Seiska: ”Anniina Valtonen sai kitkerää palautetta”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Voi kuuje meteorologi Anniina kun ei kyse ole kivasta hymystäsi, vaan……

(kommentteja että mistä mielestänne?)

”Anniina kummeksuu saamaansa nihkeää palautetta Instagram-tilillään.

– En tiedä johtuiko siitä, että on helluntai vai siitä, että huomenna on arki ja maanantai, mutta hymyni on ollut tänään monelle liikaa. Palautteiden mukaan on epäasiallista hymyillä säälähetyksessä. Joka tapauksessa kivaa viikkoa olitte sitten asiallisia tai epäasiallisia, hän toivottaa nauruemojin kera.”

Voi kuuje meteorologi Anniina kun ei kyse ole kivasta hymystäsi, vaan……

(kommentteja että mistä mielestänne?)

”Anniina kummeksuu saamaansa nihkeää palautetta Instagram-tilillään.

– En tiedä johtuiko siitä, että on helluntai vai siitä, että huomenna on arki ja maanantai, mutta hymyni on ollut tänään monelle liikaa. Palautteiden mukaan on epäasiallista hymyillä säälähetyksessä. Joka tapauksessa kivaa viikkoa olitte sitten asiallisia tai epäasiallisia, hän toivottaa nauruemojin kera.”
Kysymys on siitä, että kalkkeutuneet korput ovat kateellisia hymyilevälle nuorehkolle naiselle. "Sehän hymyilee miehille tv:n välityksellä... " o_O

Kysymys on siitä, että kalkkeutuneet korput ovat kateellisia hymyilevälle nuorehkolle naiselle. "Sehän hymyilee miehille tv:n välityksellä... "
Varmaan niinkin mutta miehenä tietty otan mielellään kauniin naisen hymyn vastaan vaik töllöstä

Mutta mutta. Se mikä ärsyttäää on että hän puhuu aivan ’yli-ilmeikkäästi’ säästä katsojille satutädinntyylillä Ikäänkuin me oltais jotain eskari-ikäisiä. Kuunnelkaas vaan. Tyyli on ihan luonnotonta kun aikuiset on toisel puolel ruutua

Oikeesti se ärsyttää. Mut kaikki olis ookoo jos voisi luopua tuosta tyylistään

Varmaan niinkin mutta miehenä tietty otan mielellään kauniin naisen hymyn vastaan vaik töllöstä

Mutta mutta. Se mikä ärsyttäää on että hän puhuu aivan ’yli-ilmeikkäästi’ säästä katsojille satutädinntyylillä Ikäänkuin me oltais jotain eskari-ikäisiä. Kuunnelkaas vaan. Tyyli on ihan luonnotonta kun aikuiset on toisel puolel ruutua

Oikeesti se ärsyttää. Mut kaikki olis ookoo jos voisi luopua tuosta tyylistään
Osasit sanoittaa juuri naulan kantaan mitä mieltä olen Anniinan esiinty,isestä.
Kun hän palasi ruutuun, suljin vastaanottimen. Muutama päivä sitten hänellä oli yllä askeellinen, harmahtava jakku ja housut, ja esiintyminen oli kuin olla pitikin.
En kertaakaan katsonut hänen Puoli seiska lähetyksiä, koska hän oli minulle turn-off.
Kylli-tädistä pidin suunnattoman paljon, kun olin lapsi, Joten ei Anniina satutädistä käy.
Loikin Omppu-sedän kommentit yli. Hän on tuhat kertaa Anniinaa ärsyttävämpi.

Ajattele, jos olisit kuullut/nähnyt minun esiintyvän...
En puhuisi sinulle kuin lapsille vaan niin kuin vauvalle leperrellään. Pitää ottaa vastaanottavan puolen taso huomioon.
Koska saisit suuhusi mieluisan tutin, et metelöisi tavanomaiseen tapaasi.
Alepa on varmaan jo lähettänyt tuosta nettitilauksen Kaalimatoon 😏 🤣

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed

Yhteistyössä