Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Seksi
Seksiä kumisaappaissa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Poikasinna., post: 33691222"]</p><p>Minä olen ollut kumi saappaissa vain kersana ja tää mun juttuni tulee niiltä ajoiltani. Me pojat oltiin ikä haarukalla 12-13 vuotiaita sällejä joilla oli Aina vain kipailu mielessä. Tai toistemme häväistys oli myöskin meidän heinää silloin kakarana ollessa. Me ekaksi kun päästiin aikuisten kyydissä metsään. Kummarit koipiin joka sälli huuteli meille mun äitini. Ja jutteli isälleni olikohan viisasta 3 poikaa ja vain yksi on meidän oma poika jota vois piiskata. Mulla on aivan saman tekevää kenen ne pojat ovat nyt ne ovat meidän vastuulla. Pojat heti jonoon isäni komensi kersantin äänellä. Kuka on kaheli poika ja tahtoo vapaa ehtoisesti multa selkäänsä. Seppo niiltä tuli heti ja työnsivät minua isälleni. Äitiäni nauratti poikien tempaisu. Pojat heti housut nilkkoihin ja paidan helma yläs nyt kyllä tolle naurajalle näytetään. Ja me pojat oltiin ala pää paljaana ja kun ne aikuiset katseli meidän piliämme joka pojalla se meni kovaksi. Pojat ovat poikia housut yläs takas ja te olette sitten huuto matkan päässä. Se tarkoittaa että kun minä karjaisen on poikien oltava minuutissa mun silmieni alla tai on vitsan vieraillu teidän perä päälle varma asija. Ja pojat tiehenne nyt vaimoni mitäs sulla olikaan mielessä ja isäni sen paitaa aukaisemaan. Mies pojat ovat vielä tossa ja ne voivat vakoilla Meitä. Odota kun me päästään kotiin se yritti isälle mutta turhaan. Jos pojat ilmestyvät paikalle liian aikaisin minä ne varmasti piiskaan uhkasi isäni Meitä poikia ja me lähettiin menemäään pois paikalta. Seppo käys tohon kivelle seisomaan ja kädet niskasi taakse. Me pojat saadaan sulle tehdä mitä vain 3</p><p>minuutun ajan ja sitten vaihto. Joka pojan on oltava tuolla kiven päällä se 3</p><p>minuuttia ne sanoivat mulle. Ja minä siihen kiven päälle kun tiesin jo etu käteen mitä ne tahtovat tehdä mulle. Ne riisuivat multa vaatteeni pois kaikki vain kummarit ne laittoi mulle takas. Pojista oli kiva katella kun mulla sojotti se mun pilini silloin. Runkataan seppoa ne päättivät ja sanoista tekoihin. Mustakin oli mukavaa kun ne runkkasi minua. Kun aika meni umpeen ei laiteta pojalle vielä</p><p>vaatteita ne päättivät ja se sopi mullekin oikein hyvin. Kun oltiin kaikki 3 poikaa oltu sen kiven päällä runkattavana tuli meille hippa leikki mieleen. ja meistä oli kivaa juosta pitkin metsää vain kummarit koivissa ja muuten alaste. POJAT karjaistiin mun isäni äänellä ja minä ekana sekä muut perästäni sen luokse. Pojat ovat alaste nauroi äitini meille pojille, 2 poikaa meinas laittaa kätensä</p><p>muniensa suojaksi mutta vilkaisu mun isäni suuntaan muutti heidän mielensä heti. Nyt me pojat syödään ja sen jälkeen te takas leikkimään. Mutta olkaa alaste kuten olette nytkin se on varmasti parasta teille pojille sanoi isäni meille pojille.</p><p>kannatetaan vain meidän oman poikamme minä näen joka päivä alaste, Tämä on harvinaista herkkua mulle se sanoi meille pojille. Me söimme ja sen jälkeen takas leikkimään sinne metsään. Sulla on kivat vanhemmat ne sanoivat mulle</p><p>piiskaako ne sinua koskaan ne kyseli multa. Lähes joka viikko on mulla vitsan jälkiä mun takapuolessani mutta monta kertaa se on joku muu joka minua piiskaa minä vastasin heille. Minä voin isältäni pyytää että se piiskaa kaikki pojat minä heille ehdotin. No et varmasti sellaista mene siltä pyytämään ne sanoivat mulle vihaisesti. Me leikimme kunnes isäni karjaisi uudestaanPOJAT</p><p>ja me sen eteen alaste. Hyviä poikia meillä se sanoi heti kun me pojat seistiin sen edessä. Asento selkä suoraksi katse etiä päin sotilaat komensi isäni Meitä poikia. Sotilas tutkikaa heti nuo pojat että heillä ei ole mitään kielettyä yllä. Ja äitini tuli tosi mielellään Meitä poikia tutkimaan. Joka pojalla heti siitin nousi yläs. Isäni oli vitsa puskan luona ja otti sieltä tukevan vitsan jolla se löi ilmaa. Sopii oikein hyvin tähän tarkoitukseen se sanoi ja tuli Meitä poikia lähemmäksi.</p><p>Sotilas Hannele näettekö saman kuin minäkin ja vitsalla koski mun siitintä. Sillä on ehkä joku salainen ase siellä herra kersantti äitini sanoi isälleni. Sotilas Hannele tutkikaa se heti mutta olkaa varovainen sehän saattaa laukaista. Ja äitini tutki mun pilini sieltä tuli vähäsen spermaa ulos. OK ei ole meille vaaraa </p><p>sanoi isäni meille. Mutta katsokaa ja isäni nosti pilin päätä mun vierestäni pojalta.Tutkikaa tämäkin sotilas Hannele. Ja mun äitini oli onnessaan kun sai runkata kaikki 3 poikaa monta kertaa siellä metsässä kun oltiin. Sitten sotilaille hiukan liikuntaa ja sotilas Seppo etuun sekä vaatteiden luokse kuin olis jo. Ja isäni antoi mulle vauhtia sillä vitsallaan. Sotilas otat vaatteesi sekä viet ne sotilas Hannelelle määräsi isäni minua ja antoi vitsalla mulle alku vauhdin. Sotilas ja seuraavalle pojalle isäni teki saman sekä sekin sai vitsaa isältäni. Viimeisen pojan isäni laittoi sen kiven päälle seisomaan ja kädet niskan taakse sekä isäni yritti sitä poikaa runkata. Mutta poika oli jo tyhjä eikä sillä toiminut sen siitin.</p><p>Mutta se ei mun isääni haitannut vaan se oli sen munissa kiinni. Ja äitini otti myöskin mun ja kaverini siittimestä kiinni. Mikä sopii tolle sopii myöskin mulle se vain sanoi meille. Isäni toi sen viimeisen pojan myöskin meidän luoksemme. No sotilas Hannele mitäs me noille pojille nyt tehtäis se kyseli mun äidiltäni.</p><p>Kun minä leikin teidän ikäisenä tätä samaa leikkiä tuli Aina leikin lopuksi piiskaa taka puolelle kessulta. Sillä oli Aina jotain valittamista meistä pojista. Mutta tili päivänä se ei Meitä unohtanut vaan tuli hakemaan meidät kotoa tai koulusta ja hyyssäsi Meitä kunnolla sekä tietysti runkkasi Meitä poikia. se oli kova poika runkkaamaan Meitä poikia ja minä oikein työnsin omaani sille. Ja siintä oli mulle hyötyä kun se hyyssäsi Meitä poikia. Minut se haki keskellä viik-</p><p>koa koulusta runkattavaksi ja hyyssättäväksi. Eli osteli mulle kaikkia hyvää kuten minäkin olen päättänyt teillekin ostaa mutta vain kun on takapuoli piiskattuna ei muuten. Minä Olin eka jonka isäni piiskasi ja äitini puki mut. sen jälkeen muut vuoron perää. Me kaupunkiin ja syömään sen jälkeen jäde baariin ja sitten nami kauppaan ja lopuksi isäni vei joka pojan kotiinsa ja lopuksi mekin tultiin omaan kotiimme.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Poikasinna., post: 33691222"] Minä olen ollut kumi saappaissa vain kersana ja tää mun juttuni tulee niiltä ajoiltani. Me pojat oltiin ikä haarukalla 12-13 vuotiaita sällejä joilla oli Aina vain kipailu mielessä. Tai toistemme häväistys oli myöskin meidän heinää silloin kakarana ollessa. Me ekaksi kun päästiin aikuisten kyydissä metsään. Kummarit koipiin joka sälli huuteli meille mun äitini. Ja jutteli isälleni olikohan viisasta 3 poikaa ja vain yksi on meidän oma poika jota vois piiskata. Mulla on aivan saman tekevää kenen ne pojat ovat nyt ne ovat meidän vastuulla. Pojat heti jonoon isäni komensi kersantin äänellä. Kuka on kaheli poika ja tahtoo vapaa ehtoisesti multa selkäänsä. Seppo niiltä tuli heti ja työnsivät minua isälleni. Äitiäni nauratti poikien tempaisu. Pojat heti housut nilkkoihin ja paidan helma yläs nyt kyllä tolle naurajalle näytetään. Ja me pojat oltiin ala pää paljaana ja kun ne aikuiset katseli meidän piliämme joka pojalla se meni kovaksi. Pojat ovat poikia housut yläs takas ja te olette sitten huuto matkan päässä. Se tarkoittaa että kun minä karjaisen on poikien oltava minuutissa mun silmieni alla tai on vitsan vieraillu teidän perä päälle varma asija. Ja pojat tiehenne nyt vaimoni mitäs sulla olikaan mielessä ja isäni sen paitaa aukaisemaan. Mies pojat ovat vielä tossa ja ne voivat vakoilla Meitä. Odota kun me päästään kotiin se yritti isälle mutta turhaan. Jos pojat ilmestyvät paikalle liian aikaisin minä ne varmasti piiskaan uhkasi isäni Meitä poikia ja me lähettiin menemäään pois paikalta. Seppo käys tohon kivelle seisomaan ja kädet niskasi taakse. Me pojat saadaan sulle tehdä mitä vain 3 minuutun ajan ja sitten vaihto. Joka pojan on oltava tuolla kiven päällä se 3 minuuttia ne sanoivat mulle. Ja minä siihen kiven päälle kun tiesin jo etu käteen mitä ne tahtovat tehdä mulle. Ne riisuivat multa vaatteeni pois kaikki vain kummarit ne laittoi mulle takas. Pojista oli kiva katella kun mulla sojotti se mun pilini silloin. Runkataan seppoa ne päättivät ja sanoista tekoihin. Mustakin oli mukavaa kun ne runkkasi minua. Kun aika meni umpeen ei laiteta pojalle vielä vaatteita ne päättivät ja se sopi mullekin oikein hyvin. Kun oltiin kaikki 3 poikaa oltu sen kiven päällä runkattavana tuli meille hippa leikki mieleen. ja meistä oli kivaa juosta pitkin metsää vain kummarit koivissa ja muuten alaste. POJAT karjaistiin mun isäni äänellä ja minä ekana sekä muut perästäni sen luokse. Pojat ovat alaste nauroi äitini meille pojille, 2 poikaa meinas laittaa kätensä muniensa suojaksi mutta vilkaisu mun isäni suuntaan muutti heidän mielensä heti. Nyt me pojat syödään ja sen jälkeen te takas leikkimään. Mutta olkaa alaste kuten olette nytkin se on varmasti parasta teille pojille sanoi isäni meille pojille. kannatetaan vain meidän oman poikamme minä näen joka päivä alaste, Tämä on harvinaista herkkua mulle se sanoi meille pojille. Me söimme ja sen jälkeen takas leikkimään sinne metsään. Sulla on kivat vanhemmat ne sanoivat mulle piiskaako ne sinua koskaan ne kyseli multa. Lähes joka viikko on mulla vitsan jälkiä mun takapuolessani mutta monta kertaa se on joku muu joka minua piiskaa minä vastasin heille. Minä voin isältäni pyytää että se piiskaa kaikki pojat minä heille ehdotin. No et varmasti sellaista mene siltä pyytämään ne sanoivat mulle vihaisesti. Me leikimme kunnes isäni karjaisi uudestaanPOJAT ja me sen eteen alaste. Hyviä poikia meillä se sanoi heti kun me pojat seistiin sen edessä. Asento selkä suoraksi katse etiä päin sotilaat komensi isäni Meitä poikia. Sotilas tutkikaa heti nuo pojat että heillä ei ole mitään kielettyä yllä. Ja äitini tuli tosi mielellään Meitä poikia tutkimaan. Joka pojalla heti siitin nousi yläs. Isäni oli vitsa puskan luona ja otti sieltä tukevan vitsan jolla se löi ilmaa. Sopii oikein hyvin tähän tarkoitukseen se sanoi ja tuli Meitä poikia lähemmäksi. Sotilas Hannele näettekö saman kuin minäkin ja vitsalla koski mun siitintä. Sillä on ehkä joku salainen ase siellä herra kersantti äitini sanoi isälleni. Sotilas Hannele tutkikaa se heti mutta olkaa varovainen sehän saattaa laukaista. Ja äitini tutki mun pilini sieltä tuli vähäsen spermaa ulos. OK ei ole meille vaaraa sanoi isäni meille. Mutta katsokaa ja isäni nosti pilin päätä mun vierestäni pojalta.Tutkikaa tämäkin sotilas Hannele. Ja mun äitini oli onnessaan kun sai runkata kaikki 3 poikaa monta kertaa siellä metsässä kun oltiin. Sitten sotilaille hiukan liikuntaa ja sotilas Seppo etuun sekä vaatteiden luokse kuin olis jo. Ja isäni antoi mulle vauhtia sillä vitsallaan. Sotilas otat vaatteesi sekä viet ne sotilas Hannelelle määräsi isäni minua ja antoi vitsalla mulle alku vauhdin. Sotilas ja seuraavalle pojalle isäni teki saman sekä sekin sai vitsaa isältäni. Viimeisen pojan isäni laittoi sen kiven päälle seisomaan ja kädet niskan taakse sekä isäni yritti sitä poikaa runkata. Mutta poika oli jo tyhjä eikä sillä toiminut sen siitin. Mutta se ei mun isääni haitannut vaan se oli sen munissa kiinni. Ja äitini otti myöskin mun ja kaverini siittimestä kiinni. Mikä sopii tolle sopii myöskin mulle se vain sanoi meille. Isäni toi sen viimeisen pojan myöskin meidän luoksemme. No sotilas Hannele mitäs me noille pojille nyt tehtäis se kyseli mun äidiltäni. Kun minä leikin teidän ikäisenä tätä samaa leikkiä tuli Aina leikin lopuksi piiskaa taka puolelle kessulta. Sillä oli Aina jotain valittamista meistä pojista. Mutta tili päivänä se ei Meitä unohtanut vaan tuli hakemaan meidät kotoa tai koulusta ja hyyssäsi Meitä kunnolla sekä tietysti runkkasi Meitä poikia. se oli kova poika runkkaamaan Meitä poikia ja minä oikein työnsin omaani sille. Ja siintä oli mulle hyötyä kun se hyyssäsi Meitä poikia. Minut se haki keskellä viik- koa koulusta runkattavaksi ja hyyssättäväksi. Eli osteli mulle kaikkia hyvää kuten minäkin olen päättänyt teillekin ostaa mutta vain kun on takapuoli piiskattuna ei muuten. Minä Olin eka jonka isäni piiskasi ja äitini puki mut. sen jälkeen muut vuoron perää. Me kaupunkiin ja syömään sen jälkeen jäde baariin ja sitten nami kauppaan ja lopuksi isäni vei joka pojan kotiinsa ja lopuksi mekin tultiin omaan kotiimme. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta vokaalia on sanassa AASI?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Relaatio 1068 - Tuisku
Tänään 01:08
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Islam ja avioliitto 😢
Tänään 00:44
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Tätä ei voi kysyä vauva-palstalla moderaation takia: Mistä nämä puppa-jutut ovat alkaneet?
Tänään 00:27
vierailija
6 Viestiä
Aihe vapaa
4.
"Venäjän aloittama Ukrainan sota, vihreä siirtymä, massasiirtolaisuus ja talouden alamäki painavat Saksaa polvilleen"
Tänään 00:10
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Mielipiteitä nimestä Alexandria??
Eilen 23:06
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Onko kellään kokemusta Suomen Vuokranantajista?
Eilen 23:04
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Minne mennä viettämään joulua?
Eilen 20:39
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Miten lepäisi parhaiten?
Eilen 20:14
vierailija
9 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
Sunnuntai klo 18:00
Luettu: 14K
Aihe vapaa
2.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Sunnuntai klo 02:06
Luettu: 840
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:21
Luettu: 815
Aihe vapaa
4.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Sunnuntai klo 13:30
Luettu: 595
Aihe vapaa
5.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
Started by vierailija
Tiistai klo 08:27
Luettu: 563
Aihe vapaa
6.
Mikko Koivu: Aika puhua
Started by vierailija
Torstai klo 16:44
Luettu: 518
Aihe vapaa
7.
"Janne murhasi kaksi lastaan julmalla tavalla – Nyt kotona on uusi puoliso: ”Meillä on toimiva parisuhde”"
Started by vierailija
Maanantai klo 23:10
Luettu: 505
Aihe vapaa
8.
Tätä kilttimies ei ymmärrä: K-kauppias puristi 17-vuotiaan harjoittelijan rintoja
Started by vierailija
Maanantai klo 19:52
Luettu: 500
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Mitäs tänne kuuluu? Pitkästä aikaa päätin kirjautua tänne
Latest: vierailija
Tänään 02:54
Aihe vapaa
2.
Tätä ei voi kysyä vauva-palstalla moderaation takia: Mistä nämä puppa-jutut ovat alkaneet?
Tänään 02:45
Aihe vapaa
3.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Tänään 02:30
Aihe vapaa
4.
K/B-komposti
Tänään 01:53