Seksi-ilmoitus tai chat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko tarkoituksenasi tarjota maksullista seuraa?

Jos ei ole niin
- suomi24.fi (treffit ja chat)
- iskuri.net (treffit)
- herkku.net (chat)

Jos on niin
- sexwork.net (suorat prostituutio ilmoitukset)
- seksitreffit.net (vähän epäsuoremmat prostituutio ilmoitukset)

[QUOTE="vieras";23369437]no ei ole mitään maksullista aikomus tarjota eikä myöskään tavata ketään livenä vaan ainoastaan puhua tuhmia verkon välityksellä :)

Kiitos :)[/QUOTE]

Ei ollut tarkoitus loukata sinua tuolla maksullisella, sen tarkoitus oli opastaa vain oikeaan suuntaan, google olisi nimittäin saattanut heittää sinut tuonne seksitreffien puolelle.. Olehan sitten varovainen netissä jutellessa, tee itsellesi keksityllä nimellä sähköposti.

Älypuhelimella/järjestelmäkameralla otettuja kuvia lähettäessä kannattaa olla varovainen, koska niihin on saattanut tallentua "GeoTagi" joka siis paljastaa sijaintisi. Tämä ei ole mitään "valtiovalta seuraa meitä" propagandaa vaan esim luontokuvaajille hyvinkin tärkeä ominaisuus, tietää tarkkaan missä mikäkin kuva on otettu.

Geotagging_gThumb.png

[QUOTE="vieras";23369478]Ei ollut tarkoitus loukata sinua tuolla maksullisella, sen tarkoitus oli opastaa vain oikeaan suuntaan, google olisi nimittäin saattanut heittää sinut tuonne seksitreffien puolelle.. Olehan sitten varovainen netissä jutellessa, tee itsellesi keksityllä nimellä sähköposti.

Älypuhelimella/järjestelmäkameralla otettuja kuvia lähettäessä kannattaa olla varovainen, koska niihin on saattanut tallentua "GeoTagi" joka siis paljastaa sijaintisi. Tämä ei ole mitään "valtiovalta seuraa meitä" propagandaa vaan esim luontokuvaajille hyvinkin tärkeä ominaisuus, tietää tarkkaan missä mikäkin kuva on otettu.

Geotagging_gThumb.png
[/QUOTE]

Kiitos neuvosta! Enpä tosissaan ollut tullut ajatelleeksi edes..
Sähköpostin jo tein, mikä ei viittaa nimeeni eikä siellä ole mitään oikeanlaisia tietoja minusta!
Yksinäisen naiseen iltaan, kun lapset nukkuu kaipaa jotain virikettä aina silloin tällöin, baareista en jaksa seuraa hakea ja yksinkertaisesti minulla ei ole aikaa tällä hetkellä kahden pienen lapsen hoidon ohella enää juosta miehiä hakemassa!
Aurinkoista kevättä sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja mä ainakin;23369575:
Miksi haluat van jutella? Eikö olisi paljon mielenkiintoisempaa olla itse työntouhussa? =)

noh, syitä riittää..
ehken ole vielä valmis eikä minulla ole aikaakaan tällä hetkellä elämässä siihen. Minulla on 2v kaksoset ja lasten isä on taivaassa. Hänen kuolemastaan ei ole vielä niin pitkä aika että haluaisin sänkyyn tosielämässä vieraan miehen kanssa. Myöskään minulla ei ole oikein ihmistä kenelle antaa lapset hoitoon, enkä tiedä olisiko se oikein korrektiakaan laittaa lapsia hoitoon vain siksi että äiti lähtee miehiin... mutta tosiasia on se että himot ne ovat hiirelläkin :)

Tee sitten reilusti selväksi sinne, että haet vain kirjoitteluseuraa. Turhaa tuhlata aikaa sellaisilta jotka haluaa ja uskaltaa harrastaa seksiä oikeasti. Koen itse hyvin säälittävänä nää kirjoittelijat ilman tapaamista, sori.

Yhteistyössä