Seksielämän aloittaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja evennit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikä satu. Ei mulla ainakaan sattunut. Ei ollut tarvetta päästä mistään ihmeen kivuista eroon, joten eipä tarvinnut lääkärissäkään käydä.

Onko sulla jotain kipuja?

kyllä se eka kerta sattui ja vielä muutama kerta sen jälkeenkin. jos olis hoksannut olis liukkari ehkä auttanut paljonkin. en käynyt lääkärissä.

kyllä mulla edelleenkin sattuu jos on tosi pitkiä taukoja seksin harrastamisessa... harrastaa seksiä säännöllisesti niin alapää tottuu siihen...

Kyllä mua sattui ihan pirusti, vaikka ei ollut kuivuutta tai jännitystä ja mies oli hellä. Ja sattui vielä muutamat seuraavatkin kerrat, mutta ei yhtä paljon. En käynyt lääkärissä, kun kivut kuitenkin loppuivat, mutta olisin mennyt jos ne olisivat jatkuneet. Olen kyllä vieläkin sen verran herkkä että esim. gynellä sisätutkimus sattuu aina ja mitään juomullisia kondomeita ei todellakaan voi käyttää (mies toi niitä kerran ja sen jälkeen niitä on kutsuttu meillä "kaktuskumeiksi" :D)

Jos immenkalvo on kovin paksu ja aukko pieni, niin silloin eka kerta voi sattua paljonkin. Kun kalvo saadaan rikki, pitäisi kipujen kuitenkin loppua. Jos jatkuvat, on varmaan syytä käydä lääkärillä.

Ei minulla mitään kipua ollut, ei todellakaan sattunut. Ja johan se lääkäri olisi itsensä kipeäksi nauranut, jos olisin mennyt käymään ja kertonut syyksi sen, että sain pesää. Todennäköisesti olisi onnitellut ja ohjannut ovelle.

Yhteistyössä