seksi & synnytyksen käynnistyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anderosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anderosa

Vieras
Itselläni tilanne on jo sellainen, että se on käynnistykseen meno maanantaina (42+1) ellei tässä viikonlopun aikana tapahdu ihmeitä ja lapsi syntyisi.
Olenkin kokeillut jo melkein kaikkea, rehkimistä, saunomista, akupisteitä ym.. Ainoa mitä emme ole kokeilleet on seksi, sillä minulla on tosi kipeät paikat niin ei heti ensimmäisenä tulisi mieleen antaa miehen sörkkiä sinne mitään. Supistuksia on tullut rv 34 lähtien, ja näinä viikkoina ne tekeekin jo kipeää mutta silti synnytys ei käynnisty.
Jos tuota 'viimeistä ässää' kokeilisi vielä, niin olisiko sillä mitään mahdollisuutta käynnistää?
Millasia omia kokemuksianne teillä on, onko seksin jälkeen tullut lähtöä? :)
Mieluummin haluaisin että synnytys käynnistyisi spontaanisti kun lääkkein, mutta aika ei taida enää kauheasti riittää.

Onko sulla paikat yhtään auki muuten? Jos meinaan on niin sitte siitä seksistä saattaa ollakin jotain hyötyä kun sperma pääsee sinne avautuneeseen kanavaan.Niin siis, onko?

viimeksi paikkoja on katsottu rv 36 neuvolassa, ja oli pehmeät mutta kiinni ja kanavaa täydet jäljellä. Tämän hetkisestä tilanteesta en tiedä yhtään, mutta jos supistuksista päättelisi niin jotain pitäisi olla tapahtunut.

tuli sitten kokeiltu ässät ja nännit ja muut legendaariset poppakonstit.
Nännien hieromisesta tuli supistuksiin jytyä enemmän, mut loppuivat yhtä nopeasti kuin alkoikin.
Näinpä se tämäkin raskaus sitten käynnistykseen joutunee :/

mulla käynnistyi seksin jälkeen.
kaveri synnytti pari päivää ennen mua ja sano että mee selälles sänkyyn seksin jälkeen ja nosta jalat seinää vasten ja nostele lantioo.:D mua nauratti ja naurattaa edelleen mutta silti niin tein ja kyllä käynnisty yöllä sen jälkeen.:D

Yhteistyössä