seksi aiheuttaa riitoja

  • Viestiketjun aloittaja ongelmia ongelmia...
  • Ensimmäinen viesti
ongelmia ongelmia...
Meillä on alle 2 kk ikäinen vauva, ja olen hurjan onnellinen mutta toisaalta tosi väsynyt. Vauva valvottaa aika paljon öisin, eikä päivisinkän nuku pitkiä pätkiä. Olen alusta asti hoitanut kaikki yöheräämiset yksin, mies ei tähän suostunut, ja olen (aiankin omasta mielestäni) miestäni väsyneempi nyt kun hän nukkuu yöt, ja ehkä synnytyksestä toipuminenkin kestää oman aikansa. Synnytyksessä mulle tehtiin episiotomia ja lisäksi tuli repeytymä, on ollut paikat aika kipeinä, ja lisäksi olen niin älyttömän väsynyt että seksi ei ole todellakaan ensimmäisenä mielessä. Taistelen että saan päivät jotenkin menemään ja että jaksan olla hyvällä tuulella ja leikkiä vauvan kanssa ja hoitaa kotia jne. Mies on palannut töihin ja tietenkin töiden jälkeen väsynyt ja haluaa omaa aikaa esim. katsella telkkaria toisessa huoneessa olla kuin minä ja vauva tai käydä tapaamassa kavereitaan iltaisin. Ymmärrän kyllä tämän, vaikka itse en sitä vaadikaan/saakaan tehdä.
Ongelma on seksi ja läheisyys. Olen vauvan syntymästä lähtien tyydyttänyt miestä suulla vaikka itseä ei yhtään olisi huvittanut, olisin halunnut lähinnä nukkua kun sellainen aika tuli että vauva oli nukkumassa ja meillä siis oli aikaa seksiin. Nyt sitten mies on alkanut painostaa yhdyntään ja lääkäriltäkin tuli lupa, joten päätimme yrittää. Itsekin halusin seksiä, siis toki mieluummin harrastan yhdyntää kuin vain suuseksiä. Siitä ei kuitenkaan tullut mitään, koska minua sattui niin etten pystynyt nauttimaan. Mies suuttui tästä minulle, loukkaantui, etten halunnut seksiä niin paljon kuin hän (pitää varmasti paikkansa) enkä keskittynyt asiaan. Hän on oikeassa etten ollut täysillä mukana, johtuen varmasti siitä että se sattui sekä siitä että minua väsyttää ihan kamalasti enkä muutenkaan pysty keskittymään kunnolla mihinkään muuhun kuin vauvaan. Nyt hän kuitenkin on tästä minulle tosi vihainen, eikä suostu esim. halaamaan ja haukkuu ja sättii minua kaikesta kun olen kuulemma niin huono äiti että oma syyni että olen väsynyt jne...
Pyydän miestä halaamaan minua mutta hän ei suostu. Hän on vihainen koska enme harrasta seksiä. En tiedä mitä tekisin... en ehdi nyt kirjoittaa koko juttua mutta ehkä tästä joku saa jonkun käsityksen. Kiitos neuvoista!

 
tsemppiä
Ensinnäkin, paljon tsemppiä ja jaksamista sinulle. Muistan itse, kuinka väsynyt olin esikoisen (nyt 2-vuotias) syntymän jälkeen. Siinä ei seksi juuri ollut mielessä kun ei saanut kunnolla nukkua tai edes syödä rauhassa, kun koko ajan piti imettää tai muuten huolehtia vauvasta.

Miehen on ehkä vaikea käsittää, miksi nainen on niin väsynyt. Harva on ennen kokenut sellaista väsymystä kun mitä vauvan syntymä tuo tullessaan. Kun koko ajan nukkuu pätkissä, unen laatu häiriintyy ja unen päästä on ehkä vaikea saada uudelleen kiinni. Samoin suuri elämänmuutos ja synnytyksestä ja raskaudesta palautuminen ottaa oman aikansa. Imetyskin vaikutttaa hormoneihin siten, ettei nainen ole ihan 'oma itsensä'.

Vauvan saaminen on myös suuri haaste parisuhteelle. Ei ole epätavallista, että mies tuntee mustasukkaisuutta jäädessään vauvalle kakkoseksi. Ja niinhän se asia on, mies ei enää ole ykkössijalla naisen elämässä, vaan sen paikan on vienyt lapsi. Ei asetelma ole helppo kenellekkään. Naisen on hormonaalisistakin syistä vaikea keskittyä muuhun kun vauvaan ja emotionaalisestikin.

Neuvoisin sinua ajattelemaan myös omaa jaksamistasi. Meillä muistan kun ajattelin myös, että minun on pidettävä mieheni tyytyväisenä ja meilläkin oli muutama kerta suuseksiä vauvan ollessa ihan pieni. Yhdyntää kokeilimme muistaakseni n. 6 viikkoa synnytyksestä, minullakin oli repeämiä ja episiotomia tehtiin, joten olin pitkään kipeä.Ei yhdyntä tuntunut mitenkään mahtavalle, mutta ihan hyvälle kuitenkin. Ei sitä seksiä kuitenkaan ekan puolen vuoden tai vuodenkaan aikana ollut kovin usein, ehkä n. kerran-kaksi kuussa. Sitä on oikeasti vaan niin väsynyt ja sidottu vauvaan, että on usein vaikea irrottautua siihen tunnelmaan. Ja vapaa-ajalla (jos sitä on) on niin väsynyt, että haluaa vaan nukkua.
Miehelläsi on kasvun paikka. Hänen on ymmärrettävä sinun tilanteesi ja se, että vauvan hyvinvointi menee muun edelle. Toki on hyvä huolehtia parisuhteestakin, mutta se voi myös tarkoittaa muuta läheisyyttä (ei aina seksiä) ja vaikka pientä juttutuokiota kun vauva nukkuu. Sellaisetkaan nyt ei ole itsestäänselviä asioita perheessä, jossa on pikkuvauva.

Paljon voimia sinne!
 
vierailija777
No huhhuh, nyt kuule pistät ukkosi järjestykseen. Hoidat vauvaasi päivin öin, annat miehesi pitää vapaailtoja ja harrastaa ja vielä pitäisi jaksaa tyydyttää häntä? Kerropa miehellesi, että nyt olet todella väsynyt, sinun täytyy keskittyä vauvanhoitoon ja kroppasi parantumiseen. Saa hoitaa itsensä ihan itse, jos on niin kova tarve.

Seksielämä paranee kummasti siitä, että mies osallistuu vauvan- ja kodinhoitoon, auttaa äitiä ja ymmärtää, jos toinen on ihan poikki.

Ja älä harrasta seksiä, jos se sattuu! Siitä saa vaan traumoja.
 
ModestyB
Miehesi on kohtuuton, mutta hänen turhautumisensa on toki ymmärrettävää, vaikka ei ole oikein sinua kohtaan. On ihan täysin tavallista, että seksi ei kiinnosta 2 kk synnytyksen jälkeen juurikaan ja varsinkin, että toteutus tökkii.

Kokeilkaa liukastusvoidetta, runsaasti! Tuossa vaiheessa hormonit vaikuttavat naisen kykyyn kostua, kuivuus ei ole kiinnostumattomuuden merkki. Meillä meni tuubikaipalla, koko ekan vuoden tarvittiin ajoittain.

Puhu myös väsymyksestäsi miehellesi. Se myös on täysin normaalia tuossa vaiheessa, ei kerro mitään sinun kyvystäsi olla äiti. Moni on asiantuntija lehdissäkin sanonut, että imurointi on mieheltä parasta esileikkiä :). Olette tilanteessa yhdessä, ratkaisut on löydettävä yhdessä. Jo muutaman kuukauden päästä tilanne sekä väsymyksen että seksihalujen suhteen on varmasti ihan toinen. Eka vuosi on rankka.
 
Leena
Viestiketjusi osui silmiini ja täytyy sanoa, että olen puolestasi pahoillani.Olet saanut jo muutaman vastauksen, en niitä ehtinyt lukea tarkkaan mutta siellä taisi olla sinulle kohtalotovereita.
Vaikka itse en ole edes synnyttänyt, mutta silti tuosta teidän tilanteestanne paistaa suunnaton ristiriita.Miksi sinun pitää yksin hoitaa vauvaa ja kotia ja sitten mies vielä olettaa sinun "hoitavan" myös hänet.Uskomatonta!Pistä miehesi ruotuun!!!

Luulisin että kun miehesi osallistuu yöllisiin heräämisiin ja muutenkin vauvan hoito arkeen yms sinäkin jaksaisit kiinnittää paremmin huomiota seksielämään.Ja sekin on väärin, että miehesi syyllistää sinua, hyvänen aika sentään jos seksi sattuu niin eihän se sinun syysi ole.Olet sentään synnyttänyt miehellesi lapsen! Sano se hänelle...että koettaa itse saattaa maailmaan sellaisen paketin ja haluta sitten seksiä!

Toivon sinulle todella paljon voimia ja kärsivällisyyttä...niin mitättömälle tuntuvat pelkät lauseet ja sanat mitä tähän voi kirjoittaa, mutta aivan todella rehellisesti sanottuna kuulostat olevan avun, siis kotiavun ja hellyyden tarpeessa, ennen kaikkea sen ymmärryksen tarpeessa minkä pitäisi tulla mieheltäsi, sen lämpimän sylin ja lohdun joka sinun kuuluisi itsestään selvyytenä saada.Koeta pärjätä! Paranna itsesi rauhassa, anna ruumiisi toipua niin kauan kuin sinusta sille tuntuu ja anna halujesi palata itsekseen, eivät ne varmaankaan pakottamalla ja kiirehtimällä palaa.Äläkä ala miehellesi orjaksi, ei suihin ole pakko ottaa jos et itse siitä nauti!
 
kipeät on paikat
meillä harrastettiin seksiä n. 10kk synnytyksestä sillä pahat repeämät estivät aikaisemmat yritykset. Koko tänä aikana en olisi sietänyt ukolta painostusta - onneksi sitä ei tullutkaan. Sano miehellesi että hänellä on kaksi tervettä kättä, millä voi hoitaa itsensä. Jos suhteenne on tasa-arvoinen niin saat kyllä miehesi laitettua ruotuun. Itse en tuollaista miestä katselisi kovinkaan pitkään....
 
zirpukka
Mulla oli sama tilanne, eli episiotomia ja repeämiä, imukuppisynnytys. Seksi ei kiinnostanut oikeastaan ollenkaan ekaan 7 kuukauteen. Silti sitä yritettiin 2 kk synnytyksestä (sattui, ei ollut kivaa), toisen kerran 4 kk synnytyksestä (ei enää sattunut juurikaan, mutta ei tuntunut muutenkaan miltään), ja sitten n. 6 kk synnytyksestä. Sen jälkeen vähän useammin, mutta ei enempää kuin 2 kertaa kuussa. Nyt vasta, kun vauva on 9 kk ikäinen, olen parina viimeisenä kertana oikein HALUNNUT seksiä, ja se on tuntunut tosi hyvältä, samalta kuin ennen synnytystä, ellei jopa paremmalta. Kuukautiskierto on palannut lähes normaaliksi, kolmet menkat on nyt ollut synnytyksen jälkeen, ja luulen että sekin on osaltaan auttanut asiaa - hormonitasapaino on varmaan löytynyt taas... Mä olen iloinen, ettei mies painostanut mua alussa, koska halut olivat täysin hukassa. Meillä tosin on aika verkkainen tahti muutenkin ollut, normaalisti seksiä oli ennen raskauttakin ehkä 2-3 kertaa kuussa... Se on sopinut molemmille, ei ainakaan mies ole siitä valittanut. Tiedän kyllä, että hän itseään on "hoidellut", varsinkin nyt synnytyksen jälkeen kun seksiä on ollut tosi harvoin.

Sun on pakko puhua miehellesi tästä asiasta. Yritä pysyä rauhallisena ja kertoa miltä susta tuntuu. Valitse semmoinen hetki, että vauva on nukkumassa, ja teillä on ihan ok olla, eli ei mitään muuta riitaa päällä. Sanot ihan suoraan, että sattuu (eikä se tosiaankaan ole sun vika), ei ole mitään haluja, ja painostus tuntuu pahalta. Pyydät saada aikaa parantua. Ja kerro myös väsymyksestä, ja että tarvitset apua lapsenhoidossa ja kotitöissä. Meillä mä hoidin alussa myös suurimman osan lapsenhoidosta, itkuista jne. ja edelleen hoidan kaikki yöheräämiset (lähinnä siksi, että mies ei vaan herää lapsen itkuun, kun taas mä herään siihen heti). Onneksi ei väsytä mitenkään hirveästi enää.
 
fdfhhfghg
Meillä meni molempien lasten jälkeen yli vuosi ennen kuin aloimme harrastamaan seksiä. Aluksi olin väsynyt ja paikat hellinä. Halut palautuivat vasta imetyksen loputtua. Jos mieheni olisi ruvennut vaatimaan minulta seksiä tai kehdannut vielä jopa haukkua minua asian tiimoilta, niin olisin varmasti räjähtänyt ja laittanut ukon ruotuun. Seksiä olisi tippunut vasta siinä tapauksessa että hän olisi hoitanut tasan puolet kaikista töistä ja minulla olisi ollut tasan yhtä paljon omaa aikaa kuin hänelläkin rentoutumiseen. Todella törkeää käytöstä mieheltäsi. Älä missään nimessä alistu, vaan nouse barrikadeille ja laita ukko töihin, jos haluaa saada homman toimimaan.

Mieheni ei ole juurikaan muuttanut elämäänsä (lue harrastuksiaan) lasten syntymän jälkeen (paitsi ryyppääminen on loppunut). Minä olen hoitanut yövalvomiset ja vauva-ajan hoitanut pääosin lapset. Mies on avustanut kodinhoidossa tekemällä usein ruokaa, hoitamalla ruokaostokset ja pesemällä omat pyykkinsä.
 
niinpä..
Lapsia tai ei, väsynyt äiti tai ei, syy mikä tahansa, mies vaatii seksiä ja mököttää jos ei saa. Ei tietenkään kaikki, mutta olen kuullut tapauksia, myös meidän ukko!
 
piutpaut
Sinulla taitaa valitettavasti olla kaksi vauvaa kotona...
Todella keskenkasvuista ja ääreis itsekästä käytöstä mieheltäsi!
Toivottavasti et matele hänen edessään ja ota itsellesi syytä vaan laitat hänet ymmärtämään asioiden tärkeysjärjestyksen tavalla tai toisella. Jos ei muu auta niin ehkä teidän pitäisi puhua jonkun asiantuntijan kanssa.
Muista myös, että jos tilanne ei tuosta parane niin mitä se on vuoden kuluttua. Lapsellekaan tuollainen asetelma ei ole hyvä.
Teidän pitäisi kai olla tasa-arvoisessa suhteessa eikä niin, että sinä olet miehesi kokonaisvaltainen palvelija.
Meilläkin sai mies odottaa sekstailuja kyllä tosi kauan ja jos en vieläkään ole sillä tuulella, että sänkypuuhat kiinnostaa niin minulla on täysi oikeus kieltäytyä. Eikä meillä kyllä todellakaan tälläisestä asiasta mökötetä. Voi kiesus!
 
huuli pyöreenä
Siis hyvänen aika mikä ukko - lapsellinen ja keskenkasvuinen kuin mikä! Mä oon ihan järkyttynyt, kun luin sun tekstin - voiko tuommoista olla edes olemassa. Siis - sä hoidat lapsen ja kodin 24/7, ukko saa olla, mennä, olla tekemättä ihan miten lystää, ja sitten kehtaa mököttää sulle kun ei saa seksiä. Siis tommosen ukon kanssa vielä on lapsi tehty... Jos se ei muuten älyä, niin näytä sille nuo vastaukset mitä olet saanut, jos sillä tajunta vähän avartuisi niitten myötä. Mä oon oikeesti pöyristynyt sun puolestas! Piä huoli itestäs!!
 
olevinaan mies..?
Tulipa huono olo kirjoituksestasi, hyi olkoon mikä mies! =(( Kiukustuttaa lukeakin moisesta keskenkasvuisesta juntista. Hän pitää sinua tossun alla aivan täysillä, ja koet vielä huonoa omaatuntoa... Pistä miehesi järjestetykseen!
 
oh dear god
Alkuperäiselle paljon sympatiaa ja voimia. Olet kyllä aika keskenkasvuisen miehen itsellesi valinnut, ja lapsesi isäksi. Ei siis millään pahalla.
Mitä jos tosiaan näyttäisit koko tämän viestiketjun hänelle? Tai kirjoittaisit hänelle kirjeen, juuri noilla samoilla sanoilla kun tänne kirjoitit. Kertoisit suoraan, miltä sinusta tällä hetkellä tuntuu.
Voimia!!
 
ympäri korvia...
Tommonen s*tanan lunttahousu se meidän kummitytön isäkin on... Vaimonsa ei pystynyt harrastamaan seksiä mutta isäntä piti tyydyttää käsin tai suulla. Ei siis ite edes käteen viittiny vetää =O en voi kun ihmetellä miten naiset alistuu moiseen.

Kyllä tässä huushollissa olis ukolle tullu pari valittua sanaa siis ns. ympäri korvia.
Uskomattomia lellipentuja, älkää hyvät äidit vaan kasvattako pojistanne ton kaltasia itsekkäitä vaimon alistajia...
 
Oon_a
Tiedäthän ap, että on paljon miehiä, joille ei tulisi mieleenkään, että kumppanin pitäisi tyydyttää heidät kuin yhtenä kotityönä ja velvollisuutena. Olen jutellut asiasta oman mieheni kanssa, ja hän oli suorastaan loukkaantunut tuollaisesta ajtauksesta; jos molemmat eivät ole messissä, on tilanne ihan sama, kuin käyttäisi toisen kehoa runkkaamiseen, ja sen homma kuuluu yleensä tehdä ihan itse... Empaattiselle, toista rakastavalle ihmiselle ajatuskin on vastenmielinen - nähdä toisen väsymys ja kurja olo, ja silti vaan vaatia ja painostaa. Se on henkistä väkivaltaa. Ihmeellistä, että sun mies ylipäänsä voi tulla tilanteessa, jossa tietää että sinä et nauti. Kylmä tyyppi...
 
Näin meillä.
Oli todella ikävä lukea tollaisesta tilanteesta. Jokaisen miehen tulisi tajuta jo etukäteen millaista se aika synnytyksen jälkeen on, ja ettei siihen ensisijaisesti kuulu seksi. Ihmettelen kyllä eniten tuota että mikä on miehesi suhde lapseen? halusiko mies sitä yhtä paljon, kuinka paljon miehesi on lapsen kanssa?

Itse jouduin käyttämään pientä painostusta, jotta mies innostui yrittämään vauvaa. MUtta olin aivan ihmeissäni siitä miten mies innostuikin raskaudesta ja sitten syntyneestä vauvasta ja ekat pari viikkoa hoiti vauvaa enemmän kuin minä. SEksiä kokeiltiin ekan kerran parin kuukauden päästä. Eikä se hyvältä tuntunut. Mutta vähitellen sillä saralla alkoi normalisoitua, mutta liukastusvoiteet on hyvä pitää mukana touhussa. Suosittelen alkuun käsipeliä, eikä heti yhdyntää. Olen itsekin välillä ottanut suihin, mutta vastapalvelukseksi saanut jalka- tai selkähierontaa.

Uskon että miehesikin innostuu lapsesta enemmän sitä mukaan kun lapsi kasvaa ja kehityyy ja sen kanssa pystyy enemmän leikkimään ja touhuamaan kaikkea. VOiko olla ihanampaa kuin seurata oman lapsen kehitystä? Harrastakaa yhteishaleja koko perhe!
 
Yksi asia johtaa toiseen :(
Alkuperäinen kirjoittaja ongelmia ongelmia...:
Ongelma on seksi ja läheisyys. Olen vauvan syntymästä lähtien tyydyttänyt miestä suulla vaikka itseä ei yhtään olisi huvittanut, olisin halunnut lähinnä nukkua kun sellainen aika tuli että vauva oli nukkumassa ja meillä siis oli aikaa seksiin. Nyt sitten mies on alkanut painostaa yhdyntään ja lääkäriltäkin tuli lupa, joten päätimme yrittää. Itsekin halusin seksiä, siis toki mieluummin harrastan yhdyntää kuin vain suuseksiä. Siitä ei kuitenkaan tullut mitään, koska minua sattui niin etten pystynyt nauttimaan. Mies suuttui tästä minulle, loukkaantui, etten halunnut seksiä niin paljon kuin hän (pitää varmasti paikkansa) enkä keskittynyt asiaan. Hän on oikeassa etten ollut täysillä mukana, johtuen varmasti siitä että se sattui sekä siitä että minua väsyttää ihan kamalasti enkä muutenkaan pysty keskittymään kunnolla mihinkään muuhun kuin vauvaan. Nyt hän kuitenkin on tästä minulle tosi vihainen, eikä suostu esim. halaamaan ja haukkuu ja sättii minua kaikesta kun olen kuulemma niin huono äiti että oma syyni että olen väsynyt jne...
Näitä miehiä tapaa siis todellakin pilvin pimein tuolla yöelämässä kun tulevat selittämään että seksielämänsä mennyt pilalle sen jälkeen kun vaimo synnytti ja kun sen oli pakko saada se lapsi vaikkei hän halunnut yhtään ja plaa plaa plaa. Tulevat vinkumaan ja vonkaamaan ja yrittävät selittää että vaimojensa tavarat eivät enää ole timmejä ja hyvän tuntoisia. Ihan hirveää ja oksettavaa kuunnella tuollaista vonkaamista! Olen käskenyt heidän painua helvettiin.
Itselläni ei ole ainakaan vielä lapsia.

Voimia sinulle!

Miestä voi aina vaihtaa jos se alkaa harrastamaan karkailua ja muuta epämääräistä vauvan tulon jälkeen. Kaikilla äijillä on munaa tunkea se sisään ja tehdä se lapsi mutta harvalla on munaa ottaa se oma vastuu vauvasta ja seistä kumppaninsa vierellä. Äijille tekisi itselleenkin hyvää synnyttää jotain siitä pienen reikänsä kautta niin oppisivat kunnioittamaan toisia ja ymmärtämään toisten kipuja!
 
lopun alkua
Minä olen huonoin antamaan neuvoja, mutta voin ainakin olla varoittava esimerkki.

Minä nimittäin alistuin tuohon nimimerkin Oon_a mainitsemaan yksipuoliseen seksiin. Sehän on johtanut siihen, että en kerta kaikkiaan enää voi ajatella seksiä entiseen tapaan vaikka fyysisesti olenkin jo toipunut. Olla toisen räsynukkena, käsi tuonne, suu tuonne ja purra hammasta ja laskea minuutteja että pääsisi hetkeksi nukkumaan ennen kuin vauva herää taas rinnalle.

Näen mieheni aivan eri tavalla kuin ennen. Enkä voi uskoa että miehenikään enää ajattelisi seksiä rakasteluna, kun on tottunut katsomaan minun toiveideni ohitse ja etenemään omaan rytmiinsä. En voi enää rentoutua kuin yksin. Itsekseni saan orgasmin hyvinkin helposti, mutta mieheni kanssa en edes minkäänlaista kihelmöintiä.
 
Huhhuh...
Tollaset ukot kuriin!! Järkyttävää tekstiä...meillä mies ei halua seksiä jos minä en halua seksiä...kyllä sen täytyy mennä niin että kumpikin sitä haluaa...eikä vain tyydytetä toista.
Mies ei ajattele kuin itseään kun vaatimalla vaatii ja käyttäytyy tuolla tavalla...yäk mikä mies...pistäisin kartalolle pillua jahtaamaan enkä kotiini ottaisi. Lapsi tehdään kuitenkin yhdessä ja hoidetaan myös yhdessä...
 
Jeps vanhempi...
Voi kamala, ihan sydäntä riipii. En edes oikein mitä kirjoittaa, uskomatonta mielestäni. Tekisi mieleni ottaa miehesi kunnon puhutteluun. Et ollut mukana koska seksi sattui, hyvin harva meistä on masokisti ja nautintoa lisää jos sattuu. Tilanteeseen ei oikein auta miehesi tunnekylmyys ja sättiminen. Toivottavasti saisit vielä lisää kirjoituksia ja mahdollisesti neuvoja. Itseäni jäi harmittamaan puolestasi niin paljon, itselläni ei ole oikein edes neuvoja antaa. Miehesi on todellakin kohtuuton ja toimii todella tunnekylmästi ja lyhytnäköisesti.
 
alkuperäinen .
Kiitoksia kaikille haleista ja sympatiasta! Tuli ihan itku kun sain teiltä tukea ja myötäelämistä.
No, tilanne on ehkä hieman parantunut, olemme yrittäneet yhdyntää nyt muutaman kerran liukuvoiteen kanssa ja ehkä se vähitellen alkaa sujua. Ei oikein vieläkään tee kauheasti mieli, mutta mieheni tulee todella kärttyiseksi jos ei saa seksiä väh. kerran viikossa, joten pääsen itse helpommalla kun menen siihen mukaan. Ehkä siitä alan itsekin jossain vaiheessa vielä nauttia kun ei enää satu niin paljon.
Sellaseen ratkaisuun päädyin, ei minusta ole näin väsyneenä enempää riitelelmään, toivon vaan että voitais olla sovussa ja rauhassa ja välillä saisi nukkua.
Niin, mieheni on kyllä hyvä isä, hoitaa vauvaa kotona ollessaan kyllä ja hän kyllä halusi kovasti lapsen, useampiakin haluaisi. Nämä kai on näitä parisuhteen kompromisseja. Kun suostun seksiin niin ehkä joskus saan halinkin. Kotitöitä yritän tehdä aina kun vauva nukkuu. Koneellakin kyllä olen ja omaa aikaa vietän, josta hieman saan moitteita mutta pakkohan se on omankin mielenterveyden kannalta välillä tehdä jotain omaakin. Mutta tosiaan, ehkä se tästä, tilanne varmasti paranee koko ajan.
 

Yhteistyössä