Seisokki saunassa

• Viestiketjun aloittaja Tyttis89
  • Ensimmäinen viesti
suihkutus
Huomasin joku aika sitten että poikaystävän kyrpä alkaa saunassa seisomaan jos kusen pesuhuoneeseen. Teen sitä kyl aika usein.

Minun naisystävä myös kusee ennen saunaan menoa pesuhuoneen poistoritilän päälle. Ihana näky, pillu avattuna keltainen suihku, hänellä on paksut häpyhuulet ja voimakas suihky, minä pyyhin sormilla loput tipat, yksi parhaista pilluista ikinä.

Viimeksi muokattu:
Kroko
Huomasin joku aika sitten että poikaystävän kyrpä alkaa saunassa seisomaan jos kusen pesuhuoneeseen. Teen sitä kyl aika usein.
Luultavasti poikaystäväsi kiihottuu kun kuset. Oletteko jutelleet fantasioistanne? Saattaa olla poikaystäväsi fantasia. Tykkäätkö sinä pissaleikeistä? Minäkin tykkään ja me vaimonikanssa puhuimme omista fantasioista ja nyt välilla leikitää vaikka vaimoni ei siitä tykkääkkään mut joskus yllättää mielikseni.

Viimeksi muokattu:
Turhaa hävennyt
Aikoinaan pekäsin hyvin paljon mennä saunaan sen takia, kun herkästi otti eteen ja olen tosi häveliäs ja maailman loppu tulis jos seisoisi, nyt tilanne se, että seisokki ei ole enää itsestään selvyys ja hävettää jos ei ota eteen, se on luonnollista, että ottaa eteen ja suuri kunnioituksen aihe, kun on kykenevä, eri asia sitten mitä sillä seisokilla tekee, vaan nyt mietin niitä kertoja kunnioituksella ja alussa hävetti ja kuin myös ylpeä siitä, että saanut siemennettyä vaimoni saunassa.

K...m...
Teininä alkoi monesti seisoon, kun oltiin äidin kanssa saunassa. Äiti sanoi vaan että onpa kauhea. En tiedä tarkoittiko kokoa vai että seisoo? Sanoi joskus että ei kyllä voida enää käydä yhtä aikaa saunassa. Kun olin päästellyt kiiman pois, niin kyllä nolotti.

vierailija
Minä ja pari muuta alle 30-vee kaveria olemme heteroita, ja saunominen on meile yksi ilon aihe elämässä. Ollan kai sitten tavallista estottomampia, mutta kyllä me ollaan seisoteltu kullejamme kimpassa saunoessa monet kerrat. Saunan jälkeen on katsottu myös kimpassa porkkaa, ja runkattukin muutaman kerran. On ollut tosi hauskaa, eikä tämä meistä homoja tee, mutta hyviä kavereita ollaan edelleen, ja naisista tykätään ihan kybällä.
Juu ei tee homoo vaikka seisottaa ja runkkaa keskenään

Viimeksi muokattu:
vierailija
Tää nyt ei ehkä ihan tälle palstalle kuulu, mutta en parempaakaan paikkaa keksinyt.

Olin saunomassa poikaystäväni kanssa ja hänen kalunsa alkoi seistä. Ei tuntunut poikaystävääni tilanne mitenkään häiritsevän, ei ainakaan mitenkään yrittänyt peitellä tilannetta. Onko yleistä, että miehellä alkaa seisomaan saunassa? Ja kannattaako olla niinkuin ei olisi huomannut koko asiaa?
mitäs tuosta mulla seisoo myös saunassa, lentokoneessa, kaupan kassalla. aivot ja kulli, se mitä näkee voi aiheuttaa kiihottumisen. miehen ja Naisen Biologia eri .

Viimeksi muokattu:
vierailija
Tää nyt ei ehkä ihan tälle palstalle kuulu, mutta en parempaakaan paikkaa keksinyt.

Olin saunomassa poikaystäväni kanssa ja hänen kalunsa alkoi seistä. Ei tuntunut poikaystävääni tilanne mitenkään häiritsevän, ei ainakaan mitenkään yrittänyt peitellä tilannetta. Onko yleistä, että miehellä alkaa seisomaan saunassa? Ja kannattaako olla niinkuin ei olisi huomannut koko asiaa?
Miksi poikaystävällä ei saisi seistä partnerinsa seurassa, mitä noloa siinä on

Viimeksi muokattu:
Elin-A
Huomasin että mun mies kiihottui aika yllättäväztä jutusta. Oltiin saunassa, kun tajusin kesken löylyjen että mulla on valtava pissahätä. Mitään miettimättä kusin lauteilta lattialle. Miehellä kovettui kyrpä välittömästi. Pesuhuoneen puolelle panemaan!

vierailija
Huomasin että mun mies kiihottui aika yllättäväztä jutusta. Oltiin saunassa, kun tajusin kesken löylyjen että mulla on valtava pissahätä. Mitään miettimättä kusin lauteilta lattialle. Miehellä kovettui kyrpä välittömästi. Pesuhuoneen puolelle panemaan!
Ällöttävää. Sauna on paikka missä ei piereskellä, kusta tai harrasteta seksiä. Mikä haju ja siivo tulee paikkaan, jossa puhdistaudutaan. Ei kyllä seksi tule mieleen ensimmäisenä jos joku käyttäytyy sikamaisesti.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Ällöttävää. Sauna on paikka missä ei piereskellä, kusta tai harrasteta seksiä. Mikä haju ja siivo tulee paikkaan, jossa puhdistaudutaan. Ei kyllä seksi tule mieleen ensimmäisenä jos joku käyttäytyy sikamaisesti.

Juuri näin.. ei saunaan kuulu piereskely kusemiset.. eikä kyllä musiikki... saunassa ollaan kuin kirkossa. Vihtominen kuuluu.... ja sikailijat tarvitsisivat lehdetöntä vihtaa...

Viimeksi muokattu:
Janina 35
Tuttavapariskunnan kanssa saunoessa kaverin miehellä alkoi seisoa. Monta vuotta oltu hyviä ystäviä ,eikä mitään seksuaalisia virikkeitä ikinä ole ollut .Mutta ensimmäistä kertaa porukalla saunoessa, pian lauteille päästyämme huomasin miehellä olevan täyden seisokin. Koitti selvästi peitellä ,ja vaikean oloisena istui hiljaa nurkassa kulli kattoa kohti tanassa koko sen ajan kunnes lähdimme kaverin kanssa vilvoittelemaan. Mies tuli pian perästä, ja takaisin löylyihin mennessämme seisokkia ei enää ollut. Taisi käydä purkamassa paineet lähdettyämme :). Jälkeenpäin ajateltuna on jopa kiihottavaa ajatella, että minut alasti näkemisen aiheutti tilanteen.

Yhteistyössä