seksistä

• Viestiketjun aloittaja yh halujen kera
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2006 klo 13:39 yh halujen kera kirjoitti:
Joudutteko usein tyydyttämään itsenne omalla kädellä vai harrastatteko yhdenyönjuttuja? Tuntuu että koko ajan haluttais :ashamed:
Minä en tykkää itsetyydytyksestä,jotenkin inhottavaa.En myöskää harrasta yhdenyönjuttuja,tule vain #&%?$!* fiilis.Olen siis kuollettanut haluni ja tunteeni miehiä kohtaan.Se on helppoa,kun ex on holisti ja kusipää.

Olin pisimmillään melkein 3 vuotta ilman seksiä... :/ Haluja kyllä olis ollut, mutta ei sopivaa miestä. Ja yhdeillanjuttuja en tod. lähde ravintolasta metsästämään. Ei niistä saa kuin pahan mielen...
Tyydytin kyllä itse halujani välillä, mutta joskus saattoi mennä pidempiäkin aikoja, ettei seksi edes pyörinyt mielessä.
Nyt seurustelen, ja tällähetkellä seksi on taas aika iso osa elämääni. =)

KURNAU
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2006 klo 13:45 äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2006 klo 13:39 yh halujen kera kirjoitti:
Joudutteko usein tyydyttämään itsenne omalla kädellä vai harrastatteko yhdenyönjuttuja? Tuntuu että koko ajan haluttais :ashamed:
Minä en tykkää itsetyydytyksestä,jotenkin inhottavaa.En myöskää harrasta yhdenyönjuttuja,tule vain #&%?$!* fiilis.Olen siis kuollettanut haluni ja tunteeni miehiä kohtaan.Se on helppoa,kun ex on holisti ja kusipää.
Täydellisen samaa mieltä. Aivan kuin omasta elämästäni. 3 vuotta kohta "ilman sitä" mutta eipä tunnu missään..Pois silmistä, pois mielestä.

Yhteistyössä