Seinäjoki+ympäristö

Amandine
Moi!

Täällä olis yks kahden lapsen äiti Seinäjoelta, joka kaipailee myös uusia meilikamuja päiviänsä piristämään. Lasteni iät ovat 1v2kk ja 2v9kk. Mulle saa meilata, ken haluaa, osoitteeseen: Amandine_@luukku.com. :)
 
saana75
Hei!
Olen 29-vuotias "paluumuuttaja" tänne seinäjoelle ja mukana tuli aviomies+kaksi lasta poika 2.3 v. ja tyttö 3 viikkoa. Olisi mukava saada uusia ystäviä ja lapsille leikkikavereita! Meille voipi kirjoittaa: saana.hanhisalo@netikka.fi
 
Moi!
Täälä ois 22-vuotias äitee Seinäjoelta. Tähän mennes ei oo siunaantunu ku yks mukula, neidillä on ikää 3 vko. Ois erittäin mukava saara uusia ystäviä niin tulis lähärettyä täältä nelijän seinän sisältä eres johonki... =)
Kirjootella saa osootteeseen: K_a_t_i@city.fi
 
Täällä myös olis 26-vuotias äiti Seinäjoelta vailla "äitikavereita". Poikani on tällä hetkellä 6,5 kk vanha. Olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia, ainakin ensi alkuun näin sähköpostin välityksellä.

Jos kiinnostuit niin ei kun kirjoittelemaan! =) buns@saunalahti.fi
 
Mä olen 26-vuotias yhden reilu 1-v lapsen äiti, joka on vuodenvaihteessa paluumuuttamassa Seinäjoelle. Kavereita on kyllä kaupungissa, mutta ei oikeastaan ketään "lapsellista". Vielä ei ole mitään tietoa siitä minne päin kaupunkia muutetaan, mutta eipä sillä Seinäjoen kokoisessa paikassa ole niin väliäkään :)

Olisikin kiva saada leikkikenttä-, kahvi- tai mitävaanseuraa muista äideistä. Ei ole mitään väliä onko sulla yksi vai enemmän lapsia vai vasta mahassa vauva.

Laittakaa vaikka yksityisviestiä niin laitan spostin sitten.
Niinjoo, tää on varmaan väärässä paikassa kun haluaisin meilailun lisäksi oikeastikin tavata... No, jos nyt edes meilaillaan, sekin olisi mukavaa :)
 

Yhteistyössä