Sekoan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nobody
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nobody

Vieras
Minulla todettiin aika vasta jonkinlainen anemia, rautavarastot siis lähes tyhjät, hb kuitenkin ollut aina normaali ja hyvä. En tiedä onko tämä varsinainen anemia, mutta näin kuitenkin ja syön nyt rautaa.
Väsymys on valtava, heikottaa ja huippailee jne.
Joku ihmeen sylkirauhastulehdus päällä ja vasta oli angiina...yleiskunto on ollut jo kauan pohjassa, tiheistä raskauksista johtuen.
Lisäksi nyt on tullut outoa nivelkipua vähän joka puolelle.
Olen aivan varma, ettei tämä ole vain raudanpuutetta, tämän täytyy olla jotain leukemiaa......................kuolen jo pelosta.
Minulta siis vasta otettiin verikoe, jossa nämä rautavarastot tarkistettiin, oisko siinä huomattu, jos kyseessä olisi jotain vakavampaa??
Olen yliväsy monesta syystä ja nyt olen varma leukemiasta, huoh......

Kyllä se näkyisi hb:n laskuna jos se olisi leukemiaa, aivan varmasti.

Mulla on normaali hb 140-150, ja lääkärit eivät osaneet kiinnittää 125 paikkeilla heijaavaan hb:hen mitään huomiota, koska sehän on ihan normaali noin yleensä ottaen, ennen kuin itse kerroin, että arvo on minulle poikkeuksellinen. Ja minulla oli leukemia.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Kyllä se näkyisi hb:n laskuna jos se olisi leukemiaa, aivan varmasti.

Mulla on normaali hb 140-150, ja lääkärit eivät osaneet kiinnittää 125 paikkeilla heijaavaan hb:hen mitään huomiota, koska sehän on ihan normaali noin yleensä ottaen, ennen kuin itse kerroin, että arvo on minulle poikkeuksellinen. Ja minulla oli leukemia.

Kerro enemmän...mistä tiedän, onko minulla leukemia vai eikö ole?
Mustelmia ei tule, kaikkea muuta sitten varmaan onkin.
Hb on ollut viimeksi 127 ja on minulla normaalisti vähintään tuon, joskus 137, en tiedä onko sillä heitolla sitten merkitystä...pelottaa ihan sairaasti...

Käväisi mielessäni, että eihän sinua ole punkki purrut. Siinä, kun tulee kaikenmaailman oireita niveljutuista, monenlaisiin tulehduksiin ja se on monesti vaikea selvittää ja lääkärienkin todeta.

En nyt luule, että se sinulla olis, mutta olisko mahdollista, että olisit jossain altistunut punkin puremalle.

Mustelmia ei ole, eli sulla on trombosyytit siis kohdallaan, ja se on hyvin keskeinen oire. Hemppa vaihtele +-10 kevyesti, minulla lasku oli jopa noin 25, eli senkään puoleen ei ole syytä huoleen.

Entäs jos sinulla on jokin niveltulehdus, fibromyalgiaa sivuava juttu? Siltähän tuo voisi kuullostaa.

Ja jos olet noin hermostunut, niin mene yksityislääkärille ja halua lähetteet tarkkoihin verikokeisiin.

Jos sulla otettu pelkkä HB saattaisi EHKÄ joku vakava sairaus mennä ohi seulan. Jos sulla otettiin verenkuva, olisi ne varmaan huomanneet jos sulla olis leukemia.

Yhteistyössä