yh halujen kera
Joudutteko usein tyydyttämään itsenne omalla kädellä vai harrastatteko yhdenyönjuttuja? Tuntuu että koko ajan haluttais :ashamed:
Minä en tykkää itsetyydytyksestä,jotenkin inhottavaa.En myöskää harrasta yhdenyönjuttuja,tule vain #&%?$!* fiilis.Olen siis kuollettanut haluni ja tunteeni miehiä kohtaan.Se on helppoa,kun ex on holisti ja kusipää.Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2006 klo 13:39 yh halujen kera kirjoitti:Joudutteko usein tyydyttämään itsenne omalla kädellä vai harrastatteko yhdenyönjuttuja? Tuntuu että koko ajan haluttais :ashamed:
Täydellisen samaa mieltä. Aivan kuin omasta elämästäni. 3 vuotta kohta "ilman sitä" mutta eipä tunnu missään..Pois silmistä, pois mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2006 klo 13:45 äippä kirjoitti:\Minä en tykkää itsetyydytyksestä,jotenkin inhottavaa.En myöskää harrasta yhdenyönjuttuja,tule vain #&%?$!* fiilis.Olen siis kuollettanut haluni ja tunteeni miehiä kohtaan.Se on helppoa,kun ex on holisti ja kusipää.Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2006 klo 13:39 yh halujen kera kirjoitti:Joudutteko usein tyydyttämään itsenne omalla kädellä vai harrastatteko yhdenyönjuttuja? Tuntuu että koko ajan haluttais :ashamed: