Seksi oli parempaa exän kanssa. Muuttuuko paremmaksi?

• Viestiketjun aloittaja "Kisu"
  • Ensimmäinen viesti
"Kisu"
Nyt ollaan oltu kohta kuukausi yhdessä uuden miehen kanssa. Mies on muuten hyvä ja ihana. Seksi on ihan kivaa, mutta se oli niin paljon parempaa exän kanssa.

Muuttuuko seksi paremmaksi? Muistelen seksiä eksän kanssa kaiholla. Jotenkin se vain tuntui paremmalle...

"Vieras"
Kyllähän se paremmaksi muuttuu siinä mielessä, että oppii tietämään, mistä toinen tykkää jne. Toisaalta silloin alussa se intohimo on sitä luokkaa, mitä myöhemmin tuskin on, eli se kyllä tekee seksistä alussa kiihkeämpää ja näin ollen parempaa.

Mitä miehesi tekee väärin/ jättää tekemättä? Opetelkaa yhdessä parempaa :)

"Kisu"
En oikein osaa sanoa, mitä mies tekee väärin. Jotenkin se on vain erilaista. Mies kyllä huomioi, mutta on ehkä vähän liian hellä. Haluaisin, että mies ottaisi minut, eikä hissuttelisi.

Exä kyllä otti minut ihanan miehekkäästi.. Kauhea sanoa näin. Nykyinen mies on kuitenkin muuten niin ihana.

Näin
[QUOTE="Kisu";29129969]En oikein osaa sanoa, mitä mies tekee väärin. Jotenkin se on vain erilaista. Mies kyllä huomioi, mutta on ehkä vähän liian hellä. Haluaisin, että mies ottaisi minut, eikä hissuttelisi.

.[/QUOTE]

Jospa puhuisit sille miehelle toiveistasi...?

• Tykkää
Reactions: Lennon Fan
"Kisu"
Mä olen miehelle vihjannut, että voisi olla vähän rajumpi. Mutta ei se vaan tunnu samalta, kuin exän kanssa. :( Joskus seksin aikana ajattelen exääni. Onkohan mussa jotain vikaa?

"vieras"
Kyllä se vaan on erilaista eri ihmisten kanssa. Sun pitää miettiä mitä haluat. Jos seksi kuitenkin on ok ja mies muuten hyvä, niin ehkä makuuhuonepuolikin voi harjoittelemalla parantua. Olette kuitenkin tunteneet vasta tosi lyhyen aikaa.

erosta aikaa?
[QUOTE="Kisu";29130885]Mä olen miehelle vihjannut, että voisi olla vähän rajumpi. Mutta ei se vaan tunnu samalta, kuin exän kanssa. :( Joskus seksin aikana ajattelen exääni. Onkohan mussa jotain vikaa?[/QUOTE]

Kuulostaa lähinnä siltä, että erotyö on tekemättä, etkä ole valmis kohtaamaan uutta ihmistä arvostavalta itsenäiseltä pohjalta.

"Kisu"
Exän ja ja mun suhde päättyi kolme kuukautta ja kaksi päivää sitten. Uskoin, että en enää haluaisi exääni. Uusi mies on niin hyvä ja kiltti, mutta petipuuhissa hän ei eksälleni pärjää. Pitääkö tämän takia erota?

[QUOTE="Kisu";29131190]Exän ja ja mun suhde päättyi kolme kuukautta ja kaksi päivää sitten. Uskoin, että en enää haluaisi exääni. Uusi mies on niin hyvä ja kiltti, mutta petipuuhissa hän ei eksälleni pärjää. Pitääkö tämän takia erota?[/QUOTE]

En usko, että seksin takia kandee erota mutta eri asia toi, että haikailet eksäs perään.

kyllä se siitä
Itsellä myös oli samanlaisia tuntoja nykyisen suhteen alussa. Ajan myötä nykyiseni on oppinut vapautumaan ja kun olen kertonut toivestani, on rajumpaakin menoa tullut kuvioihin. Nykyisin olen sitä mieltä, että nykyinen mies on täydellinen. exä hallitsi vaan sen rajun panemisen, nykyinen sekä hellät että rajut otteet... Ja tottahan se on, että mitä pidempään on yhdessä, sitä paremmin tuntee toisen ja sitä parempaa seksi on... :)

Yhteistyössä