seksistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsistynyt kotirouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsistynyt kotirouva

Vieras
mieheni on ilmeisesti huomannut että sieltä pääsee missä aita on matalin..
meillä ei ole minkäänlaista esileikkiä, hän ei kosketa minua koskaan muualle kuin p....uun...
petin häntä-syystä että olen kyllästynyt seksielämäämme. tämä mies todella huomio minut ja huomasin miten ihanalta kosketus tuntuu vartalolla..ah..

mieheni kyllä vaatii minulta kaikkea, mistä en pidä ja hän tietää sen.

miten saisin hänelle sanottua loukkaamatta tunteitaan että yrittäisi vähän enenmmän minun nautintoni eteen?
käsillä olen yrittänyt ohjata..ei auta..

Mikään ei tule muuttumaan niin kauan kuin suostut moiseen.Miksi mies näkisis vaivaa eteesi kun pesää irtoaa tekemättä muuta kun nostamalla munansa pystyyn ja tuikkaamalla.
Ei tulisi kysymykseenkään meillä,tosin ei ole pelkoakaan moisesta.Mies nauttii siitä eniten että näkee kun minä nautin.

meil ei mies oo koskaan hyväilly mistään, ei edes rintoja vaikka oisin pyytäny... tän pitkän suhteemme alussa, jolloin vielä oli jotain seksiä tai edes läheisyyttä, vähän vaan huulien pusuttelua ja sitten suoraan vehje sisään ja se oli siinä kaikkinensa.. -nyt viimevuosina tosin ois ollu kiva jos ois edes tuo ollut..

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Mikään ei tule muuttumaan niin kauan kuin suostut moiseen.Miksi mies näkisis vaivaa eteesi kun pesää irtoaa tekemättä muuta kun nostamalla munansa pystyyn ja tuikkaamalla.
Ei tulisi kysymykseenkään meillä,tosin ei ole pelkoakaan moisesta.Mies nauttii siitä eniten että näkee kun minä nautin.

No mut entäs jos on miehelle kertonut et mitä kaipaa, mut sei toimi? Meillä puhuttiin asiasta ja kerroin et mitä mä kaipaan niin tulokseks tuli selibaatti... :snotty:

voi, mun mies on samanlainen. ja pihtarikin. monet kerrat koitin puhua, kysyä, mistä hän pitää, ohjata käsiä, sanoa suoraan, mutta ei, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Sitten taas kerran otin puheeksi eron, ja sen, etten ole tyytyväinen suhteeseen, ja nyt on se viimeinen mahdollisuus, -mun mitta alkaa olla täysi.

Mies säikähti sen verran, että on nyt kuukauden ajan tyydyttänyt minut käsin ennen yhdyntää. enemmänkin seksiä (ja monipuolisempaa) minulle kelpaisi, mutta tämäkin on hyvää monen vuoden kituutuksen jälkeen.
Nyt kylläkin taas vaikuttaa, ettei miestä kiinnosta... :( no, siinä tapauksessa on edessä ero, sillä nyt olen saanut vähän esimakua siitä, millainen suhde voi olla (meillä on mennyt siis paremmin nyt) enkä halua palata vanhaan.