Seksiä työpaikalla?

Onko kellään kokemuksia työpaikalla tapahtuneista sänkyhommista, joko työkavereiden tai muiden (esim oman miehen) kanssa?

Itselleni kävi äskettäin niin ja hiukan säikähdinkin, koska työpaikka on aika uusi enkä todellakaan haluisi saada heti potkuja jos jäisin kiinni tuosta..

Työ on hoitoalalla ja minun pitää tehdä yövuoroja silloin tällöin. Siis normaalia valvontahommaa. Kuitenkaan paikalla ei ole välttämättä öisin moniakaan muita minun lisäkseni. Viereisellä osastolla on kuitenkin talon vahtimestari myös yövuorossa, joka tulee hiljaisempina aikoina usein osastollemme viettämään aikaa. Tullaan hyvin juttuun tän miehen kanssa joten viime viikolla yövuorossa päädyttiin yhessä katselemaan tv:tä ja juttelemaan vähäksi aikaa taas meidän osastolle.

Homma alkoi ihan läpänheitosta ja pikkuflirtistä, että kun talo on tyhjillään niin mitä voisikaan tapahtua.. Eikä sen tosiaankaan pitänyt mennä sen pidemmälle, koska periaatteessa paikalle olis voinut tulla vaikka vartja tms. Mutta kun oli kemiaa ilmassa...

Että päädyttiin silti menemään loppuun asti tän miekkosen kanssa. Kaksi kertaa. Kiihkeää, mutta myös melkein liiankin jännittävää. Ainakin näin jälkeenpäin miettien, tosin ei siinä puolen tunnin esileikin jälkeen enää kovin järkevästi osannut ajatella mitä on tekemässä... ;)

Tietty tossa on se kielletyn hedelmän ja kiinnijäämisen jännityksen lisäpotku, mikä teki siitä niin ihanaa. Mutta vaikkei tuo kovin järkevää ehkä ollut, pelkään että se tulee vielä varmasti toistumaan... ;)
 
Kuulehan KirstiF, olen sinulle kade! Tuo on jotain sellaista, jota haluaisin kokea !!! Olisinpas ollut tuo vahtimestari :p !

Muuten, olet varmaan kuullut sanottavan, ettei omasta kuormasta saa syödä. Tosiasia kuitenkin on, että omassa kuormassa ne parhaat herkut ovat. Niitä voi "alustaa" kaikessa rauhassa ja leipomaan pääsee turvallisissa olosuhteissa. Niitä saa iloisin mielin katsella silloin tällöin päivän kuluessa eikä pahaa jälkimakua tarvitse pelätä, kun toimii oikein ja harkitusti :saint: !

Eniten pidän "rengastetuista" herkuista, ne ovat kypsyneet suulla sulateltaviksi aikojen saatossa :p !
 

Yhteistyössä