seksi raskauden jälkee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suvituulinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suvituulinen

Vieras
miten teillä luistaa seksi raskauden jälkeen? tarkotan sit kun sitä pystyy harrastamaan (ei ole enää paikat hellänä). Meillä sitä harrastetaan toooosi harvoin ja synnytyksestä kohta 7kk.. kuukaus menee helposti et ei tehdä mitään.. mä haluisin mut tuntuu et mies ei enää oo niin kiinnostunut kun ennen raskautta?? muita kellä sama tilanne ja miten on korjaantunut??

oottaa, että lapset nukkuu, vähän laittautumista, uuden seksikkäät alusvaatteet ja kynttilänvaloa. nää toimii ainaki meillä. mies ei synnytyksen jälkeen tahtonut painostaa, jonka minä tulkitsin haluttomuudeksi :)

Synnytyksestä kuukaus aikaa ja 2 viikkoo synnytyksen jälkeen jo ekaa kertaa harrastettiin. :) Parempaa on nyt kun ennen raskautta. :) Ja ihan alakautta synnytin ja pari tikkiäkin tuli.

otitko sit sen asian puheeksi ja selvisi että ei vaan halunnut painostaa? olen vähän epävarma itsestäni synnytyksen jälkeen (tissit lurpahtanu kun maito alkanut hiipua, takapuoli ei enää niin timmissä kunnossa yms.. ja ajattelen et tunnunkohan miehe mielestä kovinkin löysälle synnytksen jälkee..) eli en itse tee aloitetta koska odotan että mies haluaa minua ja tekee itse aloitteen.. joo tiedän, tarviin itseluottamusta, mut lapsen saannin jälkeen voi olla aika hankalaa.. kropan suhteen siis..

Alkuperäinen kirjoittaja ai?:
miten uskalsit harrastaa seksiä 2vk synnytyksestä?? huih!! eikö pelottanu?:) mitennii tuntu paremmalta?

Varovasti eka kokeiltiin ja ei se sattunu niin uskalti sit. :) Kyllähän se paremmalta tuntuu kun loppuraskaudesta kun paikat ei oo niin löysät. :D

Alkuperäinen kirjoittaja oho!:
eikös ne paikat just ole löysät kun olet synnyttänyt?? vai oletko ihmenainen ja saanut näin nopeasti paikat takasiin tiukaksi?? anna mullekin vinkkejä:)

Emmä tiedä. :D Tuntuu vaan erilaiselta.. :D En tiedä vaikuttaako ikä sit?

Alkuperäinen kirjoittaja suvituulinen:
otitko sit sen asian puheeksi ja selvisi että ei vaan halunnut painostaa? olen vähän epävarma itsestäni synnytyksen jälkeen (tissit lurpahtanu kun maito alkanut hiipua, takapuoli ei enää niin timmissä kunnossa yms.. ja ajattelen et tunnunkohan miehe mielestä kovinkin löysälle synnytksen jälkee..) eli en itse tee aloitetta koska odotan että mies haluaa minua ja tekee itse aloitteen.. joo tiedän, tarviin itseluottamusta, mut lapsen saannin jälkeen voi olla aika hankalaa.. kropan suhteen siis..

Joo, otin puheeksi ja uskon että se on niin kuin mies sanoikin, että se että onko jokin kohta rupsahtanut tms ei vaikuta siihen seksikkyyteen vaan se asenne. Itsevarmuutta ja seksikkyyttä peliin. Äiti nurkkaan ja rakastaja esiin! :D Tietty ei ole helppoa, kun tuntee olonsa vähän epävarmaksi omasta vartalostaan. Mutta koettaa keskittyä niihin omiin hyviin puoliin, koska niitäkin on" Tai sitten puhut ensin ihan avoimesti miehesi kanssa tunteista, voihan olla, että hän innostuu vaikka kuinka paljon, kun seksi "on taas pöydällä". Tsemppiä! =) :flower:

täytyy koittaa olla itse vähän aktiivisempi osapuoli ni ehkä kaikki palautuu normaaliksi tai ainakin saadaan selvyyttä asiaan :) olipas kiva purkaa vähän tunteita, vaikkakin tuntemattomille, mut sehän se just helppoa taitaa ollakin;) ja että sain positiivista palautettakin:) ps. toissa yönä sain kyllä todella hyvää seksiä ja nyt pidän huolen että viim. huomenna saan taas! :D joku varmaan ajattelee et luulenko saavani kun koneella istun mut mies nukkuu kun täytyy aikasin herätä töihin.. eli en luule et mies tulee kantamaan minut koneelta sänkyyn kun tekee mieli! :D:D

Yhteistyössä