Seksi alasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jope
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omaa kroppaa ei osata arvostaa, heikko itsetunto sillä kohtaa. Varsinkin kun puoliso kuitenkin tietää mitä "tarjolla" on ja on sen valinnut tuntuu harmilliselta että nainen ei kykene itseään sellaisena kuin on itse hyväksymään. Seksin aikanakin on ajateltava omaa kuvaansa, miltä näyttää puolison silmissä... Surullista mutta totta ja pahemmaks varmaan menee

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Omaa kroppaa ei osata arvostaa, heikko itsetunto sillä kohtaa. Varsinkin kun puoliso kuitenkin tietää mitä "tarjolla" on ja on sen valinnut tuntuu harmilliselta että nainen ei kykene itseään sellaisena kuin on itse hyväksymään. Seksin aikanakin on ajateltava omaa kuvaansa, miltä näyttää puolison silmissä... Surullista mutta totta ja pahemmaks varmaan menee

Eikä sitä auta ne toitotukset että "kukaan mies ei tykkää siitä ja tästä ja ne vaan sanoo eukon mieliksi". Vähemmästäkin naisille tulee paineita.

olen tällä hetkellä sinkku ja on ollut jonkin verran seksikumppaneita. kokemuksesta voin sanoa että ehkä suurin osa tai ainakin puolet tykkää että on jotain päällä, ettei ole täysin alasti. esim. rintsikat tai hame. tai ainakaan niitä ei ole tullut riisuttua aina pois. aika yllättävää minusta.

Kyllä meillä yleensä otetaan kaikki vaatteet pois. Joskus, kun on oikein kiihkeää, niin jotain saattaa jäädä päälle :) Mutta normaalisti kaikki pois!

Kun olin sinkkutyttö, pidin ihan mielelläni jotain päällä seksin aikana. Olin silloin todella epävarma, mutta en enää. En tosin tiedä miten kävisi, jos eroaisin miehestäni. Ehkä sitten taas epävarmuus astuisi kuvaan.

Yhteistyössä