
Haluaisin rakastaa intohimoisesti sitä vähemmän seksiä tihkuvaa naista, joka siis ei ole vaimoni. Haluaisin myös seksiä (yhdyntöjä ilman ehkäisyä) sen vähemmän viehättävän naisen kanssa. Hänellä on niin kauniit kasvot...

Olen onnettoman avioliiton miesosapuoli. Haluan naista, jota en voi saada.

Minulla on vaimona ja yhdyntäystävänä nainen, jota en varsinaisesti edes halua. Ajattelen käytännössä koko ajan sitä toista naista... silloinkin, kun nain aviovaimoni kanssa ilman ehkäisyä.

Minun tarinani.
 
EI miehiäkään voi samaan nippuun laittaa. Eikä suhteita. Kyllä varmaan on jonkun verran suhteita, joissa tuo jonkintason intohimo säilyy pitkään. Kaikissa se varmaan vähenee, joissakin tapauksissa loppuu tyystin (joko molmepien tai toisen suunnalta.).

Kuinka pitkään olet ollut nykyisen kanssa ja kuinka kauan seksi oli hyvää tai edes kohtuullista?
Täällä 50v mies joka on samassa tilanteessa.Seksiä ei ole ,olen puhunut.Saamatta vastausta.Päätin etsiä samassa tilanteessa olevan naisen.Tiedän että niitä on.Jokaiselka on halut.Kik on paparouc uusimaapp@gmail.com
 
Osavastuullinen
Haluaisin rakastaa intohimoisesti sitä vähemmän seksiä tihkuvaa naista, joka siis ei ole vaimoni. Haluaisin myös seksiä (yhdyntöjä ilman ehkäisyä) sen vähemmän viehättävän naisen kanssa. Hänellä on niin kauniit kasvot...

Olen onnettoman avioliiton miesosapuoli. Haluan naista, jota en voi saada.

Minulla on vaimona ja yhdyntäystävänä nainen, jota en varsinaisesti edes halua. Ajattelen käytännössä koko ajan sitä toista naista... silloinkin, kun nain aviovaimoni kanssa ilman ehkäisyä.

Minun tarinani.
 
Osavastuullinen
Olen onnettoman avioliiton miesosapuoli. Haluan naista, jota en voi saada.

... silloinkin, kun nain aviovaimoni kanssa ilman ehkäisyä.
Olen kyllä sille toiselle naiselle, jota siis todella haluan, tehnyt sanallisesti selväksi tunteitani häntä kohtaan. Miten hän ne ottaa? Hän vain vaikenee, ei vastaa niihin... no, yhtään mitään.

Jos hän ei niitä tunteideni osoituksia ollenkaan halua[isi], niin kaipa hän sen minulle suoraan sanoisi tiukalla äänensävyllä vastakommenteiksi niihin viesteihini, jotka tihkuvat hunajaa hänelle?

Sen sijaan: hän ei vaan vastaa minulle niihin viesteihini. Mistä tämä kertoo? Ajatuksia?

Naistenpäivänä ajattelin kehua häntä seksikkääksi. Vaikka hänellä ei juurikaan mitään erityisiä naisellisia muotoja ole, on hän hoikkana naisena silti omalla tavallaan ihan oikeasti seksikäs. Ehkä ne hänen superkauniit kasvonsa sen vivahteen aiheuttaa... Hän kiehtoo minua, ja sydämeni on levoton, kun en häntä omakseni saa. :(
 
Osavastuullinen
Olen kyllä sille toiselle naiselle, jota siis todella haluan, tehnyt sanallisesti selväksi tunteitani häntä kohtaan.

Jos hän ei niitä tunteideni osoituksia ollenkaan halua[isi], niin kaipa hän sen minulle suoraan sanoisi tiukalla äänensävyllä vastakommenteiksi niihin viesteihini, jotka tihkuvat hunajaa hänelle?

Sen sijaan: hän ei vaan vastaa minulle niihin viesteihini. Mistä tämä kertoo? Ajatuksia?

Naistenpäivänä ajattelin kehua häntä seksikkääksi.

Hän kiehtoo minua, ja sydämeni on levoton, kun en häntä omakseni saa.
Tänään sain valitettavasti kuulla hänen ahdistuneen onnittelukorteista, jotka olin hänen syntymäpäivänsä kunniaksi taiteillut ja lähettänyt hänelle. :(

Epäselväksi jäi tämä: ahdistiko häntä kauniit sanani vaiko onnittelukorttieni kuvien naiset. Vaiko sekä että.

Olin rajannut jopa naisten rinnat pois kuvista! Mitään asiatonta lopullisissa kuvissa ei siis näkynyt. Eikä kuvissa edes ollut oikeita naisia. Tietokonegrafiikkaa.

Lienee aika selvä peli, että hän ei pidä huomionosoituksistani, mutta miksi ihmeessä hän ei sitä suoraan minulle sano? Sen sijaan hän kertoi tämän päivän ahdistuksensa minun aviovaimolleni! (Vaimoni kyllä tietää tunteeni tätä toista naista kohtaan.)

Haluan häntä, mutta hän ei halua minua. :(

Enkä nyt puhu aviovaimostani.

Hän ei halua minua. Tämän tiedon kanssa joudun elämään ja kärsimään. Ne naistenpäivä-kehut taitaa kyllä nyt jäädä lähettämättä... :(

Jos tämän lukee edes yksikin uskovainen kristitty, niin saa rukoilla puolestani. Arvostaisin sitä. En jaksa onnetonta avioliittoani enää kovin kauaa. Haluan sen toisen naisen.
 
Osavastuullinen
Haluaisin rakastaa intohimoisesti sitä vähemmän seksiä tihkuvaa naista, joka siis ei ole vaimoni. Haluaisin myös seksiä (yhdyntöjä ilman ehkäisyä) sen vähemmän viehättävän naisen kanssa. Hänellä on niin kauniit kasvot...

Olen onnettoman avioliiton miesosapuoli. Haluan naista, jota en voi saada.

Minulla on vaimona ja yhdyntäystävänä nainen, jota en varsinaisesti edes halua. Ajattelen käytännössä koko ajan sitä toista naista... silloinkin, kun nain aviovaimoni kanssa ilman ehkäisyä.

Minun tarinani.
Minun oma aviovaimoni on valmis jopa uhrautumaan käymään "tuhmalla sivustolla" selvittääkseen asian/yksityiskohdan, joka jäänyt minua vaivaamaan. (#autismi, #aistiyliherkkyys, #visuaalinen, #ahdistuneisuus, #pakkoajatukset)

Nainen, josta haaveilen, puolestaan ahdistuu asiallisista rakkaudenosoituksistani häntä kohtaan.

Lienee selvää, kumpi minusta todellisuudessa enemmän välittää. Ehkä minun olisi aika haudata haaveet, jotka eivät tule - koskaan? - toteutumaan, ja osoittaa enemmän arvostusta hänelle, joka sentään on valmis tekemään uhrauksia minun puolestani.

Se "toinen nainen" ei ansaitse rakkautta[ni], kun kerran vain haluaa torjua sen.

Aviovaimoni on ansainnut niin paljon enemmän. Vaikka seksielämämme ei mitään spesiaalia olekaan, on vaimoni sentään sitoutunut elämään kanssani; hyväkseni. Minun pitäisi [osata] arvostaa sitä... enemmän.
 
vierailija
Tänään sain valitettavasti kuulla hänen ahdistuneen onnittelukorteista, jotka olin hänen syntymäpäivänsä kunniaksi taiteillut ja lähettänyt hänelle.

Epäselväksi jäi tämä: ahdistiko häntä kauniit sanani vaiko onnittelukorttieni kuvien naiset. Vaiko sekä että.

Olin rajannut jopa naisten rinnat pois kuvista! Mitään asiatonta lopullisissa kuvissa ei siis näkynyt. Eikä kuvissa edes ollut oikeita naisia. Tietokonegrafiikkaa.

Lienee aika selvä peli, että hän ei pidä huomionosoituksistani, mutta miksi ihmeessä hän ei sitä suoraan minulle sano? Sen sijaan hän kertoi tämän päivän ahdistuksensa minun aviovaimolleni! (Vaimoni kyllä tietää tunteeni tätä toista naista kohtaan.)

Haluan häntä, mutta hän ei halua minua.

Enkä nyt puhu aviovaimostani.

Hän ei halua minua. Tämän tiedon kanssa joudun elämään ja kärsimään. Ne naistenpäivä-kehut taitaa kyllä nyt jäädä lähettämättä...

Jos tämän lukee edes yksikin uskovainen kristitty, niin saa rukoilla puolestani. Arvostaisin sitä. En jaksa onnetonta avioliittoani enää kovin kauaa. Haluan sen toisen naisen.
Rukoilen, mutta tiedän että Jumala ei anna meille sitä mitä haluamme vaan sen mikä on meille oikein.

Pyydän ole rehellinen, anna avovaimosi olla rakastettu vaikka se tarkoittaakin että joudut olemaan hetken yksin.
 
vierailija
Rukoilen, mutta tiedän että Jumala ei anna meille sitä mitä haluamme vaan sen mikä on meille oikein.

Pyydän ole rehellinen, anna avovaimosi olla rakastettu vaikka se tarkoittaakin että joudut olemaan hetken yksin.
Joo, se mikä Hänen näkökulmastaan on oikein. Sen tulee ja pitääkin olla oikein.

Mä oon jo haudannut haaveeni tuosta ihastuksestani, josta olen kertonut, mutta silti vaikeeta olla vaimoni kanssa, kun en oikein haluaisi teeskennelläkään rakkautta häntä kohtaan, saati sitten seksuaalista halua.

En haluaisi valehdella vaimolleni, mutta vain totuuden värittäminen voi taata vaimoni olevan onnellinen. Kai minun pitää uhrata totuus hänen takiaan, ja jäädä itse onnettomaksi...

-Osavastuullinen
 
vierailija
Rukoilen, mutta tiedän että Jumala ei anna meille sitä mitä haluamme vaan sen mikä on meille oikein.

Pyydän ole rehellinen, anna avovaimosi olla rakastettu vaikka se tarkoittaakin että joudut olemaan hetken yksin.
Eihän tässä pyynnössä ole mitään järkeä, sillä se näkee vain vaimon onnellisuuden olevan merkityksellistä.

Olen todistanut kristillisissä piireissä ainakin kolmea eri avioeroa viime vuosien aikana.

Joten...

"Mikä meille on oikein", se ei varmastikaan ole meidän ihmisten tiedossa – ei meistä kenelläkään – joten mistä ihmeestä sitä kukaan voi ikinä saada, siis tietoa siitä, että mikä meille kullekin on oikein. Ei mistään!
 

Yhteistyössä