eiii satu antaa mennä vaan, mulla oli 3vk ja tehtiin eppariAlkuperäinen kirjoittaja äippäpäippä:SATTUUKO?! nyt 6 viikkoa synnytyksestä, ja vähän alkais jo mieli tekeen...
Ihan sama täällä, poitsu 6 vk 1 pv ikäinen, ja nyt alkais tekee jo mieli..eilen oli lähellä ettei kokeiltu, mut poika heräs ja alkoi itkeä juuri kun meinattiin päästä asiaan.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja äippäpäippä:SATTUUKO?! nyt 6 viikkoa synnytyksestä, ja vähän alkais jo mieli tekeen...
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Vedänkö pohjat jos sanon, et mun ois tehny mieli jo viikko synnytyksen jälkeen?Ei tietty voinu, ku tikit sun muut jutut...mieli olis kyllä tehny.
Et vedä, minä synnytin maanantaina ja jo perjantaina olisin ollut valmis hommiin sekä henkisesti että fyysisesti. Kun ei tullut yhtään tikkiä. =)Alkuperäinen kirjoittaja minä:Vedänkö pohjat jos sanon, et mun ois tehny mieli jo viikko synnytyksen jälkeen?Ei tietty voinu, ku tikit sun muut jutut...mieli olis kyllä tehny.
Oho. Kyllä sinä sitten aika seksiriippuvainen olet. :O Missä vauva oli tuon ajan?Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä sain ekaa kertaa vissiin 8-9 päivää synnytyksestä =) Varovaisestihan se piti ottaa, mutta ei siinä mitään ehdotonta rajaa ole suuntaan tai toiseen.
paitsi et ei ollu tikkejä sun muita..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Vedänkö pohjat jos sanon, et mun ois tehny mieli jo viikko synnytyksen jälkeen?Ei tietty voinu, ku tikit sun muut jutut...mieli olis kyllä tehny.
juu sama täällä...
Ai seksiriippuvainen jos kerran kuussa haluaa? Joo..Alkuperäinen kirjoittaja hui:Oho. Kyllä sinä sitten aika seksiriippuvainen olet. :O Missä vauva oli tuon ajan?Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä sain ekaa kertaa vissiin 8-9 päivää synnytyksestä =) Varovaisestihan se piti ottaa, mutta ei siinä mitään ehdotonta rajaa ole suuntaan tai toiseen.