Seksi ja hankaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kipuileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kipuileva

Vieras
Viime viikonloppuna harrastin seksiä miesystäväni kanssa ja käytimme kumia, koska minulla on antibioottikuuri joka voi aiheuttaa e-pillereiden tehon huonontumista. No, seksi oli mielestäni aika kovakouraista ja näin jälkikäteen erityisesti väliliha ja siitä ympäriltä on kipeä. Ehkä hieman punoittaa ja sattuu kävellessä. Emättimen seudulla kipua ei siis ole, vaan välilihan alueella ja siinä ympäristössä. Melkeimpä pakaroissa. Nämä kipeät kohdat välillä myös hieman kutittavat, mutta ei pysty raapimaan koska ovat niin kipeät. Onko kyseessä mahdollisesti jonkunnäköinen hankaus tai hiertymä? Olin juuri muutamaa tuntia ennen seksiä ajellut höylällä karvojakin, eli ihon alue oli ilmeisesti vielä erityisen herkkä... Ja kuinka nopeasti tällaiset yleensä parantuvat? Olen nyt useasti päivässä levittänyt bepanthen voidetta, mutta ei ole vielä helpottanut.

Viime viikonloppuna harrastin seksiä miesystäväni kanssa ja käytimme kumia, koska minulla on antibioottikuuri joka voi aiheuttaa e-pillereiden tehon huonontumista. No, seksi oli mielestäni aika kovakouraista ja näin jälkikäteen erityisesti väliliha ja siitä ympäriltä on kipeä. Ehkä hieman punoittaa ja sattuu kävellessä. Emättimen seudulla kipua ei siis ole, vaan välilihan alueella ja siinä ympäristössä. Melkeimpä pakaroissa. Nämä kipeät kohdat välillä myös hieman kutittavat, mutta ei pysty raapimaan koska ovat niin kipeät. Onko kyseessä mahdollisesti jonkunnäköinen hankaus tai hiertymä? Olin juuri muutamaa tuntia ennen seksiä ajellut höylällä karvojakin, eli ihon alue oli ilmeisesti vielä erityisen herkkä... Ja kuinka nopeasti tällaiset yleensä parantuvat? Olen nyt useasti päivässä levittänyt bepanthen voidetta, mutta ei ole vielä helpottanut.

Antibioottikuurin yhteydessä kannattaisi syödä maitohappobakteereita, jotta antibiootti ei tapa liikaa hyviä pöpöjä. Joillekin herkille kun tulee jokaisesta antibioottikuurista esim. alapään hiivatulehdus.

Jos kipu on nimenomaan sheivatuilla kohdilla eikä muualla, niin on mahdollista, että iho on ärtynyt ja jopa siinä ja siinä, että tulehtuuko. Jos iho on näppylöillä, niin pitäisi käyttää jotakin antiseptista rauhoittavaa voidetta. Jos iho vain punoittaa Bepanthenin pitäisi riittää. Jos on kipuja, ota särkylääkettä. Kyllä toi viikossa pitäisi olla ohi. Jos tuntuu, ettei viikossa ole yhtään helpottanut vaan päinvastoin pahentunut, niin ehkä sit vois harkita lääkärissä tai terveydenhoitajalla käyntiä.

Viimeksi muokattu:
Minä syön maitohappobakteereja... Ainakaan hiivatulehduksesta tai muusta sen tyyppisestä tulehduksesta ei ainakaan ole kyse, koska suoraan limakalvoilla ei ole minkäännäköisiä oireita. Ainoastaan ihossa ja välilihassa. Pelkkää punoitusta on, ei mitään näppylöitä.. Ajattelin, että jos se kondomi ärsytti vielä enemmän jo ärtynyttä ihoa ja vielä kun seksi oli mielestäni aika kovakouraista...

Öljyä hyvä ihminen paikkojasi kun tuollaisen jyrän saat partneriksi. Kyllä ne paikat aika pian rauhoittuvat. Itselläni vähän sellaista kokemusta, että kun nainen ei ole kovin kiihottunut, siis valmis seksiin, menee jyystämiseksi ja siitä ei ole suurta iloa, mutta jälkeenpäin parin päivän kärsimys. Tuolla lailla niitä virtsatietulehduksiakin tulee.
Maltti on valttia.

Yhteistyössä