seksi raskaana olevan kanssa ei kelpaa miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen pallomaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen pallomaha

Vieras
Miten olette suhtautuneet siihen, että oma mies ei halua seksiä raskaana ollessasi?

Meillä tämä tilanne. :ashamed:

En normaalisti ole kovin seksuaalinen ihminen, kerran parissa viikossa riittää vallan mainiosti. Nyt raskausaikana taas haluttaisi paljon enemmän ja useammin, mutta miehelle ei kelpaa. Ei sano sitä suoraan, mutta huomaan kyllä hänestä ettei oikein kiihotu minusta tässä tilassa.

Minua se loukkaa kovasti ja tunnen pettymystä siitä, ettei hän ole minusta ollenkaan ylpeä, ennemmin vaan odottaa, että muutun takaisin omaksi itsekseni. En todellakaan vaadi mitään mahan palvontaa, mutta olisi kiva jos haluaisi edes silitellä sitä joskus ja kokisi minut silti samaksi ihmiseksi kuin ennenkin - eikä karttaisi kuin ruttoa. :(

Mainittakoon vielä, että olen hoikka ja pidän itsestäni huolta, en siis ole lihonut raskauden myötä 30 kiloa ja kulje tukka rasvaisena... ainoa huomattava asia on siis tämä pallomaha. Muut ihastelee kovin, mutta oma mies oudoksuu.

Kyllä mä tavallaan ymmärrän miestäni, mutta silti se vähän loukkaa. Pitäisikö tästä pahastua vai oletteko muut vaan kuitanneet asian ok:na ja antaneet miehen olla rauhassa etäinen?

ymmärrän, että sitä helposti pahastuu tuosta,mutta mutta koita päästä asian yli niin sanotusti.
kun ei kuitenkaan mies mitenkään "ilkeyttään" toimi kuin toimii.
varmasti hän on sinusta ylpeä, vaikka ei seksi juuri nyt maistuisikaan! =)

Mulla oli ihan sama juttu ensimmäisessä raskaudessa, juuri tänään plussasin, ks aloitus ihana vaikea plussa.

Meillä siis tosiaan oli puolentoista vuoden seksitauko siitä kun olin raskauden puolivälissä...

Halusitteko lasta yhdessä?

Mun ukko sais lähteä lätkimään jos seksi ei maistuisi silloin ku olen raskaana. Onneksi ei ole tullut vielä sellaista tilannetta ja raskaana olen ollut jo koleen otteeseen :)
Pist mäkee koko ukko ja hommaa sellainen kuka haluaa, niitäon paljonkin

Hei "saakeli".
Ei se ole noin yksinkertaista. Sillä miehellä on käynnissä ihan omat tunnemyllerryksensä asian suhteen myöskiin. Ei tuo seksin haluamattomuus tarkoita ettei rakkautta ole...loppujen lopuksi jos ajatellaan mikä on luonnollista ja mikä ei, niin juuri tuollainen seksiä raskausaikana haluamaton mies on "normaalimpi" juttu kuin päinvastoin.

Ei eläinkunnassakaan urokset parittele tiineenä olevien kanssa.

Älä pahoita mieltäsi. Mun mies pelkäsi rakastella kanssani, koska uskoi vahingoittavansa vauvaa. (Ei uskonut, vaikka kuinka kerroin, että et sinä siihen voi mitenkään osua :) ) Koittakaa hyväilyä yms. muita keinoja kosketella. Ei aina tarvitse itse aktiin asti päässä. Tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ariel:
Hei "saakeli".
Ei se ole noin yksinkertaista. Sillä miehellä on käynnissä ihan omat tunnemyllerryksensä asian suhteen myöskiin. Ei tuo seksin haluamattomuus tarkoita ettei rakkautta ole...loppujen lopuksi jos ajatellaan mikä on luonnollista ja mikä ei, niin juuri tuollainen seksiä raskausaikana haluamaton mies on "normaalimpi" juttu kuin päinvastoin.

Ei eläinkunnassakaan urokset parittele tiineenä olevien kanssa.

ja ihan yhtälailla kuin naisella on oikeus raskaana(kin) kieltäytyä jos ei tee mieli,niin niin on miehelläkin.
usein me naiset vain kuvitellaan harhaisasti, että miehiä nyt haluttaa Aina jos vaan on tarjolla.

me harrastetiin seksiä ihan normaalisti loppuun asti ensimmäisessä raskaudessa, mutta toisessa raskaudessa mies kieltäytyi heti kun maha alkoi näkyä kunnolla. 4 viikkoa synnytyksen jälkeen harrastettiin seksiä eli oltiin ilman yli puoli vuotta. mies ei vaan pystynyt koska meidän lapsi oli sisälläni ja olisi ollut mukana siinä. me ollaan tosi tarkkoja ettei esikoinen vaan näe tai kuule mitään ja jotenkin isin vaisto esti harrastamatta seksiä kun vauva oli siinä välissä.
mun taas ei oo koskaan tehny niin paljon mieli kun edellisen raskauden aikana ja harrastinkin itsetyydytystä jota normaalisti en tee. en ottanut pahalla, kun mies vaan ajatteli vauvaa eikä siksi pystynyt eikä johtunut minusta. pitää ymmärtää isienkin tunteita

Alkuperäinen kirjoittaja Hennu:
Älä pahoita mieltäsi. Mun mies pelkäsi rakastella kanssani, koska uskoi vahingoittavansa vauvaa. (Ei uskonut, vaikka kuinka kerroin, että et sinä siihen voi mitenkään osua :) ) Koittakaa hyväilyä yms. muita keinoja kosketella. Ei aina tarvitse itse aktiin asti päässä. Tsemppiä.

Tuo oli pelkkä selitys haluttomuudelle mieheltäsi. ei se mitään pelänny vaan ei halunnut sellaista läskimahaa. Otti hoikemmalta sen mitä tarvitsi. Uskokaa te mitä uskotte.

Meillä taas mies oli innoissaan raskausmahasta ja se ällötti minua, ajattelin silloin herkässä tilassa että eikö nainen tavallisesti kelpaa vaan innostuu mielikuvasta että vauva on siellä sisällä, yöks.

Alkuperäinen kirjoittaja saakeli:
Mun ukko sais lähteä lätkimään jos seksi ei maistuisi silloin ku olen raskaana. Onneksi ei ole tullut vielä sellaista tilannetta ja raskaana olen ollut jo koleen otteeseen :)

:o onpa tyly eukko :o
entäs jos sun joskus ei tee mieli. jos se vauva vaikka valvottaakin yöt ja olet jatkuvasti väsynyt eikä seksi maistu. saako ukkoskin käydä vieraissa ja pistää sut pihalle jos et muutamaan kuukauteen anna? eipä kovin vakaalla pohjalla ole teidän suhde :( lapsi-parathan siitä eniten kärsii jos eron mahdollisuus koko ajan olemassa jos noin mitättömän asian takia miehen laittasit ulos. eikö mies saa raskausaikana tuntea erilaisia tuntemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo raskaana ja minä vieraissa:

Tuo oli pelkkä selitys haluttomuudelle mieheltäsi. ei se mitään pelänny vaan ei halunnut sellaista läskimahaa. Otti hoikemmalta sen mitä tarvitsi. Uskokaa te mitä uskotte.

En oikein jaksa uskoa tämä tuohon että raskaus sinällään olisi syy vieraissa käyntiin. Siellä taustalla on ihan muut syyt jotka raskaus sitten vain laukaisee.

Odottavaa äitiä on kautta aikojen pidetty eri kulttuureissa naisellisuuden kulminaationa ja ihailtu. On surullista että nyky-yhteiskunnassa paasataan vain raskauskiloista kun pitäisi juhlia hedelmällisyyttä. Ja ne miehet jotka eivät halua seksiä odottavan äidin kanssa: HOH HOH HOIJAA. Vika on teidän päässänne.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo raskaana ja minä vieraissa:

no onneks tässäkään maassa kaikki miehet ei ole samanlaisia paskiaisia. onnea vaan loistavasta valinnasta sun eukolles :o

Joo, tarkennetaas vielä, että meillä on toinen tulossa, että sinänsä ihan tuttu juttu miehellekkin. Molemmat haluttiin ihan yhteisymmärryksessä toinen lapsi. Ja on ihan huippuisä esikoisellemme, en tosiaan voi valittaa! On vaan todennut ettei vauva ole oikein hänelle konkreettinen ennen kuin on syntynyt - ei siis ole niin innoissaan odotusaikana.

Ja se seksi.. ei vaan oikein kiihotu mahasta ja varmaan siitä ajatuksesta että sängyssä meidän kanssa on vauva. Silti se vähän riipii mua ja olen salaa kateellinen äideille, jonka miehet on tosi innoissaan odotuksessa mukana. Kai mä vaan toivoisin että mies kokisi mut nyt tosi naiselliseksi ja olisi musta ylpeä. :ashamed:

Ja tosiaan kun kerrankin ne omatkin hormoonit hyrräisi... ;) Toista on taas imetysaikana - sitten MUA ei huvita taas ikuisuuksiin.

Huoh, on tää vaikeeta.

Meillä oli sama tilanne, miestä ei kiinnostanut tippaakaan mun raskaus tai maha... Seksiä oli joskus, mut näkihän sen ettei miestä paljon kiinnostanut.... ja se sattui ja lujaa muhun :(. Vauvan synnyttyä sain tietää miehelläni olevan toinen nainen..
en silti usko teillä olevan niin että miehesi pettää sinua, toisia miehiä raskaus vaan pelottaa. :(

Oletteko miehen kanssa jutelleet _molempien_ mietteistä seksiä kohtaan raskausaikana? Meillä mies pelkää satuttavansa minua, koska liitoskivut ovat pahat. Lisäksi hän mietti sitä, että osuuko kikkeli vauvan päähän tai voiko synnytys käynnistyä seksin takia jne. Eli hyvin normaaleja miesten mietteitä. Lisäksi hän oli ihmetellyt, että miten seksi ylipäätään onnistuu, kun on valtava pallo välissä (no vaikka takaapäin tai sivulta tai.... löytyihän niitä vaihtoehtoja, kun yhdessä mietittiin :) ).

Jos kyse on vain siitä mahan ulkomuodosta, niin voisitte hankkia vaikka jonkun tosi sexyn babydoll-asun päällesi "hämäykseksi". Ja aloittakaa vaikka sillä, että annat miehelle esimakua suuseksillä ja katsotte, että käynnistyykö moottori. :) Lisäksi kannattaa korostaa tissejä, jos ne ovat yhtään kasvaneet ja turpeat, pistä oikein kunnolla tyrkylle. Voitte myös ostaa jotain ihania hierontaöljyjä ja hieroa toisianne, samalla voit kertoa mistä sinä tykkäät ja mikä tuntuu juuri nyt hyvältä.

Mutta tosiaan, ilman keskustelua ja yhteistä sopimusta se seksielämä varmasti lopahtaa ja mitä pidempään se on tauolla, sitä hankalampaa se aloittaminen voi taas olla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä oli sama tilanne, miestä ei kiinnostanut tippaakaan mun raskaus tai maha... Seksiä oli joskus, mut näkihän sen ettei miestä paljon kiinnostanut.... ja se sattui ja lujaa muhun :(. Vauvan synnyttyä sain tietää miehelläni olevan toinen nainen..
en silti usko teillä olevan niin että miehesi pettää sinua, toisia miehiä raskaus vaan pelottaa. :(

Kurjaa. :( En usko, että meillä on sama juttu, jo ihan käytännön seikkojen perusteella.

Mutta joo.. kyllä se vauva sitten synnyttyään miestä kiinnostaa mutta ei raskaus tai edes sen vauvan selvät liikkeet mahassa.

Ja se seksi taas.. kun jotenkin koen miehen tosi lapselliseksi kun ei arvosta naisen kroppaa siinä mielessä ja ymmärrä että se raskaus on oikeesti hieno juttu joka on yhdessä tehty. Ihan kun joku 13 vee joka ihailee playboy-pupuja ja oksentaa raskaana olevan ajattelemisestakin.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Oletteko miehen kanssa jutelleet _molempien_ mietteistä seksiä kohtaan raskausaikana? Meillä mies pelkää satuttavansa minua, koska liitoskivut ovat pahat. Lisäksi hän mietti sitä, että osuuko kikkeli vauvan päähän tai voiko synnytys käynnistyä seksin takia jne. Eli hyvin normaaleja miesten mietteitä. Lisäksi hän oli ihmetellyt, että miten seksi ylipäätään onnistuu, kun on valtava pallo välissä (no vaikka takaapäin tai sivulta tai.... löytyihän niitä vaihtoehtoja, kun yhdessä mietittiin :) ).

Jos kyse on vain siitä mahan ulkomuodosta, niin voisitte hankkia vaikka jonkun tosi sexyn babydoll-asun päällesi "hämäykseksi". Ja aloittakaa vaikka sillä, että annat miehelle esimakua suuseksillä ja katsotte, että käynnistyykö moottori. :) Lisäksi kannattaa korostaa tissejä, jos ne ovat yhtään kasvaneet ja turpeat, pistä oikein kunnolla tyrkylle. Voitte myös ostaa jotain ihania hierontaöljyjä ja hieroa toisianne, samalla voit kertoa mistä sinä tykkäät ja mikä tuntuu juuri nyt hyvältä.

Mutta tosiaan, ilman keskustelua ja yhteistä sopimusta se seksielämä varmasti lopahtaa ja mitä pidempään se on tauolla, sitä hankalampaa se aloittaminen voi taas olla.

Kiitos vinkeistä! :)
Kyllä sillä miehellä ne "moottorit käynnistyy" helposti ilman sen kummempaa vikittelemistä, ei tilanne ole niin pahaksi päässyt. Lähinnä se, ettei sitä innosta tehdä alotteita eikä halua koskea muhun samalla tavalla arjessa kun normaalisti - ei esim. halaile tai silitä ohi mennessään niin kun yleensä.

Ollaan me yritety jutella asiasta ja sen on silleen myöntänyt ettei oikei syty mahasta. Ei siis pelkää että satuttaa mua tai vauvaa. On varmaan vaan niin visuaalinen ja ihannoi mallikroppia ettei nää enää MUA tuon mahan takaa. Ja sehän syö naista - etenkin näissä raskaushormoneissa.... :kjeh:

Alkuperäinen kirjoittaja saakeli:

siis uskomatonta. tääl on aina neuvo. pistä menemään. on se kumma kun sitten ei itekään pystytä siihen. helppo se on sanoa, mutta eihän toi nyt oo mikään 'huonon miehen' merkkki.
ei-kiva tilanne mutta ei maailma siihen kaadu.

Alkuperäinen kirjoittaja sam:
Ei voi ymmärtää. Itse halusin seksiä enemmän silloin vaimo odotti. Raskaana oleva nainen on valtavan kaunis ja haluttava.

no jokainen nainen ja jokainen mies kokee jokaisen raskauden eri tavalla. miksi se on niin vaikea ymmärtää :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sam:
Ei voi ymmärtää. Itse halusin seksiä enemmän silloin vaimo odotti. Raskaana oleva nainen on valtavan kaunis ja haluttava.

no jokainen nainen ja jokainen mies kokee jokaisen raskauden eri tavalla. miksi se on niin vaikea ymmärtää :o

Itseni on mahdotonta ymmärtää, miksi joku mies ei pidä raskaana olevaa naista kauniina. Näin siksi, että nainen oikein hehkuu rakkautta ollessaan raskaana. Nainen tarvitsee tuolloin myös läheisyyttä ja välittämisen osoituksia.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen pallomaha:
Miten olette suhtautuneet siihen, että oma mies ei halua seksiä raskaana ollessasi?

Meillä tämä tilanne. :ashamed:

En normaalisti ole kovin seksuaalinen ihminen, kerran parissa viikossa riittää vallan mainiosti. Nyt raskausaikana taas haluttaisi paljon enemmän ja useammin, mutta miehelle ei kelpaa. Ei sano sitä suoraan, mutta huomaan kyllä hänestä ettei oikein kiihotu minusta tässä tilassa.

Minua se loukkaa kovasti ja tunnen pettymystä siitä, ettei hän ole minusta ollenkaan ylpeä, ennemmin vaan odottaa, että muutun takaisin omaksi itsekseni. En todellakaan vaadi mitään mahan palvontaa, mutta olisi kiva jos haluaisi edes silitellä sitä joskus ja kokisi minut silti samaksi ihmiseksi kuin ennenkin - eikä karttaisi kuin ruttoa. :(

Mainittakoon vielä, että olen hoikka ja pidän itsestäni huolta, en siis ole lihonut raskauden myötä 30 kiloa ja kulje tukka rasvaisena... ainoa huomattava asia on siis tämä pallomaha. Muut ihastelee kovin, mutta oma mies oudoksuu.

Kyllä mä tavallaan ymmärrän miestäni, mutta silti se vähän loukkaa. Pitäisikö tästä pahastua vai oletteko muut vaan kuitanneet asian ok:na ja antaneet miehen olla rauhassa etäinen?

Teksti kuin mun kirjoittamaa. Muakaan ei yleensä tee mieli, tai tekee todelllla harvoin, mutta nyt ku olen raskaana niin himot ovat kovat. Mies ei innostu ollenkaan, pelkää satuttavansa vauvaa ja hänestä tuntuu kuin joku kolmas pyörä ois mukana nyt ku odotan, vauva saattaa potkia seksin aikana masussa, se vie miehen halut kokonaan. Joten ei olla harrastettu seksiä enää moneen kuukauteen. Mutta ei se mua haittaa.

Yhteistyössä