Seisomalauta, millainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matilda06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

matilda06

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
2 948
0
36
Mistä löytäisi pienen seisomalaudan? Meillä oli emmaljungan seisomalauta mutta se tuli niin pitkälle että pitkä koipinen äiti ei enää kunnolla pystynyt rattaita pukkaamaan :( Eli mistä/minkä merkkinen lauta veis pienemmän tilan :attn: Ajatuksena olisi että sen saisi myös matkarattaisiin kiinni...

Lähes kaikkien seisomalautojen kanssa on tuo sama ongelma: työntäjän jalat ottaa lautaan kiinni :/
Meillä oli Brion lauta, ja se oli passeli Ponyihin. Junior Bear ja vanhanmallinen Brio olivat vähemmän passeleita.

Meillä on Oran lauta ja se on ollut ihan ok. Tosin mä olen lyhyt, joten se varmaan vaikuttaa. Mulla ei oo siihen jalat osuneet koskaan, mut en tiedä miten pitkillä ihmisillä kävis. Lauta hankittu Jovin vaunuihin ja sopii mýös Brio Raceihin

taitaa olla vika kaikissa laudoissa. sen takia niitä yleensä työnnetään sivulta.

meillä ainakin on ollut helpointa lykätä esikoinen vaunuihin ja vauva kantoliinaan, mutta seisomalauta tulee kyllä tehokäyttöön sitten kun tyttö on isompi.

miten muuten ootte onnistuneet pääsemään busseihin sisälle kun vauva on vaunuissa ja esikoinen laudalla? siis työnnättekö vaunut yhdellä kädellä sisään ja toisella kädellä pidätte lautailijan kädestä kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
miten muuten ootte onnistuneet pääsemään busseihin sisälle kun vauva on vaunuissa ja esikoinen laudalla? siis työnnättekö vaunut yhdellä kädellä sisään ja toisella kädellä pidätte lautailijan kädestä kiinni?

Meillä tyttö kiipesi itse sisälle bussiin, tai sitten nostin hänet ensin sinne ja sitten vasta nostin rattaat.

Näinpä epäilenki että sellaista lautaa ei löydy. Itsekkin jouduin pukkaileen vaunuja sivusta, hankalaa |O Toinen mitä oon miettiny on matkikset, jossa kiinteä seisomalauta. (peg perego ja halppis versio everflo) Tiedättekö muita merkkejä jolla ois toi kiinteä lauta ja onko tosta everflo rattaista kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:

Meillä tyttö kiipesi itse sisälle bussiin, tai sitten nostin hänet ensin sinne ja sitten vasta nostin rattaat.

täytyy testata miten se meillä sujuu... tosin tyttö on niin pelokas ettei varmana suostu tulemaan muuten kuin kädestä raahaten samalla kertaa tai hyppää heti bussista ulos - varsinkin jos siellä on enemmän porukkaa.