Seksi ei ole enään arkista!!

• Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vierailija
Ollaan poikaystävän kanssa oltu noin vuosi yhdessä, ainoa ongelma suhteessa on seksin määrä. Aluksi seksiä oli riittävästi useasti viikossa, mutta nyt tilanne on muuttunut siihen että seksiä ei välttämättä ole moneen kuukauteen. Poikaystävällä haluja on, mutta luulen että ongelma on minussa itsessä. Haluja löytyy aina välillä mutta tuntuu että en jaksaisi harrastaa sitä juuri nyt. Poikaystävää turhauttaa seksin puute kun itseltään löytyisi haluja vaikka joka päivä. Miten saisin liekin syttymään ja seksin taas arkiseksi?

vierailija
Kun on pitkään parisuhteessa niin kaikki arkipäiväistyy ja alkuhuuma haihtuu. Seksin suhteen homma menee niin että kun lähdet vain mukaan niin "virta vie mennessään" ja herättää halut siinä samalla. Tärkeää olisi aina silloin tällöin harrastaa seksiä koska se stimuloi kehoa haluamaan useammin. Helposti unohtuu koko touhu ja sitten jää kokonaan pois. Saatko orgasmin eli nautitko koko rahan edestä vai vain muuten?

vierailija
Ollaan poikaystävän kanssa oltu noin vuosi yhdessä, ainoa ongelma suhteessa on seksin määrä. Aluksi seksiä oli riittävästi useasti viikossa, mutta nyt tilanne on muuttunut siihen että seksiä ei välttämättä ole moneen kuukauteen. Poikaystävällä haluja on, mutta luulen että ongelma on minussa itsessä. Haluja löytyy aina välillä mutta tuntuu että en jaksaisi harrastaa sitä juuri nyt. Poikaystävää turhauttaa seksin puute kun itseltään löytyisi haluja vaikka joka päivä. Miten saisin liekin syttymään ja seksin taas arkiseksi?
Nämä on niitä hetkiä jolloin tulee pettämisiä. Hyvä että tunnustat haluttomuutesi. Älä sitten vikise kun miehesi jää kiinni pettämisestä.

vierailija
Pitkä suhde? Noin vuosi ja ongelmia haluissa. Entä kun vuosia on kymmeniä?

Yhteistyössä