seksi ja kengät

Mitenkähän pitäs suhtautua asiaan kun miesystävä ehdottelee kenkiä esileikkiin / seksiin? Miesystävällä on yhdet uudet Hai-kumpparit ja parit uudet lenkkarit, joita hän haluaisi sovitella ja mun pitävän jalassa seksin aikana. Itseasiassa mulla ei ole mitään sitä vastaan, mutta jotenkiin ihmetyttää tuollainen mieltymys. Hän ei kuulemma saa kunnon orgasmia ilman kenkä juttua. Onko kellään kokemusta kengistä seksissä? Mainittakoon vielä että kaikki nuo em. kengät on mun jalkaan aika isot ja kuulemma se väljyys on niis se yks "juttu", et kuulemma lompsuis kivasti, ehkä. Tietysti sittenhän se selvii kun antaa hänen kerran värkkäillä kenkiä jalkoihini, mut toisaalta haluttas ehkä ensin kuulla muidenkin kommentteja moisesta "himosta".
 
  • Tykkää
Reactions: mikvi
Muutamia kertoja ollaan nyt sekstattu kenkien kera. Täytyy sanoa että kyllä kannatti, miesystävä on seksissä ihan eri tavalla läsnä kun hänen mielteensä, kengät, on siinä mukana. Itse en saa kiksejä lenkkareista tai kumppareista jaloissani seksissä, mutta tahti on miehen puolelta nyt ihan eri. Meno on ihan eri aktiivista kuin aikaisemmin. Tuntuuhan se tietty hyvälle ku mies hyväilee jalkoja. Lenkkarit hölskyy ja kumpparit lompsuu jaloissa, välillä tippuu, meno on ihanaa!
 
olen törmännyt kanssa lukemattomiin miehiin ketkä ovat pyytäneet pitämään kengät jalassa sängyssä. se on ihan hauskaa ja seksikästäkin pitää vaikka tiukat, polvipituiset nahkasaappaat, taikka jotkut nätit korkokengät jalassa, kun on muuten nakuna. vähän sama kun se että jättää jotain kauniita ausvaatteita päälle sängyssä. monet miehet käyvät kuumana tuollaiseen ;)

en ole kyllä mitkään kumisaappaat jalassa naimista testaillut, kuulostaa ehkä liiankin huvittavalta ;)
 
olen törmännyt kanssa lukemattomiin miehiin ketkä ovat pyytäneet pitämään kengät jalassa sängyssä. se on ihan hauskaa ja seksikästäkin pitää vaikka tiukat, polvipituiset nahkasaappaat, taikka jotkut nätit korkokengät jalassa, kun on muuten nakuna. vähän sama kun se että jättää jotain kauniita ausvaatteita päälle sängyssä. monet miehet käyvät kuumana tuollaiseen ;)

en ole kyllä mitkään kumisaappaat jalassa naimista testaillut, kuulostaa ehkä liiankin huvittavalta ;)
Näin, ellei sitten ole kyse uutuuttaan kiiltelevistä mustista ja pitkävartisista Nokian Kontio Classic-kumppareista. Mutta kyllä punaiset korkkarit ynnä mustat stringit ovat jotain :whistle: ! Kun tuntee sormissaan stringit, tapahtuu hetkessä aika paljon...
 
Näin, ellei sitten ole kyse uutuuttaan kiiltelevistä mustista ja pitkävartisista Nokian Kontio Classic-kumppareista. Mutta kyllä punaiset korkkarit ynnä mustat stringit ovat jotain :whistle: ! Kun tuntee sormissaan stringit, tapahtuu hetkessä aika paljon...
No, fetissi on fetissi, ei niitä muut voi mennä arvostelemaan. joko se kiihottaa tai sitten ei kiihota, oli se sitten kumisaapas tai korkokenkä. tosin pitää olla aivokuollut jos stringit ei saa viisaria värähtämään... ;)
 
Älä ihmettele,vaan nauti seksistä täysin siemauksin.Itse nimittäin kiihotun ulkonakin,kun nään naisella kumpparit (niitä näkee vaikka ei sataiskaan) tai lenkkareissa valkoiset sukat.Eli on meitä kiltistipervoja.
 
vierailija
Olen ollut sänkyhommissa miehen kanssa Hai-saappaat jalassa. Oli ihan kivaa , ensin painoin saappaallani siitintä , se oli kovana , sitten kiveksiä , jatkoin jonkin aikaa polkemista. Kun lisäsin polkemista , hän sanoi , että ei enää.
Siitten saatiin ihan hyvä tuokio.
 
vierailija
Minäkin olen polkenut miehen siitintä Hai-saappaalla. Hän oli polvillaan lattialla , ja minä sitten polkaisin saappaalla siittimen päälle. `Se`oli kovana , ja polkaisin useamman kerran. Se kyllä sattuu , kun minä poljen saappaalla. Minulle on myös sattunut sellainen tilanne , että olen potkinut Hai-saappaillani.
 
vierailija
On varmaan miehestä tuntunut kipeältä , kun polkaisit Hai-saappaalla siittimen päälle. Itselläkin on Hait , ja niillä ei tunne sitä polkaisun voimaa. Minullakin on tullut mieleen , että saappailla voi potkaista.
 
vierailija
Edellinen kommentoija mietti , että voisiko Hai-Low saappailla potkaista. Sanon hänelle , että kyllä voit.
Minä olen niillä potkinut , varmaan sattui vastapuolelle. Sehän on selvää , kun saapas tulee miehen jalkoväliin , tekee kipeää.
 

Yhteistyössä