seksi raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rusina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rusina

Vieras
No niin hassu kysymys. Olen normaalisti hyvin seksuaalinen nainen ja meidän perheesssä mies on se joka joutuu välillä toppuuttelemaan seksin määrän kanssa. Mutta nyt raskaus aikana (olen noin puolessavälissä) musta tuntuu, että ei tee mieli juuri koskaan. Ja sit jos vähän edes tekee mieli ja harrastetaan mieheni kanssa seksiä (joka on siis tosi ihanaa seksiä) niin en vaan enää saa orgasmia. Tai varmastikkin saisin,mutta se on paljon suuremman työn takana.
En keksi tähän muuta syytä kuin sen, että en oikein ole sinut oman kasvavan mahani kanssa. Sen lisäksi finnejä täynnä oleva, ennen niin sileä iho hävettää minua. En tunne itseäni tippaakaan seksikkääksi enkä haluttavaksi. jotenkin musta vaan tuntuu, että eihän mieheni voi mitenkään päin haluta tämmöistä pömppö vatsaa. Ja ei mikään ihme,että en pysty nauttimaan seksistä täysillä kun alkaa ajattelemaan mahaansa ja sit sitä vauvaa siellä sisällä, niin siitä on sit sen jälkeen halut kaukana.
Tää on tosi häiritsevää..haluisin vaan olla oma itseni. Eikö kukaan muu ole kärsinyt samasta? Tiedänhän minä, naisia jotka eivät seksiä niin kauheesti ole halunneet, mut ne on semmosia jotka ei normaalistikkaan ole kauheen aktiivisia ja niitä se ei varmaan haittaa ittensä sillon yhtään. Mut mua oikeesti haittaa!!!

Meillä sama - eli muuten harrastetaan aika paljon, mutta raskauden aikana minua ei hirveästi haluta vaikka miestä kylläki. Hänen mielestään maha tekee minusta vain seksikkäämmän :-) Esikoisen kanssa oli ihan sama juttu. Lopussa sitä harrastettiin sitten vähän enemmän jostain syystä. Alussa olin liian väsynyt ja muutenkaan ei kamalasti haluttanut - loppuajan sitten enemmänkin :-)

Täällä sama ongelma... normaalisti haluamme molemmat suhteelisen paljon seksiä, mutta nyt mulle tullut stoppi. Raskauteni on myös puolessa välissä. Ninkuin sanoit, orgasmin saaminenkin vaikempaa. Ja sitten välillä kesken homman tulee mieleen vauva...ettei vaan aiheuta sille vahinkoa. Tiedän, että tähänkään huoleen ei olisi syytä, mutta ei sille mitään voi! Toisaalta sitä tuntee itsensä hyvinkin naiselliseksi nyt kun on raskaana, mutta ei tuo seksi pysty ainakaan kohdallani olemaan niin spontaania tämän mahan kanssa. Eivätkä kaikki asennotkaan tietysti enää onnistu.

Lisäksi mieheni pelkää satuttavansa vauvaa (pelko alkoi rakenneultran jälkeen, kun hän näki vauvan ""konkreettisesti""), sekään ei halujani lisää.

hyvä kuulla, että on kohtalotovereita. pitää vaan toivoa, että tilanne normalisoituu kun raskaus on ohi. uskon ainakin itse, että sitten olen taas halukkaampi kun olen ""omassa ruumiissani""

Mulla menossa rv 29 + ja halut hiipuu hiipumistaan. Tosin sekin vaikuttaa, että kun sitten joskus harvoin päästään asiaan, niin pikkuinen potkii ja muljuaa masussa minkä kerkiää. Että keskity siinä sitten ja yritä unohtaa, että teitä on sängyssä 3.... =)
Toisaalta asia huvittaa kovasti, samoin se, ettei todellakaan taivu enää mihinkään asentoihin. Homma meinaa mennä ihan hihittelyksi.
Toivon, että halut todellakin palaavat joskus synnytyksen jälkeen, koska nyt ne ovat niin olemattomat.

Yhteistyössä