seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olenko ainut laatuani kun en koskaan eläessäni ole saanu orkkua ollessani miehen kans ja ikääkin on jo päälle 30...
kuuntelen joskus kaihoten ja kateellisena ystävieni puheita kun kaikilla (tuntuu ainakin siltä) menee sängyssä hyvin ja orkkuja satelee tuon tuostakin.
voihan olla että en ole vielä löytänyt oikeaa (seksi)kumppania.....

no jos kerran yksin osaat sormettaa, niin ota ne sormet avuksi sängyssäkin. ei se sen vaikeempaa ole! luultavasti osa ystävistäsikin tekee niin joskus, ainakin pikapanoilla. :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mua muuten masentaa tällainen ajattelu. Kun mulla on loistava mies ja mahtava parisuhde, mutta meidän seksielämä ei kyllä ole täydellistä. Me ollaan seksuaalisesti akíka erilaisia ja mä kaipaisin kiihkeämpää otetta. Sitä ei mun miehessä vaan ole. Mutta ei kai se nyt ole syy jättää sitä, kun kaikki muut asiat on kohdallaan? Vai onko?

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
no jos kerran yksin osaat sormettaa, niin ota ne sormet avuksi sängyssäkin. ei se sen vaikeempaa ole! luultavasti osa ystävistäsikin tekee niin joskus, ainakin pikapanoilla. :p

just näin! en usko että kovinkaan moni nainen saa orgasmia yhdynnässä ilman että klitorista kiihotetaan samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:

Mua muuten masentaa tällainen ajattelu. Kun mulla on loistava mies ja mahtava parisuhde, mutta meidän seksielämä ei kyllä ole täydellistä. Me ollaan seksuaalisesti akíka erilaisia ja mä kaipaisin kiihkeämpää otetta. Sitä ei mun miehessä vaan ole. Mutta ei kai se nyt ole syy jättää sitä, kun kaikki muut asiat on kohdallaan? Vai onko?

No höh. Aina voi oppia yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:

no ei todellakkaan ole syy erota!tässä elämässä on muutakin kuin seksi!kerro miehelle mitä haluaisit...

Alkuperäinen kirjoittaja Maiju:

just näin! en usko että kovinkaan moni nainen saa orgasmia yhdynnässä ilman että klitorista kiihotetaan samalla.

Kyllä mä saan. Mun on kai toi klitta "sopivassa" paikassa, et saa kosketusta ihan automaattisesti aktin aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

Kyllä mä saan. Mun on kai toi klitta "sopivassa" paikassa, et saa kosketusta ihan automaattisesti aktin aikana.

joo, mutta vaikka saat niin suuri osa ei saa. ja g-pisteorgasmin on kokenut vain 30% naisista.

siksi naisten pitäisikin ottaa ne omat sormet käyttöön, jos miehen paneminen ei stimuloi tarpeeksi/ jos mies ei osaa tehdä kahta asiaa yhtä aikaa (hieroa klittaa ja panna)

onko ihme että naisilla on orgasmiongelmia, kun sängyssäkin ollaan niin häveliäitä, ettei kehdata itseään hiplata.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

joo, mutta vaikka saat niin suuri osa ei saa. ja g-pisteorgasmin on kokenut vain 30% naisista.

siksi naisten pitäisikin ottaa ne omat sormet käyttöön, jos miehen paneminen ei stimuloi tarpeeksi/ jos mies ei osaa tehdä kahta asiaa yhtä aikaa (hieroa klittaa ja panna)

onko ihme että naisilla on orgasmiongelmia, kun sängyssäkin ollaan niin häveliäitä, ettei kehdata itseään hiplata.. :/

Mä saan g-pisteorgasmin sormin, mut en yhdynnässä... Tai en tiedä, onko se Se G-piste, mutta ainakin sellainen hyvin hyvän tuntuinen erityispiste emättimessä.

mulle joku viisas joskus sanoi: "jokainen huolehtikoon omasta orgasmistaan". Ja näinhän se on. Jos et anna mitään vinkkiä miehelle mitä/miten/mistä tai et uskalla/kehtaa/halua itseesi koskea yhdynnän aikana niin en usko että tilanne paranee. Kun otat itse "härkää sarvista" ja opastat miestäsi mitä haluat, niin varmaan silloin onnistuu, jos kerran itsekin saat itsellesi orgasmin annettua.

Yhteistyössä