seksi synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja äippäpäippä
  • Ensimmäinen viesti
tuumasta toimeen vaan!
Ei, jos värkki ei ole kovin kärsinyt ja kunhan ottaa riittävästi aikaa (vauvat onneksi nukkuvat!) ja hellyyttä hommaan ja tarpeen vaatiessa liukkaria, sitähän on nykyään pakkauksessakin tuubi mukana.

Kannattaa ennen jälkitarkastusta kokeilla, että osaa lääkärille raportoida jos värkki on vaikka vahingossa ommeltu umpeen tms. :p

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja äippäpäippä:
SATTUUKO?! :D nyt 6 viikkoa synnytyksestä, ja vähän alkais jo mieli tekeen... :D
Ihan sama täällä, poitsu 6 vk 1 pv ikäinen, ja nyt alkais tekee jo mieli..eilen oli lähellä ettei kokeiltu, mut poika heräs ja alkoi itkeä juuri kun meinattiin päästä asiaan.. :headwall: :D

kaksi viikkoa taisi silti mennä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Vedänkö pohjat jos sanon, et mun ois tehny mieli jo viikko synnytyksen jälkeen?Ei tietty voinu, ku tikit sun muut jutut...mieli olis kyllä tehny.
Et vedä, minä synnytin maanantaina ja jo perjantaina olisin ollut valmis hommiin sekä henkisesti että fyysisesti. Kun ei tullut yhtään tikkiä. =)

riippuu toosasta
mulla sattu seksi vielä noin 6kk synnytyksen jälkeen (ekan kohdalla). mieli teki, mutta sattu silti. tokasta ja kolamnnesta meni varmaan 2-6 viikkoa niin oli paikat ok!

hui
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä sain ekaa kertaa vissiin 8-9 päivää synnytyksestä =) Varovaisestihan se piti ottaa, mutta ei siinä mitään ehdotonta rajaa ole suuntaan tai toiseen.
Oho. Kyllä sinä sitten aika seksiriippuvainen olet. :O Missä vauva oli tuon ajan?

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä sain ekaa kertaa vissiin 8-9 päivää synnytyksestä =) Varovaisestihan se piti ottaa, mutta ei siinä mitään ehdotonta rajaa ole suuntaan tai toiseen.
Oho. Kyllä sinä sitten aika seksiriippuvainen olet. :O Missä vauva oli tuon ajan?
:LOL: Ai seksiriippuvainen jos kerran kuussa haluaa? :D Joo..

Vauva oli nukkumassa parin metrin päässä.

Yhteistyössä