Seksi asiaa :)

Elikkä, itse en saa yhdynnässä orgasmia ja mieheni on "kestävää" sorttia. En ole mitenkään löysä (kuulemma), mutta keksin synnytyksen jälkeen tekemieni lantionpohjanlihasten reenauksen yhdistämisen seksiin, eli jännitin niitä yhdynnässä. Mieheni huomasi sen ja tykkäsi kovasti ja itse huomasin myös eron normaaliin. Olen jopa meinannut itse laueta :) Huomasin tekeväni sitä myös peppuseksissä (joo ihan ällöä ;) ) niin aloinkin miettiin miten se vaikuttaa niihin lihaksiin? Kun mieshän venyttää niitä samalla kun itse koitan "pienentää", voinkohan aiheuttaa jotain vahinkoa..? Eli tekeekö kukaan muu tätä?
Ja en tietenkään varaa aikaa lääkäriin tästä kysyäkseni koska täältähän saa parhaat kokemukset ja infot! ;)

Hieno homma :) siis kun kenenkään reiät ei ole siitä vioittunut ja saan jatkaa puuhiani :) Mutta nyt heräsikin kysymys että onko se juuri se pointti saada yhdynnässä että "jännittää" lantionpohjaansa? Itse olen jopa ollut sitä mieltä että minussa on jotain vikaa kun "kaikki" muut saa ja minä en.. hmm. Ne jotka saa sisäkautta jännitättekö kaikki?
Tää on niin hienoa kun vasta kolmissakymmenissä alkaa miettiin seksiä asiana jota voi kehittää ja josta voi oppia uutta :)

no tuota
Ei se jännittäminen oo ''se pointti'', mutta tuntuu hyvältä kyllä. Orgasminhan voi saada monella eri simulaatiolla ja tavalla, toisille toimii eri jutut kuin toisille. Itse tykkään hieroa yhdynnän aikana itse klitoristani ja rintojani. Mieskin pitää siitä. Mutta se on yksi tapa muiden joukossa.

• Tykkää
Reactions: Nadalie
"poikia3"
Mä jännitän lihaksia yhdynnässä, mutta se ei ole kyllä se juttu millä saan. Monesti saan ensin ja sen jälkeen rupean jännittelemäön lihaksia, jotta hommaan tulee uutta kivaa myös miehelle.

• Tykkää
Reactions: Nadalie
Juu saanhan minäkin aina muilla tavoilla, mutta itelle jäänyt "möröksi" se etten saa yhdynnästä :( Etenkin kun mieheni olisi juuri optimi naiselle joka voisi saada sisältä, niin harmittaa kun en saa. Joten haluan kokeilla kaikkea miten se voisi onnistua. Lisää vinkkejä siihen?!

Juuri noin
Se lihaksien jännittäminen on se juttu! Itsekin jännitän niitä. Pitää myös päästä tarpeeksi kiihottuneeseen tilaan saadakseen emätinorgasmi. Hommaa voi toki stimuloida klitorisorgasmillakin lisää. Kun homman tajuu ja hoksaa voi saada vaikka 50 krt putkeen, jos jaksaa :). t. yks nainen

Onnee yritykseen!

Yhteistyössä