Seksin loppuminen raskaana

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei
Onko kohtalon tovereita. Olen n puolessa välissä raskautta. Meillä on seksi loppunut kokonaan. Mies ei halua harrastaa seksiä nyt kun raskaus on edennyt pidemmälle. Itselläni on kamala fiilis tunnen itseni rumaksi ja lihavaksi. Haluaisin seksiä mutta mies vetoaa joka kerta että on liian väsynyt. Ei se voi olla viikko tolkulla syynä. Syy on pakko olla että en ole tarpeeksi seksikäs. Olen alkanut jopa miettimään pettämistä jos mies ei kerran halua niin kyllä joku muu haluaa. Tiedän että pitäisi puhua enemmän miehen kanssa asiasta. Mutta jotenkin on asia ihan solmussa.
 
vierailija
Hei
Onko kohtalon tovereita. Olen n puolessa välissä raskautta. Meillä on seksi loppunut kokonaan. Mies ei halua harrastaa seksiä nyt kun raskaus on edennyt pidemmälle. Itselläni on kamala fiilis tunnen itseni rumaksi ja lihavaksi. Haluaisin seksiä mutta mies vetoaa joka kerta että on liian väsynyt. Ei se voi olla viikko tolkulla syynä. Syy on pakko olla että en ole tarpeeksi seksikäs. Olen alkanut jopa miettimään pettämistä jos mies ei kerran halua niin kyllä joku muu haluaa. Tiedän että pitäisi puhua enemmän miehen kanssa asiasta. Mutta jotenkin on asia ihan solmussa.
Kyllä. Meillä loppui seksi heti alkuun. N. Rv 10 paikkeilla.
Ongelmahan on siinä, että tästä on 2v aikaa, eikä vieläkään ole tilanne parantunut. Ymmärrän sinua.
 
Oon viikolla 24 raskaana ja meil ei oo täysin loppunut mut harvassa on ne kerrat ollu ku seksiä on harrastettu ja tiedän et loppuu kyl kokonaan viel mitä lähemmäks mennään laskettua.Ainakin ekassa raskaudes kävi näin.Sit se pikku hiljaa palaili säännölliseks synnytyksen jälkeen.Toki siinkin piti ootella et jälkivuoto lakkaa.
 
vierailija
Meilläkään ei juuri ollut seksiä raskausaikana, varmaan ihan pari kertaa. Mutta en kyllä itsekään olis halunnut. Synnytyksen jälkeenkin seksi on ollut vähissä pitkään. Täytyy uskoa ja toivoa että se vielä joskus elpyy. Tosin seksi ei mulle ole supertärkeää, joten en itse koe asiaa niin suurena ongelmana.
 
vierailija
Meilläkään ei juuri ollut seksiä raskausaikana, varmaan ihan pari kertaa. Mutta en kyllä itsekään olis halunnut. Synnytyksen jälkeenkin seksi on ollut vähissä pitkään. Täytyy uskoa ja toivoa että se vielä joskus elpyy. Tosin seksi ei mulle ole supertärkeää, joten en itse koe asiaa niin suurena ongelmana.
Päästä nyt ukko kuitenkin hurvittelemaan, vaikkei iteäsi seksi napostele.
 
vierailija
Meilläkään ei oo raskauden aikana nyt ollu ihan niin paljoo seksiä kun mitä ennen raskautta, mutta tää johtuu musta, kun mulla on vaikeuksia harrastaa seksiä nyt mahan kanssa kun viimesilläni olen. Suosittelen puhumaan miehen kanssa suoraan että mikä mättää
 
vierailija
Meillä myöskin vähentynyt huomattavasti, olen nyt puolessa välissä. Itsekään en aina jaksa/halua kaikkien raskausvaivojen lisäksi, mutta ei ole tarvinnut kieltäytyäkään, sillä kysyntää ei ole liioin ollut.
En usko et minun mies pettäisi tai olisi muuta kiinnostuksen kohdetta. Hän on hyvin innoissaan lapsesta ja raskaudesta, muta jostain syystä seksielämä vaan on tähän hetkeen hiipunut. Läheisyys ei silti ole poissa. Jos mies ei halua, niin miksi ei olla onnellinen vaikka vain halaamisesta. Kyllä sitä taas ehtii kun on sen aika.
 
vierailija
Kerro miehelle suoraan, että kaipaan seksiä ja läheisyyttä. Koen itseni epäviehättäväksi kun et halua seksiä kanssani. Asia vaivaa mieltäni. Olet ihana ja seksikäs mies. Minulla on paljonkin haluja sinua kohtaan ja koen että seksi on minulle tärkeää. Kysy mieheltä mitä hän tuntee ja ajattelee tilanteesta? Mietittyttääkö häntä seksin määrä? Onko hän sittenkin esim huolissaan voiko seksi vaikuttaa jollain lailla vauvaan? Kysy miten voisitte yhdessä keksiä ratkaisua tilanteeseen? Sinulla on oikeus kertoa ajatuksistasi ja haluistasi miehelle.
 

Yhteistyössä