Seksi naisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruskeat silmät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruskeat silmät

Vieras
Kuinka moni palstan naisista on sekstaillut naisen kanssa? Oliko päähänpisto vai ihan tietoinen teko? Oletko koskaan miettinyt seksiä naisen kanssa?

Itse, ehkäpä puhtaasta uteliaisuudesta, haluaisin ehkä kerran kokeilla miltä se tuntuu ja millaista se on? Ajatus tietyllä tavalla kiehtoo.

Varmaan monesta tää kuulostaa hullulta ja ehkä yököttävältäkin mutta en sitten tiedä......

Ja asiallisia vastauksia odotan.....

[QUOTE="mie";26737722]Olen miettinyt useinkin ja silloin ajttelen vain yhtä tiettyä naista.[/QUOTE]

Oletko ajatellut edetä asiassa? Kun pidät omaa kivaa niin ajatteletko tätä naista?

Itse huomaan joskus itseäni tyydyttäessä ajattelevani naista. Nainen ei ole kukaan tietty vaan ihan kuvitteellinen.

[QUOTE="aloittaja";26737741]Oletko ajatellut edetä asiassa? Kun pidät omaa kivaa niin ajatteletko tätä naista?

Itse huomaan joskus itseäni tyydyttäessä ajattelevani naista. Nainen ei ole kukaan tietty vaan ihan kuvitteellinen.[/QUOTE]

Ajattelen usein juuri oma kiva-jutuissa ja usein unissakin näen tämän ihanan naisen. Ongelmani on, että en voi edetä asiassa, sillä olen naimisissa.. Pitää tyytyä vain joskus halaamaan tätä ihanaa naista. (Hänkin naimisissa) Ellei oltais varattuja, etenisin..

Miten se käytännössä toimii naisten kesken, miehen kanssahana on ihan selvä peli että naidaan mutta naiset ei sitä voi tehdä. Onko se vaan nuoleskelua ja sormilla fistaamista?

Yhteistyössä