seisomatyö....

..onko muita, jotka työskentelee 100%:ssa seisomatyössä, kuinka ootte jaksanu?Mulla on alkanu selkä vaivamaan tuon takia. Alaselkä tosi kipee, ja se säteilee takapuoleen, ja välillä tuntuu että vetää jalat alta, luulen että jotenki johonki hermoon ottaa tai jotain.
Ja meillä ei oo istumamahdollisuutta työaikana.
Välillä selkä on niin kipee työpäivän jälkeen, että ei omin voimin pääse sängystä ylös, ja seisomaankaa ei uskalla heti mennä ilman tukea ku jalat ei kanna :(

vauvis 10+3 :heart:
 
kun ootin esikoistani niin olin tehtaassa töissä, työ oli pelkkää seisomista ja satunnaista laatikoiden kantamista.pääsi kuitenkin tauoilla (2h välein)10 minuutiks istumaan ettei nyt ihan 8h tarvinnu seistä.Jaksoin kyllä ihmeen hyvin, äitiyslomalle jäin 3 viikkoo ennen laskettua aikaa.Selkä joskus vihotteli mutta muuten ei ollut "vaivaa".
Nyt taas tuntuu että jos samoissa hommissa olisin niin ei paikat kestäisi.
Eiköhän jokainen raskaus oo niin erilainen ja jokanen jaksaa erilailla, hae ihmeessä saikkua jos tuntuu että et jaksa, vauva kuitenkin se tärkein varmasti sullekin!
 
siis todellakin pikkuinen on nyt tärkein :heart: Kyllä mä ajattelin huomena ekassa neuvolassa mainita asiasta. Meillä kun ei ole taukotiloja töissä ,ja ainut paikka missä voi istua on vessanpönttö :LOL: Ja se, että meillä on töissä sen verran kiirettä aina, nii ei siinä voi "taukoja" pidellä ku hommat kaatuu muuten niskaan |O
 
Mulla on seisomatyö ja just selkä alko oireilla heti alkuraskaudesta. melkein koko raskausajan olen ollu saikulla. Alussa silloin tällöin, mutta nopeesti jouduin jäämään kokonaan saikulle. Ikävintä siinä oli joidenkin työkavereiden suhtautuminen, kun luulivat että käytän raskautta tekosyynä, että saisin olla kotona. Mutta ajatelkoot mitä lystää, minun ja vauvan hyvinvointi on tärkeintä.

Kissantassu ja Napsu 37+3
 
Mulla on seisomatyö,ei yhtään pysty istumaan. :(
Taukoja on 15min+30min+15min päivän aikana mut ei tunnu riittävän sekään istumiseen.En siis hyvin jaksa mutta kun pakko on niin ei voi mitään.

Mimmali rv 20+0
 

Yhteistyössä