"Seitsemäntoista vuotta Helsingissä riitti - Maaseutukaupungissa ihmisen on hyvä olla"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Totta on, että Helsingissä on henkilökuntapula päiväkodeissa. Asiasta oli juttu paikallislehdessä.
Suomi on lintukoto, jossa on varaa ulista joutavista asioista.
Kannattaa asua jonkin aikaa ulkomailla. Palataan sitten asiaan järkevällä levelillä.
 
vierailija
Tämä on täysin totta.
👍Hyvä kun täällä on myös fiksuja. Ei suomalaiset tajua miten hyvin heillä on asiat.
Helsinki on ihana kaupunki. Olin eilen kaupungilla monta tuntia shoppailemassa seuraavaa ulkomaanreissuani varten. Sain joka paikassa fantastisen hyvää palvelua.
Jopa teetä reilu viikko sitten Suomeen rantautuneessa kauneusalan ketjuliikkeessä.
Jäin ilman croissantteja lähikaupassani, kun maahanmuuttajaryhmä laittoi paperipussiinsa viimeiset rippeet. Luin Hesarista, että Lauttasaaressa on ihana ranskalainen konditoria.
 
vierailija
Hyvä kun täällä on myös fiksuja. Ei suomalaiset tajua miten hyvin heillä on asiat.
Helsinki on ihana kaupunki. Olin eilen kaupungilla monta tuntia shoppailemassa seuraavaa ulkomaanreissuani varten. Sain joka paikassa fantastisen hyvää palvelua.
Jopa teetä reilu viikko sitten Suomeen rantautuneessa kauneusalan ketjuliikkeessä.
Jäin ilman croissantteja lähikaupassani, kun maahanmuuttajaryhmä laittoi paperipussiinsa viimeiset rippeet. Luin Hesarista, että Lauttasaaressa on ihana ranskalainen konditoria.
👍:)

Asuin sinkkuaikoina monta vuotta Helsingissä ja osa sukuni juurista on siellä. Rakastan Helsinkiä! Joka kaupungissa ja maassa on omat nurjat puolensa, se on selvä. Yritän itse aina katsoa niitä positiivisia puolia ja nauttia niistä, muuten tästä elämästä ei tulisi yhtikäs mitään.

Juuri kuvaamasi pienet ihanat jutut ovat piristäviä! Ja oi, miten kaipaan kunnon croissantteja ja muita herkkuja! Luinkin siitä konditoriasta.
 
vierailija
Hyvä kun täällä on myös fiksuja. Ei suomalaiset tajua miten hyvin heillä on asiat.
Helsinki on ihana kaupunki. Olin eilen kaupungilla monta tuntia shoppailemassa seuraavaa ulkomaanreissuani varten. Sain joka paikassa fantastisen hyvää palvelua.
Jopa teetä reilu viikko sitten Suomeen rantautuneessa kauneusalan ketjuliikkeessä.
Jäin ilman croissantteja lähikaupassani, kun maahanmuuttajaryhmä laittoi paperipussiinsa viimeiset rippeet. Luin Hesarista, että Lauttasaaressa on ihana ranskalainen konditoria.
Suomi ja Helsinki ovat sun mielestä parasta maan päällä, mutta silti olet lähdössä ulkomaille...
 
vierailija
Eikä Helsingistä tarvitse kauas mennä. Vaikka nyt Kirkkonummelle tai Järvenpäähän. Sieltä pääsee tarvittaessa Lintsille ja oopperaan. Mutta se shaisse mitä Helsingissä on, niin sitä ei tarvitse sietää päivittäin.
 
vierailija
Eikä Helsingistä tarvitse kauas mennä. Vaikka nyt Kirkkonummelle tai Järvenpäähän. Sieltä pääsee tarvittaessa Lintsille ja oopperaan. Mutta se shaisse mitä Helsingissä on, niin sitä ei tarvitse sietää päivittäin.
Ehkä olet itse se shausse, josta on hyvä saada hajurakoa.
Maalla on tylsää. Siksi te landepaukut tukitte jatkuvasti netin keskustelupalstat.
 

Yhteistyössä