seksisuhde varattuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä niissä varatuissa kiehtoo? Mua lähinnä ällöttää se, että parisuhdetta tai kumppanin luottamusta ei kunnioiteta.

*muoks* Mulla oli ennenkuin tapasin nykyisen. En tiennyt olevan varattu ja juttu loppui heti, kun kuulin asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Mikä niissä varatuissa kiehtoo? Mua lähinnä ällöttää se, että parisuhdetta tai kumppanin luottamusta ei kunnioiteta.

Jepjep. Minua ei jostain syystä edes kaduta tämä seksisuhde. Omaa miestä en vaihtais.. Mutta seksi tämän toisen kanssa on niin mahtavaa :P Oma mieheni ei ole kovin seksuaalinen,joten se varmaankin vaikuttaa siihen, että haluan olla toisenkin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:

Jepjep. Minua ei jostain syystä edes kaduta tämä seksisuhde. Omaa miestä en vaihtais.. Mutta seksi tämän toisen kanssa on niin mahtavaa :P Oma mieheni ei ole kovin seksuaalinen,joten se varmaankin vaikuttaa siihen, että haluan olla toisenkin kanssa.

Mun mielipide on, että mies vaihtoon ennenkuin aletaan pettämään. Mut en ala sulle moraalisaarnaa tässä pitämään. :)

toivon tosiaan ettet oo mun miehen kaa, ja että oma miehesi saa tietää asiasta jossain vaiheessa. kivan itsekästä että seksi tuntuu hyvälle ja se siitä mutta oikeasti olisi tosi loukkaavaa elää suhteessa jossa puoliso pettää :( puolusteluksi ei minusta riitä ettei mies ole kovin seksuaalinen, jos miehellesi ok että sinulla seksisuhde niin sitten ok mutta lienet tuskin kertonut miehellesikään???!!!!

Olen sinkku ja harrastan kerran-pari viikossa erinomaista seksiä älykkään ja miellyttävän miehen kanssa. Minä en etsi tällä hetkellä vakavaa parisuhdetta ja mies kaipaa vaihtelua kotiolojen vastapainoksi, joten molemmat voittavat.

Alkuperäinen kirjoittaja nti28v:
Olen sinkku ja harrastan kerran-pari viikossa erinomaista seksiä älykkään ja miellyttävän miehen kanssa. Minä en etsi tällä hetkellä vakavaa parisuhdetta ja mies kaipaa vaihtelua kotiolojen vastapainoksi, joten molemmat voittavat.

Jonkun mielestä sinä olet varmaan moraaliton kun houkuttelet viattoman miesparan moiseen syntiin. Mutta mieshän tuossa väärin tekee etkä sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Jonkun mielestä sinä olet varmaan moraaliton kun houkuttelet viattoman miesparan moiseen syntiin. Mutta mieshän tuossa väärin tekee etkä sinä.

Niinpä. Tapailumme alkuvaiheessa mietin asiaa, ja tulin samaan lopputulokseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Just näin.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
on ollut B) parasta siinä oli se et sai mennä ja tehä niinku itte tykkäs, sit sai seksiä aina ku siltä tuntu, ei ollu tilivelvollinen kelleen... :whistle:

:headwall:

mitä sä siel päätäs seinään hakkaat, munkai se pitäis :laugh:

Taas sut pitäis piiskata :D

kaikista hauskinta tässä on se, et mitä kaikkia selityksiä se mies keksikään monen vuoden ajan, ja kaikki meni läpi :D |O siks mä en nykyään oikein hepposin perustein alkas mihkä vakavampaan kenenkää kans, ku en pysty noihi sikoihin luottamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
on ollut B) parasta siinä oli se et sai mennä ja tehä niinku itte tykkäs, sit sai seksiä aina ku siltä tuntu, ei ollu tilivelvollinen kelleen... :whistle:

:headwall:

mitä sä siel päätäs seinään hakkaat, munkai se pitäis :laugh:

Taas sut pitäis piiskata :D

iiiihanaaaa mut taidan saada sitä jo huomenna :D

Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
en tosiaan olis suhteessa varattuun, niinkus joku jo sanoikin, ällöttävää ja alentavaa.. typerää, loukkaavaa... itellä avioero meneillään tuollasen typeryyden takia.. huh huh

Helppoa tuommoiset suhteet niin kauan, kuin itse joutuu petetyksi.
Sulle rokrok voimia. :hug:

Yhteistyössä