Seisoo tukea vasten - kauanko kestää että lähtee kävelemään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Kuinka pian teillä on lapset lähteneet kävelemään, kun ovat ensin nousseet seisomaan tukea vasten?

Meidän esikoistytöllä kesti 3kk ennen kuin lähti kävelemään sen jälkeen kun oppi nousemaan tukea vasten.

Pari kuukautta tuo poika on nyt tukea vasten noussut ja ihan vasta äsken oppi kävelemään tukia vasten, tätä ennen on vaan seisokellut. Nyt opettelee jo seisomaan ilman tukea silloin tällöin, että eiköhän sitä kohta puoliin voi ottaa että lähtee kävelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Pari kuukautta tuo poika on nyt tukea vasten noussut ja ihan vasta äsken oppi kävelemään tukia vasten, tätä ennen on vaan seisokellut. Nyt opettelee jo seisomaan ilman tukea silloin tällöin, että eiköhän sitä kohta puoliin voi ottaa että lähtee kävelemään.

meillä tuli tuossa kohtaa pitkä väli. Aika nopeaa lähti tukea vasten mutta ilman ei sitten millään.

Esikoiseni nousi 6kk tukea vasten seisomaan, kävelemään lähti tasan vuoden ikäisenä. Toinen poikani taas nousi 8kk tukea vasten ja kävelemään lähti 10kk ikäisenä.

No, varvastajavauvalla meni 7 kuukautta siitä kun tukea vasten seisominen muuttui kävelyksi.

Ja esikoisella meni 3 viikkoa, mutta siinä ei sitten ollut järjen hiventä siinä taaperruksessa.

Minä itse olen lähtenyt kävelemään 8kk iässä, huvittavaa tässä on se, että olin aivan sairaan pieni (3 vuotiaanakin käytin samaa pukua, mikä oli omalle lapselleni alle vuoden iässä jo pieni)

painoin syntyessäni 2kg vaikka olin täysiaikainen. Kun katson omia 8kk valokuvia, en yhtään ihmettele miksi näytti hassulta kun kävelin, olin meinaan sairaaaaaaan pieni :D

Yhteistyössä