Seksi huonompaa nykyisen kanssa kuin exän

• Viestiketjun aloittaja Harmistunut_haaveilija
  • Ensimmäinen viesti
Harmistunut_haaveilija
Minulla on ongelma, joka vaivaa ja harmittaa. Ex-poikaystäväni kanssa seksi oli todella taivaallista, koska penis oli kookas ja tuntui aivan erilaiselta kuin pienempien kanssa, joista minulla oli aiemmin kokemusta ennen häntä. Exän kanssa sain orgasmin melkein jokaisessa yhdynnässä (kenenkään muun kanssa en ole tullut yhdynnässä). No, suhde ajautui karille ja erotessa molemmat totesi että seksiä tulee ikävä, kun se oli niin nautinollista ja sovimme seksuaalisesti todella mainiosti yhteen. Nyt seurustelen uuden miehen kanssa. Uuden miehen kalu on selvästi ohuempi ja veikkaisin että myös lyhyempi kuin exäni, ei anna mitata. Pakko sanoa, että kyllä harmittaa ihan hitosti kun penis ei tunnu oikeen miltään, en laukea yhdynnässä hänen kanssaan eikä seksi ole muutenkaan yhtä tyydyttävää ja kutkuttavaa kuin exän kanssa.

Olen tämän takia harkinnut jopa eroa nykyisestä! Kun ero tuli exästä, osasin kyllä varautua siihen, että pettymyksiä tulee seksissä ja miesten varusteluissa tulemaan, koska rima oli todella korkealla, kun tottui niin hyvään sängyssä. Nykyiseni ei oikein pidä suuseksin antamisesta, eikä ole hyvä siinä, joten tilannetta ei voi edes siten kompensoida.

Olen isossa ristiriidassa itseni kanssa, koska olen ajatellut ettei penis saa vaikuttaa niin paljon poikaystävävalintaan, jos kemiat muuten pelittävät; sitten taas toisaalta opin arvostamaan hyvin korkealle exän kanssa erittäin tyydyttävää seksielämää ja isoa vehjettä, koska laukean ison kalun avulla yhdynnässä. Yhdynnässä emätinorgasmissa laukeaminen on paljon ihanampaa kuin klitorisorgasmissa. Tuntuu niin turhauttavalta nykyisen kanssa alkaa räpeltää itselleen orgasmia kun toinen on jo saanut... :( Ajattelen laittoman usein seksiä exäni / isomunaisempien kanssa, enkä kehtaa todellakaan asiaa myöntää nykyiselleni. Se olisi varmasti kova kolaus mieheni itsetunnolle ja hän pahoittaisi mielensä. Exäni kanssa halusin seksiä jatkuvasti, nykyisen kanssa huomaan haluavani paljon vähemmän, johtuen juuri näistä pettymyksen tunteista. Kohtalotovereita, miten toimitte tilanteessa?

Yhteistyössä