Seksistä raskausaikana, sekä miehille että naisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Eli kysynpä uteliaisuuttani sellasta että kuinka usein "pitäisi" harrastaa seksiä raskauden aikana?
Miehet, vaikuttaako raskaus haluihin?Ymmärrättekö jos toinen kieltäytyy?
Naiset, mikä teistä tuntui hyvältä?Kaipasitteko seksiin jotain erilaista "normaaliin" olotilaan verrattuna?

Ei kai sitä tartte harrastaa ollenkaan jos ei siltä tunnu;) Meillä raskaus on kyllä molemmilla kerralla harventanut yhdyntätiheyttä. Mä haluisin lähinnä jalkahierontaa ja hellimistä. Loppuraskaus on hankalaa, kun hyvää asentoa on vaikea löytää. Ainakin mitä omasta miehestäni huomaan, niin kyllä sekin haluaa vain silloin, kun on "pakotus" Eli ei harrasteta huvin vuoksi, vaan tarpeeseen, mikä meillä tarkoittaa noin 1-2 kertaa viikkoon.

Mulla oli oikeestaan aikalailla samat halut raskaana ku muutenkin. Niin ja siis on nytkin ku kakkosta odotan. Miehenkään halut ei muuttunu, ei ees loppuraskaudessa vaikka silloin miehille vissiin monesti iskee joku paniikki jos pää on laskeutunut ja touhutessa tuntuu jotain tuolla kohdunsuulla.

Meillä ei ole ihan viimeisiä viikkoja lukuunottamatta raskaus vaikuttanut oikeastaan ollenkaan seksiin.

Aika yksilöllistä, kuinka usein sitä muutenkaan "pitäisi" harrastaa, meillä harrastetaan minun mielestä liian harvoin muutenkin :D Samoin raskausaikana, ja viimeisillä viikoilla mies laittoi totaalisen stopin. :xmas:

Alkuraskaudesta mua ei kiinnostanut pätkän vertaa seksi ja ukko sai 1-2 kertaa viikossa suikin tai käsityöstöö... ja n ollut siihen ihan tyytyväinen... eli tyhjennetään kassit kun ne alkaa pakottaa... nyt muakin on jo välillä huvittanut ihan osallistua... vaikka mahaa ei viä juurkaan oo niin jotenkin toi perus lähetyssaarnaaja tökkii kun en haluu et mun mahan päällä ollaan... muuten menee kyl samallaista settiä kun normaalistikin... eikä musta ainakaan oo sen kummemmalta tuntunut kun normistikaan, kun joillakin kai seksi on erityisen hyvää raskausaikana kun on niin tuntoherkät paikat...

Helmikuun lopun jälkeen ei ole seksiä ollut, lääkärin määräyksestä. Mieskin vihdoin on ymmärtänyt, että mun alapäähän ei oo asiaa kuin äpolin lääkärillä ennen juhannusta. Miestä toki "auttelen" välillä paineiden kanssa...

Mussa taitaa olla pihtarin vikaa, aikasemmin meni helposti parikin kertaa viikossa + muut ekstrat, nyt en saa aikaseks kun kerran viikkoon ja sekin vähän sillei hampaat irvessä et no joo kun kerta pakko on.. :whistle: Jotenkin vaan on hävinny fiilikset kokonaan, ei meinaa kroppa enää toimia niinku ennen ja kun kolottaa, väsyttää ja vetuttaa niin ei vaan saa aikaseks, ei sitten millään...Joka sitten taasen rasittaa parisuhdetta koska meillä isännällä kyllä intoo riittää.
Mä mietinkin et onko normaalia että tässä kohtaa alkaa jo vähän tökkii, vai pitäiskö sitä piiskata vaan itseensä et pääsis takas siihen pari krt viikossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mussa taitaa olla pihtarin vikaa, aikasemmin meni helposti parikin kertaa viikossa + muut ekstrat, nyt en saa aikaseks kun kerran viikkoon ja sekin vähän sillei hampaat irvessä et no joo kun kerta pakko on.. :whistle: Jotenkin vaan on hävinny fiilikset kokonaan, ei meinaa kroppa enää toimia niinku ennen ja kun kolottaa, väsyttää ja vetuttaa niin ei vaan saa aikaseks, ei sitten millään...Joka sitten taasen rasittaa parisuhdetta koska meillä isännällä kyllä intoo riittää.
Mä mietinkin et onko normaalia että tässä kohtaa alkaa jo vähän tökkii, vai pitäiskö sitä piiskata vaan itseensä et pääsis takas siihen pari krt viikossa?

Paljon sulla on viikkkoja? Itsellä ainakin alkuraskaus on ollut sellaista, että ei vois vähempää kiinnostaa. Joskus tuossa 20 viikolla on tapahtunut virkistymistä, joka tosin on vain hetkellistä. Mut mun mielestä ei ole pakko haluta, hoida miestä muuten:)

Alkuperäinen kirjoittaja 27+0:

No ei auta sit varmaan odottaa sitä keskiraskauden virkistymistä:)

Se tais vähän niinku olla ja mennä jo... :D

Ei mutta on oikeesti mukava kuulla vähän että kuinka muilla se homma etenee, sitä nimittäi äkkiä sortuu itsensä syyttelyyn kun halut vähenee. :)

Alkuperäinen kirjoittaja 27+0:

No ei auta sit varmaan odottaa sitä keskiraskauden virkistymistä:)

Se tais vähän niinku olla ja mennä jo... :D

Ei mutta on oikeesti mukava kuulla vähän että kuinka muilla se homma etenee, sitä nimittäi äkkiä sortuu itsensä syyttelyyn kun halut vähenee. :)

Älä syytä turhaan itteesi. Ei sitä halua voi pakottaakaan. Ainakin meillä on otettu se kyllä synnytyksen jälkeen tuplaten takas. Seksi oli synnytyksen jälkeen parempaa ja virkeempää kuin koskaan:)

Yhteistyössä