Seinäkellon korjaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hirrrrveen vihainen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hirrrrveen vihainen äiti

Vieras
Kukaan korjauttanut seinäkelloa liikkeesä? Mitähän mahtaa suunnilleen maksaa? Tää on sellainen malli missä viisareiden suojana ei ole muovia. Karlsson merkkinen. 3 v oli päättänyt ettei halua sitä lastenhuoneen seinälle ja ottanut pois, väännellyt viisareita ja nakannut kaapin perälle. Hitto kun suututtaa! Oli vielä melko kallis kello =(

Yritin tietysti itse korjata ensin mut poika on saanu lyhyen viisarin jotenkin pois paikoiltaan niin että se pyörii holtittomana sen keskellä olevan tapin ympärillä. En tajua miten saisin sen ite korjattua :(

[QUOTE="vieras";25822037]Jonkun kympin. Voi tietysti olla, ettei saa korjattua, kuin vaihtamalla uuden koneiston, jossa viisarit.[/QUOTE]
Tai pelkät viisarit tai koneisto, mikä sitten on mennytkin rikki, jos saa sopimaan.

Voi olla ihan tyhmä kommentti, mutta niitähän on myynnissä askarteluliikkeissä edullisesti koko koneistoja viisareineen. Voisiko sellaisen itse siihen vaihtaa?

[QUOTE="a p";25822076]Aion huollattaa tämä.[/QUOTE]

Joku katsoi asiakseen esittää minua. Miten näppärää.

Kiitos tiedoista, ei kai auta kun painella liikkeeseen. En kyllä usko että sieltä löytyy lähellekään samanlaisia viisareita mikäli ne täytyy vaihtaa. Nuo on sen verran erikoiset. Harmittaa ihan pirusti.

"Vähän" myöhään vastailen mutta laitetaan viesti nyt kuitenkin. Eli korjaan mekaaniset ja paristotoimiset seinäkellot ja myös muita kellosepän töitä ja mekaanistenlaitteiden korjausta voi tarjota, toimin helsingin seudulla. p.050-5984624
Teen ilmaisen hinta-arvion kun tuot kellon pajalleni :)

Yhteistyössä