V
vierailija
Vieras
Niinhän sinäkin olet täällä jutustelemassa.Ehkä olet itse se shausse, josta on hyvä saada hajurakoa.
Maalla on tylsää. Siksi te landepaukut tukitte jatkuvasti netin keskustelupalstat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinhän sinäkin olet täällä jutustelemassa.Ehkä olet itse se shausse, josta on hyvä saada hajurakoa.
Maalla on tylsää. Siksi te landepaukut tukitte jatkuvasti netin keskustelupalstat.
![]()
Lukijan mielipide | Seitsemäntoista vuotta Helsingissä riitti
Maaseutukaupungissa ihmisen on hyvä olla.www.hs.fi
Viherpunikit pilasivat Stadin.
20++ v ihan maalla heppojen ja lehmien naapurina alkaa olla ohi. Ei siitä syystä ettenkö ettemmekö viihtyisi mutta puolison työt vievät väistämättä PK-seudulle. Toinen meistä voi hoitaa kaikki hommansa kotoa käsin. Olemme valmiit siihen vaikka ikävöimmekin puhdasta, avaraa, lajirikasta niin kasvillisuuden kuin eläinmaailmankin puolesta tätä maalaismaisemaa vesistöineen.Mitä tarkoittaa ihmisten ilmoille? Minä asun maalla ja näen muita ihmisiä päivittäin töissä ja harrastukissa. Ihmisvilinää ja turhaa kaupungilla maleksimista en kaipaa.